madeira: Goed dat ze het hebben gevonden!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Belsje schreef:Vandaag mijn ex terug gezien ... dat levert dus "ik wil een pot nutella leeglepelen" momenten op
Bweh
Belsje schreef:Oh maar ik WIL die pot, hier IS niet eens een pot vnl moordlustig nu![]()
Dadelijk vergaderen, kan ik me daar lekker geven "t klein kreng met t groot bakkes" zo kennen ze me daar en die zal vandaag veelvuldig aanwezig zijn
Belsje schreef:Maar met de ex hangt een heel verhaal samen van gebruiken, vertrouwen beschadigen, ... hij kan het niet en hij zal t nooit kunnen. Maar we zien elkaar op een vreemde manier graag.
Lana zal vanavond eens nadenken denk dat wij ooit zoiets gedaan hebben maar dan met chinese inkt
SAKKIA schreef:Ja ik heb wel altijd deken gebruikt. Wat jij zegt zit ook wel een kern van waarheid in hoor. Toch zie ik paarden die flink in training staan dun in het haar. Het afvoeren van warmte en afvalstoffen zal dan ook beter gaan, waardoor een paard beter in staat is om ook die prestatie te kunnen leveren![]()
Maar zoals gezegd in jouw verhaal zit ok een kern van waarheid en als ik een paard heb om ritjes mee door het bos te crossen komen ze denk ik ook niet onder een deken en 24/7 op het land
lana_te schreef:Waw amaris, jullie moeten wel veel vertrouwen hebben in elkaar om zonder ook maar iets te rijden!![]()
Ik heb al een materiaal gevonden om iets op te maken , een jutten zakaltijd iets anders.
sokje87 schreef:************************************************
Dik loeder stond net binnen een uur met dikke witte harsjes op d'r tieten EN allemaal melk over d'r benen heen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()