Ik zit erover te denken morgenavond weer zelf te maken.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zit erover te denken morgenavond weer zelf te maken..
Als je er 1 ziet betekent het toch dat er minstens 50 eitjes zijn... help

Mandiiy__ schreef:Ohw dat is echt ^&*(% is er geen andere in de buurt waar je heen kan?
lesilla schreef:Mandiiy__ schreef:Ohw dat is echt ^&*(% is er geen andere in de buurt waar je heen kan?
Ja maar niet zo goed, dan hou ik men geld liever voor morgen. Maar dan moet ik delen met vriendje![]()
Misschien kunnen we een bokt spaaractie doen en een sushi kok kopen in japan en aan co ouderschap doen. Iedereen krijgt hem een week, en sommige om het weekend
_Micha_ schreef:Oeeeeh ik heb mijn topic gevonden
En ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt haha, ik werk bij Sumo in Breda. Deze vestiging is pas net open
Het van daar werken is na het werk, lekker eten
Wat ik ook echt heel lekker vind en verder nog niet vaak heb gezien zijn de crunchy roll en de chicken rolls
Denk een handroll en een doos maki
mjammmmmm!
Wiehoooee! Amaryllis schreef:Oooh ladies ik zit hier met een klas vol leerlingen en het kwijl loopt me door de mond! Na dit lesuur ben ik klaar en ga ik mijzelf lekker vertroetelen met wat lekkers..Denk een handroll en een doos maki
mjammmmmm!
Ik moet goed voor mijzelf zorgen zegt de dokter altijdWiehoooee!

_Micha_ schreef:Oeeeeh ik heb mijn topic gevonden
En ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt haha, ik werk bij Sumo in Breda. Deze vestiging is pas net open
Het van daar werken is na het werk, lekker eten
Wat ik ook echt heel lekker vind en verder nog niet vaak heb gezien zijn de crunchy roll en de chicken rolls
het is jammer dat breda voor mij best een eind weg is, anders had ik een meetingplan voorgesteld!