ik heb toch maar even een restjes-schotel gemaakt heb geen idee of het wat word en of het lekker is maar dit zit er iig in; 1 zakje mix v ovenpasta ham/kaas daar moest 750 ml water en 125 slagroom bij dat had ik op dus koffiemelk gedaan... en verder; Krieltjes, half pak tarly, paprika, restje oude kaas, 2 preien (dunnetjes), 1 sjalotje... Ben heel erg benieuwd, moet 45min in oven dus ff geduld nog haha.. Zo ff vega rookworst bakken v mezelf en voor mn vriend een zigeuner gehaktshnitzel
Vandaag quiche en beetje laat als toetje...AUSTRALIAN IJS!!! Morgen lekker poffertjes gemaakt door mijn opa en mijn zus, met als toetje (verrassend) ijs (ouders hebben trouwdag vandaag en dat wordt morgen klein gevierd ) En tot slot weet ik ook al wat we zondagochtend hebben: warme bolletjes en speculaasbolletjes, gemaakt door mijn vriend/bakker tja, als je er 1 neemt, moet je het wel goed doen natuurlijk
aardappelkrieltjes met komkommersalade en vis morgen ga ik koken, weet alleen nog niet wat.. Ik denk gevuld stokbrood met spinazie mozzerella en tonijn of kip
Spruitjes, aardappelpuree en kaassoufle. Ik belde mn schoonmoeder met een spruitjesvraag die was erg verbaasd dat ik (iemand die geen fan van groente is) spruitjes ging eten haha