MamaMiesje schreef:Hij stond bij 8nnemiek in d'r onderschrift Klopt, die had hem overgenomen uit het droge humor topic en van daar komt ie weer van 't fok droge humor topic dacht ik
Haha die is wel grappig!Ik heb gestemd Jaime! Mooie foto van jullie!!Had je eigenlijk nog foto's van je gebak voor de military? Ben wel benieuwd
zo is er iemand op het DLT forum die als onderschrift heeft:Somewhere there is a thin woman inside of me. I usually shut her up with chocolate.
hoi allemaalheb net een taart gemaaktvoor me vaders collegacomputer taart gevuld met botercreme vanille smaak en gele roomhij kon iets strakker aan de zijkanten
Kinke schreef:zo is er iemand op het DLT forum die als onderschrift heeft:Somewhere there is a thin woman inside of me. I usually shut her up with chocolate.
Snij je de letters en cijfers uit of zijn het uitstekers?Je fotoplaat zit er mooi strak op Ik probeer alleen te ontdekken wat voor computer dit moet zijn
Mayo schreef:Snij je de letters en cijfers uit of zijn het uitstekers?Je fotoplaat zit er mooi strak op Ik probeer alleen te ontdekken wat voor computer dit moet zijn ja met een uitstekers set
ja hahahaha weet ik ook...maar kan niet anders was echt kleine taart van 6/8 personendus heb het zo gedaan
Ach, ik zie het er wel in hoor. Wel vind ik het jammer dat je in het midden een vierkant hebt gesneden? En aangezien je er ronde hoeken van hebt gemaakt lijkt het alsof ik een stukje taart zie?