Wel te zien dat ze langer worden dan normale bramen. Ik kan niet wachten tot ik mijn eerste oogst er af kan halen en kan proeven 
Super leuk om alle foto's te zien! Hier heeft de kat van mijn zus zo'n beetje alle uien omgegraven
(niet dat ik super veel uien had door gebrek aan ruimte, maar doet niet minder pijn). Wel al zo'n 200+ gram sugarsnaps geoogst en ingevroren, en de wortels doen het ook goed. Duurde even voor ze lekker op gang kwamen, maar sinds ongeveer 2 weken gaan ze als een speer
ik heb dus ook nog nooit een boerenkool gehad die is gelukt omdat deze zo snel opgegeten worden

Heb het idee dat vorig jaar ze een stuk beter en sneller gingen, dit jaar slomen en lelijker bladeren en meer opgegeten 

Heb dit jaar wel erg veel goudsbloemen ertussen zitten misschien nu toch maar een keer kijken om er iets mee te gaan doen. Maar de gele goudsbloemen zitten er ook weer tussen en daar ben ik ook weer erg blij mee.
Alleen onze perenboom heeft heel eventjes luis gehad, maar dat lijkt zichzelf opgelost te hebben