Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 09:47

Vandaag wordt voor mij een mager balansdagje, gister wel gezond gegeten over het algemeen, maar toch weer te veel.

Wauw 's ochtends begin je mijn buikspieren te zien! 's Avonds als ik dus gegeten en gedronken heb wat minder
Ik ga nu echt proberen om iedere dag buikspieroefeningen te blijven doen t/m volgende week zondag, daarna ook nog, maar even mezelf een doel stellen en dan eens kijken hoe het er uit ziet!

Ik heb zo'n leuk vestje van de Only, maar het is kort, dus je hebt er een blote buik in. En die wil ik toch wel zo graag aan als het weer een beetje lekker weer is

Lindy

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 12:44

Ik neem even een 'break' met het lezen en posten in dit topic, omdat ik denk dat dat op het moment het beste voor me is.
Iedereen veel succes verder met lijnen en ik zie over een tijdje wel weer even hoe het met jullie allemaal gaat.

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 12:45

Veel succes ermee Lindy, verstandig!
Laat je over een tijdje dan wel weer wat horen?

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 13:09

Succes ermee Lindy, iig goed dat je voor jezelf kiest!

Ik ga nu komende dagen weer ff streng doen. Laatste 2 dagen toch langzaam aan weer wat meer gegeten.

O: manderijn en krentenbol met boter
L: volkorenbolletje met boter en kipfilet plakje ontbijtkoek met pindakaas
T: misschien iets van kwark of een appel of een broodje. Net hoeveel trek ik heb.
D: weet ik niet.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 13:35

Ben net wakker dus:
B[runch]: plakje ontbijtkoek, appel, cappuccino

Planning:
T: Soep, en nog een appel

A: nog geen idee, ik heb eigenlijk wel weer zin in broccoli

Qua beweging: ongeveer 20 minuten fietsen, 1 pony rijden [half uur / drie kwartier intensief], 1 stal uitmesten als dat nog niet is gedaan tenminste, en de dagelijkse buikspieroefeningen.

Lindy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 14:13

Spetterlover schreef:
Laat je over een tijdje dan wel weer wat horen?

Tuurlijk!

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 14:41

Succes Lindy.

Pfft, dat wat een goede dag moest worden is alweer slechter.
Maarja, ging bijna van mijn stokje. Ben er nu wel achter dat je niet twee uur kunt werken, een uur kranten bezorgen, 15 kilometer fietsen, 1 paard longeren en 1 paard kunt rijden op een bakje joghurt en een halve kleine eierkoek.
En aangezien ik zo weer moet rijden, zit ik nu aan een flinke lunch.
Lekker een wit broodje met zeeuws spek, bruine boterham met corned beef, en eierkoekje met hagelslag.

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 17:53

Jamy schreef:
Succes ermee Lindy, iig goed dat je voor jezelf kiest!

Ik ga nu komende dagen weer ff streng doen. Laatste 2 dagen toch langzaam aan weer wat meer gegeten.

O: manderijn en krentenbol met boter
L: 2 volkorenbolletjes met boter en kipfilet plakje ontbijtkoek met pindakaas
T: Beetje halfvolle kwark
D: Brood met omeletje ofzo.

Ff aangepast

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 18:40

VanillaQueen schreef:
Ben net wakker dus:
B[runch]
: plakje ontbijtkoek, appel, cappuccino

Planning:
T: Soep, en nog een appel

A: nog geen idee, ik heb eigenlijk wel weer zin in broccoli

Qua beweging: ongeveer 20 minuten fietsen, 1 pony rijden [half uur / drie kwartier intensief], 1 stal uitmesten als dat nog niet is gedaan tenminste, en de dagelijkse buikspieroefeningen.

En het werd:
B[runch]: plakje ontbijtkoek, appel, cappuccino, en ohja: 1 beker cup a soup en een glas optimel
T: bakje kwark, appel, paar "rauwe" hazelnoten
A: weer véel broccoli, krieltjes [uit de magnetron], en 1 vegaburger
En nu 1 cappuccino, that's it for today

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 18:44

Ik ben zielig.

Dag was al niet super, en met de lunch flink gezondigt. En Amo rijden vanochtend ging niet zo lekker. En nu ging ik vanmiddag op New York rijden, en ja hoor, er flink vanaf gevallen. Zag het ook totaal niet aankomen, meneer ging er vanuit het niets flink vandoor, een paar gemene bokken en toen was het gebeurd. Eerst val ik in 2 jaar niet van een paard, en nu in 2 weken al twee keer! Enige verschil is dat Amo maar 1.52 is, en New York iets van 1.75.
Maar goed, voel me zeer zielig nu, dus vandaag maar beschouwt als een 'verloren' dieetdag. Al 4 dropjes op om mezelf te 'troosten'.

Zometeen gaan we toch patat eten, lekker met kroketten en omdat ik zo zielig ben mag ik van mezelf pindasaus én mayo. Wel met doperwtjes voor de vitamienen. En voor vanavond had ik een zakje snack a jacks gehaald, dus die gaat ook op.

Morgen maar weer strenge balansdag.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 19:32

Awww Nouja, wie weet hoeveel calorieen je wel niet hebt verbrandt tijdens die val
En van 1 dagje vreten word je niet dikker hoor
Geniet ervan!

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 19:45

Ik voel me wel goed nu
Mijn moeder zegt net, 'ik heb iets lekkers voor je..' dus ik zei dat ik het niet hoefde en dat ik niet wil weten wat het is ook
Dus ze zou het uit mijn zicht houden. Ben wel benieuwd wat het is, maar zodra ik dat weet ga ik het allemaal opeten. Zal wel een zak snoep zijn, of appeltaart ofzo

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 19:54

Ik heb het vandaag ook redelijk netjes gehouden, voel me ook niet helemaal lekker dus behoefte aan snoepen heb ik zoiezo niet echt.
Was volgens mijn meetlint wel 2 cm smaller, ben benieuwd of de weegschaal morgenochtend ook iets spannends aangeeft .

O: Kom Fruit n Fiber met magere melk
T: Een likje Nutella (even een vingertopje in de pot )
L: 1 boterham met wat Becel light en een plakje 10+ kaas, 1 boterham met Linesse en 1 boterham met bananenstroop (allen volkoren)
T: Een banaan en een grote aardbei
D: Bordje groentensoep, stokbroodjes en een stuk ham/prei quiche met als 'toetje' een groot glas een zelfgemaakte smootie van verse aarbeien met magere yoghurt

Overigens eet ik nooit meer na mijn diner, dat is zeg maar mijn laatste maaltijd op een dag.
Vroeger ging ik 's avonds altijd nog snacken voor de tv ofzo, maar dat is er nu helemaal uit.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 20:06

Mocca schreef:
Planning:

8.00 uur: schaaltje magere joghurt met cruesli
11.00 uur: halve kleine eierkoek (van 15 gram), en bij de paarden een paar partjes sinaasappel (de rest aten de knollen op )
14.00 uur: 1 volkoren boterham met corned beef, wit bolletje met zeeuws spek, klein eierkoekje (30 gram) met hagelslag
17.00 uur: 4 kleine dropjes en een sinaasappel
18.00 uur: Patat, 2 kroketjes, 1/3 hamburger, doperwtjes, wat pindasaus/mayo/appelmoes, toe een klein schaaltje aardbeien met een likje slagroom
's Avonds: -

Pfft even aangepast. Niet zo'n leuke aanpassing.

[edit; toch maar het zakje snack a jacks geschrapt...die bewaar ik wel tot volgende week; vakantie. Zit vandaag al aan de 2000 calorien...veel meer dan dat ik normaal eet. Morgen dus streeeng balansen]

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:05

Ooh nee, we hebben Pringles in huis, dat was dus wat er voor mij gehaald was.
Ik heb maar snel een paar tarwe biscuitjes gepakt in de hoop dat ik de verleiding kan weerstaan.

Evy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:09

Maar je mag volgens het voedingscentrum 2300 calorieën als je een gematigd actief leven heb en tussen de 18 en 25 jaar bent (geloof ik)
Het klinkt iig wel erg lekker wat je allemaal heb gegeten...

Mijn dag was vandaag:
07.30: halve meloenschijf en 1 banaan
11.00: krentenbol
13.00: magere yoghurt met jam, cracker met filet american, eierkoek en een snack'a'jack.
15.00: Jodenkoek
18.30: 2 kadetjes met tartaar en champions met uien *érg lekker!*

Vooral de lunch ging een beetje mis, maar ik vond dat het wel mocht omdat ik de hele ochtend hard had gewerkt

Evy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:09

Oooh pringles zijn lekker!!
Niet aan toegeven hoor, sterk blijven

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:12

Evy schreef:
Oooh pringles zijn lekker!!
Niet aan toegeven hoor, sterk blijven

Ik heb wel gezegd, dat ik niet wil weten waar het ligt, en dat ze datgene wat voor mij was hier thuis maar snel weg moeten gooien of op moeten eten.

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:13

Ik ga gewoon lekker Idols kijken, pak zo nog wel een paar walnoten.
En tijdens de backstage ga ik lekker buikspieroefeningen doen

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:19

IEEH ik heb pepernoten gevonden. Ik heb de schade kunnen beperken tot 3 tot nu toe. Snel mijn tandenpoetsen want omg de neiging om een hele hand naar binnen te werken is grooooot

Ik heb even besloten dat de volgende vreetdag a.s. woensdag is, pizza bestellen, en deze pepernoten opvreten

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:26

Pepernoten en Pringles.

Ik zit al de hele tijd op kauwgom te kauwen om mezelf ervan te weerhouden iets anders te pakken.
Net een halve liter water op, wil nog een liter drinken vanavond om de patatvetten weg te spoelen.

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:27

Ik ga zo een winterpeen eten.
Met wat voor sausje is dat lekker?
Dan heb ik alsnog iets te snacken achter de tv

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:30

Haha Mocca, dan moet je groene thee drinken!

@Spetterlover: hmm, knoflooksaus misschien? Maar de enige manier waarop ik het kan maken is met yoghurt en mayonaise...dat wil je vast niet horen

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:31

Zo, en nu ga ik buikspieroefeningen doen.......enig tijdverdrijf op zaterdagavond *o/*

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:32

VanillaQueen schreef:
Haha Mocca, dan moet je groene thee drinken!

@Spetterlover: hmm, knoflooksaus misschien? Maar de enige manier waarop ik het kan maken is met yoghurt en mayonaise...dat wil je vast niet horen

Hmm.. bbq saus is vast niet lekker he? Of chilisaus ofzo
Mosterd misschien?

mayo heb ik afgezworen