Alleen zie ik steeds die stipjes als neusgaten zeg maar.. ik kan niet de echte neusgaten ontdekken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkelbell schreef:Ik vind hem ook niet lelijk hoor!
Het is vandaag officiele rampen dag. BC wil niet, laten we dan maar hier officieel omroepen dat BC met light boter niet wil.
EN TOEN. Vriendjelief is gisteren met de rubbers bezig geweest van de vaatwasser, eruit gehald en erop nieuw in, schoongemaakt ofzo. Ik kom er na een half uur achter dat ik een zwembad in de keuken heb?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MamaMiesje schreef:De basis is hier ongeveer:
Voorverwarmen op 150-160
Dan 10 min bakken op diezelfde temperatuur
Dan verhogen naar 180 en de rest van de baktijd doen (in jouw geval een kwartiertje ofzo?)
AngelofLove schreef:MamaMiesje schreef:De basis is hier ongeveer:
Voorverwarmen op 150-160
Dan 10 min bakken op diezelfde temperatuur
Dan verhogen naar 180 en de rest van de baktijd doen (in jouw geval een kwartiertje ofzo?)
Hmz, heb gister mijn 18 cm biscuit gebakken (biscuitmix) en jouw tip aangehouden maar mijn biscuit is redelijk droogMoet ik hem dan korter bakken?
astriidj schreef:Heteluchtoven niet opschroeven? Had ik vorige keer wel gedaan en toen had ik me toch een mooi taartje van 11 cm hoog (met vullingen)
gabyfedde schreef:Lindas2 schreef:Ik heb al even gezocht naar verschillende taart-winkels.. Weet er iemand of er ook in de omgeving van Oosterhout (noord-brabant) zit? Vorige keer ben ik naar Geldermalsen gereden voor taart en decoratie winkel maar dat is dan toch weer een uur rijden..
Ik werk in Geldermalsen en weet niet eens dat er een taart en decoratie winkel zit. Hebben ze een site?