Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Oamaru schreef:O: 2 BB met pesto, tomaat, mozarella
T: 2 theeleutjes
L: 2 speltboterhammen met tomaat, rucola, komkommer beetje zuivelspread, wilde perzik
A: Kaas/paprika schijf, geroosterde pompoen & boontjes
T: Bakje yoghurt met banaan en chia zaadjes

)
Chernique schreef:@Gast7391: Heel netjes hoor! Heb je in het tapasrestaurant maar 3 kleine dingetjes gegeten? Dat vind ik wel erg weinig voor een avondmaaltijd?

!
Geloof dat ik twee kilo aan ben gekomen haha.
Jouw lijstjes zijn echter altijd echt voorbeeldig, dus inderdaad oppassen dat je niet te obsessief ermee bezig gaat zijn 

Bhriseis schreef:Oh dat is erg lief zeg!
Klopt natuurlijk helemaal wat je zegt... en ik heb diep van binnen ook echt geen zin in alles uitplannen en tellen... Misschien voel ik me morgen alweer wat stabieler en zit ik niet zo te miepen over kilo's en kcal![]()
Hoef jij eigenlijk nog bij te komen? En gek toch he, dat je wakker ligt van zo'n beetje, alsof ons lichaam elke dag exact evenveel eruit plast en alles even snel verteert

Anders pb ik je nog wel even.
Ik kan me voorstellen dat je omgeving gauw denkt dat het 'de verkeerde kant opgaat' terwijl werkelijk ieders gewicht schommelt. En langs de andere kant geeft je lichaam dan weer de signalen dat het hetstelproces nog niet over is... Pffff, erg lastig hoor! En dan is mijn geleuter over die 2 kg wel heel belachelijk zelfs
Maarre, op jouw verjaardag mag je natuurlijk lekker alles eten waar je zin in hebt!

Moest wel even slikken toen ik van de week te horen kreeg dat dat mijn cadeautje zou zijn, maar inmiddels kijk ik er wel naar uit 
Ik ga er ook maar van uit dat morgen een enorm slechte dag gaat worden
Maandag ga ik weer even flink afkicken en volledig suikervrij 
maar je lijstjes zijn altijd super dus maak je geen zorgen! Ookal is en blijft het moeilijk..