Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aikon schreef:*pakt ff de verpakking er bij*
Er zit in: munt, citroengras, kamille, mexicaanse dragon/munt (op zakje staat munt) lemon bergamot, ijzerhard (deze komt niet op)
Het is een pakket van Buzzy fun growing. De "fun" word zien wat het werkelijk is
Blondie01 schreef:Hi allemaal! Wat een leuk topic om te lezen. Mag ik me hier ook melden? Ik heb 2 weken geleden gezaaid: lenteui, bieslook, basilicum, aardbei, paprika, pepertjes, tijm, rozemarijn, komkommer, tomaten, ui, worteltjes, rucola, radijsjes en een watermeloen plantje gekocht (Jup, een kléin beetje doorgeslagen in de hoeveelheid :p) Ik heb alles in zo'n kasje staan die ik een paar pagina's terug voorbij zag komen.
Sommige plantjes komen al mooi omhoog maar de tomaten en paprika doen weinig.. Ook de aardbei zaadjes lijken niets te doen.. Zou ik te laat zijn geweest met zaaien daarvoor? Ik vermoed ook dat het zakje waar bieslook op stond geen bieslook is.. Dat horen toch sprietjes te zijn? Of hebben die ook blaadjes?
Antheman schreef:aikon schreef:*pakt ff de verpakking er bij*
Er zit in: munt, citroengras, kamille, mexicaanse dragon/munt (op zakje staat munt) lemon bergamot, ijzerhard (deze komt niet op)
Het is een pakket van Buzzy fun growing. De "fun" word zien wat het werkelijk is
ik heb vrijwel alles wat op je zakje staat.
munt ontkiemd zeer beroerd, je kunt beter een stekje regelen. Kamille doet t zeer rustig aan bij mij en ijzerhard is een vaste plant in mijn border en de jonge zaailingen heb ik nog niet gezien.
Bergamot en citroengras heb ik niet.