Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ze worden in ieder geval pluizig, hoort dat?kebie schreef:Mijn kinderen hebben de boontjes gezaait en nu staat het hele zakje op ongeveer een handgroot oppervlakteWeten jullie of ik die kan verspenen?
De spinazie die ik had gezaaid heeft teveel last gehad van de droogte. Een gedeelte is dood, en het andere gedeelte schiet nu doorMijn rucula heeft ook een groeistilstand gehad, maar is nog wel groen. Ik hoop dat dat nog wat wordt.
als anderen onze tuin inlopen. Sommigen beginnen al met roepen als je die boom en die struiken nu ruimt (alleen het woord al
) kun je je tuin in een keer overzien. (dat willen we nu juist voorkomen
). Anderen willen meteen ons terras ontdoen van planten zaaibakken, wateropvang bakken enz. Weer anderen willen alles wat niet struik is het liefst voorzien van grind of nog beter bestrating. Dat gaat dus niet gebeuren. Mijn zus dacht zelfs dat we door de veel te volle tuin helemaal geen terras meer hadden en nergens konden zitten
. Ach ja 5 bij 5 houten vlonderterras met 2 grote hangmatten en nog plaats voor een paar stoelen, achter 3 bij 4 grind en voor 10 bij 2 met de gruwelijke grindtegels. En een inimini zitje met een 3 persoons bankje. Nee daar kun je met 2 niet zitten
.
. Dat was onze eerste start van de permacultuur zoals dat kennelijk heet. Want ik heb echt een gruwelijke hekel aan schoffelen, harken en gif gebruiken.

) is telkens veel te droog......
Zwaluwen eten geen kersen hoor die houden alleen van insectjes. vreemde boom is dus een pruim, mjammie. geen idee je kunt aanzien wat er met de boom gaat gebeuren als je hem als een normale fruitboom snoeit. Als de pruimpjes die er nu aanzitten ook rijp worden en goed smaken zou ik me er niet druk over maken. Snor schreef:We hadden al 1 extra harig exemplaar 'Godzilla' genoemdArme Godzilla is zomaar respectloos uit zn pot gerukt door de docent
Wat een bruut van een docent heb je zeg
karuna schreef:Cd 's zien er toch niet zo beroerd uit aan een touwtje. ALs je er een artiest inhangt die je niet kunt uitstaan geeft het misschien ook nog voldoening als de vogels er op poepen.Zwaluwen eten geen kersen hoor die houden alleen van insectjes. vreemde boom is dus een pruim, mjammie. geen idee je kunt aanzien wat er met de boom gaat gebeuren als je hem als een normale fruitboom snoeit. Als de pruimpjes die er nu aanzitten ook rijp worden en goed smaken zou ik me er niet druk over maken.

.