AprilSchat schreef:Welkom Chantal!!
Het gaat je vast lukken!!
Dankje laten we het hopen! Ik zal straks eens een planning maken voor morgen........
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AprilSchat schreef:Welkom Chantal!!
Het gaat je vast lukken!!
Humphrey schreef:Komt me zooo bekend voor!!Welkom aan de nieuwen! Veel succes iedereen!
Ok, en nu gaat de computer UIT, ben de hele tijd aan het SOGgen.
ManonR_ schreef:Humphrey schreef:Komt me zooo bekend voor!!Welkom aan de nieuwen! Veel succes iedereen!
Ok, en nu gaat de computer UIT, ben de hele tijd aan het SOGgen.
AprilSchat schreef:SOGgen??
Wat is dat als ik vragen mag?? (A)
Chantal___ schreef:zijn noodles kerrie of groenten eigenlijk toegestaan
denice schreef:Wat is er mis met de foto's?we hadden een fotoshoot met de familie, ik zit nu de fotos te bekijken en ik wordt er niet echt gelukkig van
Chantal___ schreef:En noodles kip??Chantal___ schreef:??zijn noodles kerrie of groenten eigenlijk toegestaan
denice schreef:Oh dat is minder. Erg confronterend zeker?Op de fotos sta ik echt met een buikje, onderkinnetje etc
Chantal___ schreef:Ik ken groente niet maar ik heb altijd die droge noodles waar je water op moet gieten. Niet die uit zo'n bakje want die zijn allemaal vies.die kip vind ik viesDie groente is vast wel goed toch (A) of niet
ik ga straks wel kijken hoeveel kcal erin zitten
denice schreef:Doe maar voorzichtig! Respect dat je het wel probeert!!Ik ben vrijdag onder mijn paard gekomen, mijn elleboog doet raar en mijn rug ook wel, maar ik ga toch maar proberen te sporten!