Hier ook Maar we hebben een groot feest met een bbq en een dj, dus zullen ze ook wel partytenten hebben. Maar anders was ik niet uit mezelf gaan bbqen hoor
Kliekjes van gisteren (hebben we normaal echt nooit maar we hadden toevallig deze keer eens wat over! ) Vriendje eet ergens anders en had geen zin om voor mezelf te gaan koken.
Gisteren niks gegeten, was veel te misselijk en te ziek. Hopelijk lukt het vanavond om wat door mijn keel te krijgen.. Dan wordt het het restje van gisteren, sperzieboontjes met een lekker stukje vlees
Verse ravioli van de markt met tomaat, schapenkaas, ricotta en pijnboompitten. Maak er een 'Sausje' bij van verse spinazie kastanjechampignons en pijnboompitten en stukjes verse zalm
wij zouden eigenlijk prei, aardappels en schnitzel eten. maar ik heb niet zo'n trek daarin. we hebben nog pizza in de vriezer... dus die gaat zo de oven in!
Wij aten brood met gebakken ei/spek/kaas, en pistoletjes met gebakken ui/paprika/champignons
Phylos
Geplaatst: 10-06-12 19:48
Phylos schreef:
Verse ravioli van de markt met tomaat, schapenkaas, ricotta en pijnboompitten. Maak er een 'Sausje' bij van verse spinazie kastanjechampignons en pijnboompitten en stukjes verse zalm