Hier gelukkig nog geen slakken, maar wel vogels die mijn peultjes lekker vinden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolandaa_ schreef:Hier zoveel mogelijk 'oma weet raad' middeltjes en daarna pas iets anders. Ik heb mijn vlierbes al 3x ingesopt met zeepsop met een beetje spiritus. De luis wil maar niet verdwijnen.. Dus dat word wel spuiten.. Ga nu eerst mn vijg uit die hoek verplaatsen, geen zin dat die ook verpest raakt..
Sonja_vR schreef:goed water geven idd, houden ze van
als je ze te droog laat worden heb je kans dat ze wat houtig worden in het knolletje
zigranta schreef:(had de quote verkloot, dus hier de herkansing)Jolandaa_ schreef:Hier zoveel mogelijk 'oma weet raad' middeltjes en daarna pas iets anders. Ik heb mijn vlierbes al 3x ingesopt met zeepsop met een beetje spiritus. De luis wil maar niet verdwijnen.. Dus dat word wel spuiten.. Ga nu eerst mn vijg uit die hoek verplaatsen, geen zin dat die ook verpest raakt..
Ik heb daar mijn harde werkers voorMieren. Die houden mijn vlierboom aardig luis vrij.
Zou pompoen ook in een appelboompje geleid kunnen worden? 'T is een stevig boompje, kom er achter dat ik eigenlijk een beetje ruimte gebrek ga krijgen in de moestuinEen combi met appels en pompoenen leek mij wel geinig.
Jolandaa_ schreef:Wat boor pompoen heb je? De oranje soep pompoen is te zwaar dan knakken de vruchten. Kalebassen gaat prima, hier groeide ze ook in de bomen. De gedroogde van borg jaar hangen er nog
aikon schreef:De plantjes van de "theekruiden uit eigen tuin" pakket groeien haast nietZe komen nog niet eens boven de cm. uit
Volgens de verpakking kunnen de plantjes verpoot worden als ze 4 cm hoog zijn. Dat kan nog wel weken duren