Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kebie schreef:Mijn kinderen hebben de boontjes gezaait en nu staat het hele zakje op ongeveer een handgroot oppervlakteWeten jullie of ik die kan verspenen?
De spinazie die ik had gezaaid heeft teveel last gehad van de droogte. Een gedeelte is dood, en het andere gedeelte schiet nu doorMijn rucula heeft ook een groeistilstand gehad, maar is nog wel groen. Ik hoop dat dat nog wat wordt.
Snor schreef:We hadden al 1 extra harig exemplaar 'Godzilla' genoemdArme Godzilla is zomaar respectloos uit zn pot gerukt door de docent
karuna schreef:Cd 's zien er toch niet zo beroerd uit aan een touwtje. ALs je er een artiest inhangt die je niet kunt uitstaan geeft het misschien ook nog voldoening als de vogels er op poepen.Zwaluwen eten geen kersen hoor die houden alleen van insectjes. vreemde boom is dus een pruim, mjammie. geen idee je kunt aanzien wat er met de boom gaat gebeuren als je hem als een normale fruitboom snoeit. Als de pruimpjes die er nu aanzitten ook rijp worden en goed smaken zou ik me er niet druk over maken.