Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinky12 schreef:Yep, enorm. De 1e hebben we er ook met de tractor uitgetrokken.Antheman...een werk is het he,wij hebben in het voorjaar ook een deel gerooit.Waaronder een taxus,die wilde ik er al snel uit hebben.Eerst gesnoeid...daarna een hijsband eromheen en de trekker ervoor.Stuk uitgegraven en alle dikke wortels doorgezaagt en daarna rustig met de trekker de boel eruit getrokken.Erg veel werk geweest maar ze moesten eruit...waren halfdood of gewoon de fijne puntjes eraf.Wel weer nieuwe geplaatst want het is een hoek voor de vogels en onderdeel van een dubbele haag.
Antheman schreef:Tinky12 schreef:Yep, enorm. De 1e hebben we er ook met de tractor uitgetrokken.Antheman...een werk is het he,wij hebben in het voorjaar ook een deel gerooit.Waaronder een taxus,die wilde ik er al snel uit hebben.Eerst gesnoeid...daarna een hijsband eromheen en de trekker ervoor.Stuk uitgegraven en alle dikke wortels doorgezaagt en daarna rustig met de trekker de boel eruit getrokken.Erg veel werk geweest maar ze moesten eruit...waren halfdood of gewoon de fijne puntjes eraf.Wel weer nieuwe geplaatst want het is een hoek voor de vogels en onderdeel van een dubbele haag.
Zowieso buitenwonen is veel werk hoor! Al dat onderhoud!
Voor mijn verjaardag heb ik dan ook hulp gevraagd. Hulp met snoeien, compost uitrijden, dat soort werk