Maar had gehoopt om koffie verkeerd, chai tea latte etc. te kunnen kopen in Duitsland, maar helaas. Moet ik toch maar een keer online bestellen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar had gehoopt om koffie verkeerd, chai tea latte etc. te kunnen kopen in Duitsland, maar helaas. Moet ik toch maar een keer online bestellen
Smaakt eigenlijk net zo als uit een pak. Wel een beetje duur dan, maar aan de andere kant heb ik altijd de neiging om een pak te lang te laten staan en dan durf ik het niet meer te drinken, en hiermee kan ik dan af en toe een kop ijsthee nemen
Ik vind hem wel oke

)
als we daar zijn gaan we ook altijd groot inslaan.. ook frisdranken (SchwipSchwap
)
En Mixx ofzo, cola met sinas, vroeger mengde ik dat altijd zelf en in Duitsland kan je dat zo kopen. Maar eigenlijk drink ik niet veel frisdrank meer, dus koop het ook maar niet meer want laatste keer werd het allemaal alleen maar oud.
) ik ben gek op SchwipSchwap 
GamblersCup schreef:Volgens mij moet ik stoppen met DG... ik moet van mezelf voor Augustus 2000 euro gespaard hebben, en als ik nu stop met DG spaar ik daarmee meer dan 300 euro. Decisions, decisions....
)