Hmm klinkt lekker drunksheep. Ik moet ook weer eens wat met kikkerewrten gaan doen, at ik in Spanje wel maar hier in Nederland amper. Vanmiddag lekker geluncht met een wrap met kip voor vriend en ik een portie vega nachos
Met een pakje van de Jumbo Ik heb niet zo'n zin om dan 1000 specerijen te moeten kopen en dit is lekker makkelijk. Hoewel ik er niet aan twijfel dat het zelfgemaakt lekkerder is, deze was ook erg lekker Met kip, courgette en mais.
Niks mis met pakjes toch? Mijn Pakistaanse vriend kookt ook gewoon 'zijn' curry's met kruidenpakjes van de toko, en dat smaakt echt precies hetzelfde als het eten dat je krijgt in een Indiaas restaurant
Drunksheep
Geplaatst: 04-06-18 21:28
Nou vind ik qua smaak een currypasta/boemboe/etc van de toko toch heel wat anders dan een pakje uit de supermarkt eerlijk gezegd
Maar ik ben sowieso gewoon verwend aangezien wij 99% zelf maken haha.
Een boemboe uit de toko is inderdaad in 99% van de gevallen niet te vergelijken met wat je uit een Knorr wereldgerecht of vergelijkbaar trekt. Maakt niet dat alles uit pakje gelijk vies is, mijn vriend en ik zijn allebei dol op de burrito's van Knorr wereldgerecht dus die eten we af en toe. Ik maak zelf ook hele lekkere burrito's maar er is iets met die chemische saus die gewoon heel erg goed te eten is.