Lukt het beetje met de studie? Is het nou je verdediging die je nog moet doen of echt een tentamen?
Ik ga morgenochtend richting Ruby, Niels gaat mee, dan kan ie dr ook éindelijk meeten en dan daarna waarschijnlijk samen even naar het winkelcentrum, en beetje rommelen En zondag weinig bijzonders, alleen savonds tapas eten met mn mams!
ja, ellende is gestart! stucadoor heeft gisteren de naden van het plafond al dichtgezet, de kasten zijn uitgeruimd, keuken leeggehaald en morgen wordt alles naar de opslag gebracht. hans is nu verhuisdozen naar boven aan het showen en daarna gaan we de vloer van de keuken afplakken. Morgenochtend komen ze namelijk om de keuken te demonteren. kortom; het is een grote zooi in huis en alle kamers zijn niet meer zoals ze horen te zijn. nou ja, als mijn bed en wc maar schoon zijn is dat voldoende...
ik word ook gek, maar heb me er maar bij neergelegd. moet er toch doorheen! eind oktober moet het klaar zijn. althans... de ruwbouw. daarna moet hans nog schilderen e.d. uiteindelijke planning geeft aan dat we met de kerst volledig klaar zijn en dan alleen de kinderkamer nog moet
Pfffff succes angelique! Ik zou ook helemaal gek worden denk ik...
Sizzy
Geplaatst: 09-10-09 23:43
voor BA, kom lekker binnen vallen als je zin en tijd hebt!
Ingrid: klinkt leuk! Leuk dat Niels meegaat naar Ruby, ben benieuwd wat hij van haar vindt! Ik ga voornamelijk studeren dit weekend, heb as. woensdag mn laatste tentamen (mondeling). Hoef mijn scriptie niet te verdedigen, beetje vreemd, maar dat zijn de regels van de VU of zo haha
Zondagochtend wel wat leuks! Ik ga met Gadget naar het strand!! Zin in
Sporten is er niet meer van gekomen, kom anders beetje in tijdnood met studeren denk ik wel ff lekker kamer opgeruimd, net gegeten en weer aan de slag.
Angelique.. vooral aan 't eindresultaat blijven denken Het wordt straks heeeel mooi!!
Ik heb gisteren tot 23.30 opgepast... vanmorgen weer gewerkt... net thuis... Maar ja nu was doen, boodschap, bed verschonen, stofzuigen, opruimen, knol nog doen... drukdruk...
Poe, drukke dagen zo Pivanti! Ga je nog wat leuks doen?
Zit te bedenken wat ik vana wil eten, geen zin om de kou in te gaan dus laat maar wat bezorgen denk ik...
Pivanti
Geplaatst: 10-10-09 19:03
Haha lekker lui Wat heb je laten bezorgen?
ik moet nog eten... pizza... of boerenkool...
Wat leuks... uhh m'n paard
Net gelongeerd aan de dubbele longe... meneer krijgt me een praatjes... echt weer de oude Pablo Wegschieten in volle galop, zo hard door de bocht dat hij bijna onderuit vliegt elke keer.. bokken, gekke sprongen... Hij was helemaal in z'n element.. Alleen beetje onhandig met die dubbele longe... want hij vliegt dan opeens naar binnen en is die lijn veel te lang en moet ik uitkijken dat ie niet erin gaat staan... of hij draait opeens om allemaal omdat er een sjofel langs kwam... en dan neemt hij het er gelijk 5 min van