Hoe kun je uitrekenen of nakijken wat je onderhoud is? ik doe eigenlijk maar wat. Nou ja begin nu weer iets meer te bewegen en evenvveel eten dus dan moet er wat afgaan zou je zeggen. Helaas kan ik nog niet zelf op de weegschaal komen
Met je huidige activiteitsniveau is je minimale kcal inname om je lichaam goed te laten functioneren 1530 kcal. Onderhoud (dus niet afvallen/aankomen) is 1840.
supervisie... bleh nuttig, maar hou niet van dat gegraaf in mijn gevoels- en ervaringsleven.
toedeloe!
Wendy15
Geplaatst: 21-01-09 13:07
Heb netjes bijgelezen, maar ben de helft alweer kwijt Ga vanmiddag even dat meet topic opzoeken en doorlezen Van 't weekend en gister dus heel veel slechte dingen gegeten ivm verjaardag vieren (weinig brood, veel taart/patat ) nu weer aan het proberen mn ritme terug te krijgen
Mijn dagplanning: O: 2 boterhammen (tarwe) met boter en slankie 20+ smeerkaas T: Volkoren beschuit met eiersalade L: 2 volkoren boterhammen met boter en kipfilet en beker halfvolle melk T: eierkoek T: appel D: Zilvervliesrijst met runderragout en doperwtjes en worteltjes T:
Beweging: 5 of 6 uurtjes poetsen
Sok, wat zou ik aan calorien binnen moeten krijgen voor op gewicht te blijven en wat om af te vallen? 1.76m 75,8 kg 20 jaar
zo, terug van sporten...wel beetje rustig aangedaan, ivm spierpijn maar toch best lekker, even uurtje lekker bezig geweest! Daarna nog even boodschappen gedaan voor oma, die knapt gelukkig weer wat op!
AAAAAAAAAAARGH mag ik ff gek worden Per 29 januari kan je alleen nog maar met OV-chipkaart reizen...daar heb ik 2,5 jaar geleden al een extra foto voor ingeleverd, die was er ook vorig jaar nog en nu zijn ze mn foto kwijt dus nu moet ik nieuwe foto inleveren bij postkantoor..dat kan 15 werkdagen duren voor ik dan een kaart heb ik moet vanaf 2 feb. ELKE dag met de metro, beetje lastig zonder chipkaart dus morgen maar even op het metrostation informeren naar mogelijkheden, want no way dat ik ga betalen voor mijn reis door hun stomme fout
ItsMe2
Geplaatst: 21-01-09 14:25
Waarom ik niet naar de dietiste ga?? Mijn vader is er ook een aantal keer geweest, en toen kreeg mijn moeder het advies om het koken aan te passen. En daar houd mijn moeder zich nog steeds aan.. Verder moest mijn vader elke dag een half uurtje bewegen, en gezonde dingen tussendoor eten. Zoals fruit en groentes zoals komkommer. Ik houd mij hier ook aan, omdat ik qua innerlijk én uiterlijk heel veel op mijn vader lijk, maar het helpt bij mij dus niet genoeg.
Maar je hebt mij nu wel over gehaald! Ik ga zo snel mogelijk er heen!! Toch maar even horen wat ze zegt!! Zodra ik weet wanneer ik moet verschijnen op de afspraak, horen jullie het ook!