Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:wlkom mrijn. Waar haal jij die stevia? Ik had er ook al eea over gelezen.
anneve schreef:ik heb vanmorgen voor het eerst mozarella pannenkoekjes gemaakt. Ik had geen officieel recept maar heb een klein bolletje mozarella met 2 eieren een scheut slagroom, wat zout en zout, wat lijnzaad en wat eiwitpoeder door elkaar geklutst en gebakken. Om je vingers bij af te likken. (Het was de bedoeling dat er wat in de diepvries zou belanden, maar ik heb alleen nog één pannenkoekje voor morgen. De rest is al op.)![]()
Ik vind het moeilijk om aan bepaalde producten te komen. Ik wil b.v. graag meel voor KH arm brood kopen, tot nu toe heb ik dat via Internet besteld, maar ik wil het liever zelf halen uit een winkel. Stevia en kokosolie en gemalen lijnzaad ben ik ook nog naar op zoek. Iemand ideeën?
fargo schreef:zo ik zit vandaag bij mijn tussendoor een beetje te zondigen met koolhydraatarme (NOT) chocoladepepernoten![]()
Dat schiet lekker op natuurlijk.
Saskiaatje schreef:Ik vind het knap dat je 1x in de week zondigen aan kan houden. Als ik eenmaal weer begin met slechte dingen eten kan ik niet meer ophouden.Dat doe ik dus ook niet. 80-jarige oorlog.
Chubby schreef:anneve schreef:Ik wil b.v. graag meel voor KH arm brood kopen, tot nu toe heb ik dat via Internet besteld, maar ik wil het liever zelf halen uit een winkel.
Albert Heijn verkoopt khd-arm brood en diverse bakkers verkopen dit brood van het merk Fijn Lijntje..