[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lana_te

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:25

narrator: Dank je :) .
madeira: Goed dat ze het hebben gevonden!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:25

Vandaag mijn ex terug gezien ... dat levert dus "ik wil een pot nutella leeglepelen" momenten op

Bweh :(

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:27

Ag Belsje, ken dat gevoel! Maar het kan je maar smaken toch?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:29

Belsje schreef:
Vandaag mijn ex terug gezien ... dat levert dus "ik wil een pot nutella leeglepelen" momenten op

Bweh :(

Belsje ken je niet maar je bent volgens mij een ontzettend sterke meid.
Het is niet waard om er verdriet over te hebben, de voedingsbehoefte zijn niet reel. En je kan op eigen kracht emo eten negeren

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:29

Ow ja vandaag van mijn paard "gevalen" in de les. Reed aan (we gingen springen over tonnen). En 3meter voor de sprong lag al een balk. Dus ik dacht "even rechtstaan voor die balk te nemen". En dan recht blijven voor de sprong. Maar helaas pindakaas := Paardje draaide net voor de tonnen weg en ik hieng aan de nek. Gelukkig bleef die staan en kon ik gewoon voetjes op de grond zetten :D ! Voledig mijn eigen schuld. Moest blijven zitten tot net voor de sprong. Weer iets bijgeleerd!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:30

Oh maar ik WIL die pot, hier IS niet eens een pot vnl moordlustig nu :+

Dadelijk vergaderen, kan ik me daar lekker geven "t klein kreng met t groot bakkes" zo kennen ze me daar en die zal vandaag veelvuldig aanwezig zijn :)

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:31

ZET'M OP BELSJE! :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:31

Belsje schreef:
Oh maar ik WIL die pot, hier IS niet eens een pot vnl moordlustig nu :+

Dadelijk vergaderen, kan ik me daar lekker geven "t klein kreng met t groot bakkes" zo kennen ze me daar en die zal vandaag veelvuldig aanwezig zijn :)

Denk aan het lekker strak in je pak dat je binnenkort hebt. Kan je de potentieeltjes van je afslagen. En dan denk je niet eens meer aan ex

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:34

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:37

Maar met de ex hangt een heel verhaal samen van gebruiken, vertrouwen beschadigen, ... hij kan het niet en hij zal t nooit kunnen. Maar we zien elkaar op een vreemde manier graag.

Lana zal vanavond eens nadenken denk dat wij ooit zoiets gedaan hebben maar dan met chinese inkt :D

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:38

Dank je belsje, :)

Succes met je ex he meid!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:40

Belsje schreef:
Maar met de ex hangt een heel verhaal samen van gebruiken, vertrouwen beschadigen, ... hij kan het niet en hij zal t nooit kunnen. Maar we zien elkaar op een vreemde manier graag.

Lana zal vanavond eens nadenken denk dat wij ooit zoiets gedaan hebben maar dan met chinese inkt :D

Ken dat maar liefde is ook loslaten :)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:58

Jullie zijn echt snel :oo
Belsje, sterkte hoor, je niet laten gaan, dat is het niet waard!
Wendy, fijn dat je je boeken zal krijgen, balen dat je ervoor steeds moet bellen maar ah, je hebt ze laten weten wie je bent }>
katia, meer eten he, ik maak me ongerust over je :(:)
lana, ivm je gevoelens, je kan gevoelens maken. Dus een traan maken en daar wat opschrijven ofzo? Dan een smiley en verder...

Jeetje zeg, ben echt ontzettend moe, heb vandaag al 4u geslapen, ik kruip lekker vroeg mijn bedje in vandaag!
Twijfel alleen nog of ik zal leren een uurtje? Heb er alleen echt geen zin in en nog wat moe := Wat zouden jullie doen?

Belsje, ik ben persoonlijk tegen dekens omdat het de natuurlijke weerstand van een paard aantast ;)
Paarden kunnen gemakkelijk -10° verdragen, pas als het lager gaat moet je ze helpen met dekens.
Ook ivm zweetdekens, paarden kunnen zelf zonder dekens gerust drogen ;) Met een deken werk je ze alleen maar tegen.
Ik zette gerust mijn verzorgpaard in de winter in het zweet buiten, heb er nooit problemen mee gehad, hij was +20 en bikkelhard.

Maar dat is mijn mening, jullie moeten doen wat jullie ingeven, ik ben zelf tegen dekens, gebruikte de laatste jaren ook geen ijzers meer en kon met hem op kiezelsteentjes lopen zonder problemen en ik reed perfect zonder hoofdstel en zadel :) Zelfs zonder enige optuiging kon ik ook rijden :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:59

Als je echt moe bent, dan heeft het leren geen zin. Want dan neem ik helemaal niks op.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:02

Waw amaris, jullie moeten wel veel vertrouwen hebben in elkaar om zonder ook maar iets te rijden! :)

Ik heb al een materiaal gevonden om iets op te maken , een jutten zak :D altijd iets anders.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:04

Ja ik heb wel altijd deken gebruikt. Wat jij zegt zit ook wel een kern van waarheid in hoor. Toch zie ik paarden die flink in training staan dun in het haar. Het afvoeren van warmte en afvalstoffen zal dan ook beter gaan, waardoor een paard beter in staat is om ook die prestatie te kunnen leveren ;)
Maar zoals gezegd in jouw verhaal zit ok een kern van waarheid en als ik een paard heb om ritjes mee door het bos te crossen komen ze denk ik ook niet onder een deken en 24/7 op het land

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:04

Goedzo lana, je kan op de jutten zak zo een mannetjesomlijning tekenen. En voor het gevoel van elk lichaamsdeel symboliseren met kleur en plaatje

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:26

Dik loeder stond net binnen een uur met dikke witte harsjes op d'r tieten EN allemaal melk over d'r benen heen. :D :D :D

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:27

Jeeeuuuuj, als je weet wat het is. Kan je het hier melden ben namelijk super benieuwd!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:28

Ik denk nog steeds vrijdagnacht, maar ze staat nu met de Birth Alarm om. :D :D :D

Ik word niet goed!!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:28

En uiteraard post ik hier als er wat is!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:29

* Leest stiekem mee, nu dus niet meer.. *

Maar even voor Eva, spaaannnnnneeeennnddd!!!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:29

SAKKIA schreef:
Ja ik heb wel altijd deken gebruikt. Wat jij zegt zit ook wel een kern van waarheid in hoor. Toch zie ik paarden die flink in training staan dun in het haar. Het afvoeren van warmte en afvalstoffen zal dan ook beter gaan, waardoor een paard beter in staat is om ook die prestatie te kunnen leveren ;)
Maar zoals gezegd in jouw verhaal zit ok een kern van waarheid en als ik een paard heb om ritjes mee door het bos te crossen komen ze denk ik ook niet onder een deken en 24/7 op het land

Maar dat is omdat deze paarden wellicht topsport doen en ook dun in het haar zijn voor het mooie en wat jij zegt is ook waar ;)
Wat ik bedoelde zijn paarden die géén topsport doen en waarvan de ruiters het niet erg vinden om een paard te hebben met een dikke vacht ;) Bij de mijne had ik daar geen problemen mee ;)

lana_te schreef:
Waw amaris, jullie moeten wel veel vertrouwen hebben in elkaar om zonder ook maar iets te rijden! :)
Ik heb al een materiaal gevonden om iets op te maken , een jutten zak :D altijd iets anders.

Het vertrouwen is langzaam gegroeid in die 4jaar dat ik hem verzorgde, hij is een mishandeld manègepaard geweest met een zwaar verleden. Eerst beet hij me, bokte en steigerde maar langzaam is het omgeschakeld met veel liefde en geduld voor elkaar :)
Ik herinner me nog dat we buitenritten deed waarbij ik een touwhalster ophad en zonder zadel of cap of aangepaste schoenen reed.
Ik sliep ook veel bij hem, dan lag hij neer en ik tussen zijn benen te slapen.

Herinner me nog dat ik in de bak stond, ik lag met mijn hoofd op zijn poep en op mijn buik en meneer stond rustig in de verte te kijken zonder ook maar een stap te zetten :)

Als ik nu nog maar aan hem denk krijg ik een beetje tranen in mijn ogen en een glimlach :+: Wij konden lezen en schrijven met elkaar

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:31

sokje87 schreef:

Dik loeder stond net binnen een uur met dikke witte harsjes op d'r tieten EN allemaal melk over d'r benen heen. :D :D :D

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Jeeuj, ben benieuwd :D
Maar wat ik me afvraag, 28april is toch pas volgende week? Waarom verwacht je het veulen deze week al?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:34

Officiële draagtijd is 335 dagen, dat is morgen. Maar gemiddelde draagtijd is 340 dagen, daar was ik vanuit gegaan.

Maar goed, zo'n plotselinge verandering binnen het uur.. Dat is wel gunstig! :D