Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterlover schreef:Ik heb gister weer 'Wat je eet ben je zelf' gekeken, mijn trek in lekker eten is dus ook weer weg voorlopig.
Smerig wat mensen allemaal voor vette zooi naar binnen kunnen werken, echt de hele dag door. Mensen die nog nooit groenten hebben gezien
Citaat:Ok...ernstige balansdag...en ik heb mijn snoepdag voor het weekend al gebruikt
Gelukkig werd ik gister zo misselijk dat ik voorlopig niet meer aan snoep/koek/etc moet denken.
O: grote beker groene thee, 2 ontbijtkoek plakjes
- uur fitnessen-
T: iets van fruit
- half uur paardrijden/uitmesten etc-
L: Soep, knäckebrod, rauwkost
T: nog iets van fruit
A: Broccoli in ieder geval, een rijstburger oid, en waarschijnlijk aardappelen erbij ofzo
Mocca schreef:Planning:
O: schaaltje magere joghurt met cruesli
T: -
L: 2 volkoren boterhammen, 1 appelstroop, 1 corned beef
T: Smoothie van 1 sinaasappel, 1/2 banaan en 1/2 kiwi, heel klein handje cruesli (ging een nieuw pak in het bakje doen, kan niet weerstaan er een paar in mijn mond te steken.
)
A: Rauwe worteltjes, rijst, hamburger, schaaltje magere joghurt
T: Kleine eierkoek
Citaat:Eet of drink je veel pasta’s, wit brood, witte rijst, zoetigheid en of bier?
Laat deze producten dan staan, of vervang ze door volkorenvarianten.
Koolhydraten staan er om bekend om in de buik “te blijven hangen.”
Ook de volkorenproducten doen dat, maar in mindere mate.
Eet daarom altijd bruin brood, bruine rijst enz., en neem als beleg geen jam of stroop, maar kaas, pindakaas of vleeswaar.
Verder kun je koolhydraten vervangen door gezonde vetten. Eet eens avocado’s in plaats van banaan en neem tussendoortjes als noten, olijven of een stukje vis.
VanillaQueen schreef:Kan iemand me vertellen wat er mis is met pasta? Heb vandaag een enorme berg flutvrouwenblaadjes gelezen, en dus ook tig artikelen over afvallen etc. Bijna overal staat in dat pasta niet goed voor de lijn is....waarom?
Ik eet meestal Spongebobpastaen daar zitten maar 125 kc in, een geen vet dus. En ik dacht dat normale macaroni en spaghetti ook wel meevallen...toch?