Gisteren totaal anders gelopen.. rennen en vliegen om alles op tijd af te krijgen O:200 ml ongezoete amandelmelk, 6 el havermout, en trosje druiven + 2 kopjes koffie met koffiemelk L: 2 speltcrackers met rauwe ham en tomaat, 1 speltcracker met 48+ kaas en tomaat + 1 kop koffie met opgeklopte melk T: 2 chocoladebiscuitjes, 1 spekje, 1 eat natural mueslireep met yoghurtlaagje en 6 suikervrije dropjes (verspreid over de middag) A (om 22.00 uur...): 1 afbakbroodje met een kom aspergesoep + schaaltje yoghurt met vla toe
O: smoothie van 150 gram bosbessen, 130 gram alpro go on en 200 ml sojamelk L: pannenkoeken van 2 bananen, 10 gram havermout, 15 gram havervlokken en 5 gram lijnzaad T: 4 hapjes pasta van volkoren pasta, pompoen, cashewnoten en geitenkaas A: 6 pommes duchesse, lepel samba saus, salade van babyspinazie, huttenkase, olijven en tomaten en een sojaburger
O: 3 crackers met zoete aardappel/pompoenspread M: wortelwrap met paprikaspread, geitenkaas en sla, een cracker met paprikaspread A: heel veel sushi + toetje
B: niets
Vandaag: O: één volkoren boterham met 100% pindakaas M: 8 (!) vegan mini bananenpancakes met ahornsiroop en een hele banaan als topping erop T: een grote appel A: twee kleine opscheplepels zilvervliesrijst met 350 gram gewokte groenten in pesto/kruiden (courgette, broccoli, boontjes, rode ui, tomaat, paprika, champignons) A: twee rode wijntjes
B: 2x 40 minuten fietsen (28 kilometer totaal)
moonsparkle
Geplaatst: 30-08-18 18:26
O:cruesli met noten T:lu crackers olijf zeezout L:tosti van 2 bruine bth met kaas T:appel, pindakaas reep van btween A:zelfgemaakte soep, 3 kipkluifjes, een gekookt ei T:1 creme double koekje
Vandaag O: 200 ml ongezoete amandelmelk, 6 el havermout en trosje druiven + 2 kopjes koffie met koffiemelk T: kwartje van een tosti (volkorenbrood, 20+ kaas, kipfilet, ui en mangochutney) had een client voor mij gemaakt dus moest een klein stukje proeven L: 2 speltcrackers met rauwe ham en komkommet, 1 speltcracker met 48+ kaas en komkommer + 1 glas ice tea green T: 2 biscuitjes + koffie met opgeklopte melk en water/thee A: uiteten met mijn vriend en daarna de bios dus zal iets van 3 gangen menu worden
B: dagje werken op de praktijk en 4 km hard gelopen (eindelijk weer voor het eerst in ik denk wel 5-6 maanden tijd!! Zo gemist, heel rustig gedaan en hopelijk kan ik vanaf nu weer wat meer tijd ervoor maken om het weer lekker op te bouwen)
Vandaag wel echt te veel weer gesnoept, merk dat ik toch weer gefrustreerd ben vanwege m’n blessure...
O: ‘appelcrumble’ uit de oven (een halve appel, 100 gram havermout met honing/kokosolie, kaneel en speculaaskruiden) T: 10x apenkoppen-snoepjes M: twee volkoren crackers met paprikaspread, een wortelwrap met geitenkaas, paprikaspread en sla T: 5x pepermuntje, 4x taaitaai poppetje A: 200 gram aardappelpartjes met mayo, een kaasburger en twee grote scheppen sla met tomaatjes en paprika
B: halve dag lesgeven (13.000 stappen)
merel_gomez
Geplaatst: 31-08-18 21:41
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt
O: 150g magere kwark, 2 kiwi's, 1 banaan en een klein beetje granola L: - T: 4 blokjes pure chocolade A: 75g pasta, 1/4 courgette, 1/4 aubergine, 1/4 ui, 1 teentje knoflook,1/4 bol mozzarella en tomatensaus met kruiden T: handje pistachenoten en twee rijstwafels
D: water, koffie
Vandaag:
O: 333ml kokosnootdrink, 1 schepje rijstproteïne, 125g blauwe bessen en frambozen en 1 banaan T: 3 rijstwafels met yoghurt laagje L: twee sneetjes maïsbrood met pindakaas A: 100g pasta, 1/4 courgette, 1/4 aubergine, 1/4 ui, 1 teentje knoflook,1/4 bol mozzarella en tomatensaus met kruiden T: 2 blokjes pure chocolade
O: smoothie van 150 gram bosbessen, 200 ml sojamelk en 200 gram sojayoghurt L: 1 boterham met Vijgenjam T: handje zoute crackers A: brocollisoep met 1 speltstokbroodstukje, pasta met pompoen en cashewnoten en pecan karamelijs met een perzik
Gisteren zijn er bij mij nog een handje of 2 in totaal aan chips en een paar zoutstengels bij gekomen ‘savonds had een verjaardagsfeestje.
Vandaag O: 2vk bth kipfilet T: een appel en een banaan L: proteinbar A: nog geen idee
B: net gewerkt en zo krachttraining.
merel_gomez
Geplaatst: 02-09-18 19:33
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Picassox
Geplaatst: 03-09-18 13:11
De afgelopen dagen waren niet bepaald om over naar huis te schrijven, nieuwe studie gestart, hardloopblessure is weer terug dus redelijk wat stress dus lastig om gezond te blijven eten! Doel voor nu is niet per se verder afvallen maar op gewicht blijven, in elk geval voor de komende twee maanden. Daarna hoop ik toch weer wat strikter te kunnen gaan eten... Dit helpt me in elk geval met het opschrijven zodat ik zie wat ik dagelijks eet
O: overnight oats: 8 el havermout, 200 ml ongezoete amandelmelk, 1 el cacaopoeder en een hele banaan in plakjes M: één bruine boterham met 100% pindakaas, een kleine soja cappuccino T: een kiwi en een Eat Naturalreep A: nacho’s uit de oven: 75 gram naturel nacho-chips, twee handjes geraspte 45+ kaas, guacamole van één hele avocado (+ wat rode ui), 150 gram kindneybonen en 50 gram maïs
B: 15 minuten krachtoefeningen, verder non-stop stilgezeten in de collegebanken