Nikass schreef:Welke vegetarische burger is voor een vleeseter die open staat om een alternatief te proberen nou écht lekker (en niet zo droog...)
De verse plantaardige burger van Albert Heijn!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nelleke_ schreef:Nikass schreef:Welke vegetarische burger is voor een vleeseter die open staat om een alternatief te proberen nou écht lekker (en niet zo droog...)
Ik vind zelf de burgers die juist niet op vlees lijken. Anders gaat een vleeseter het sowieso snel vergelijken.
Zou dan iets kiezen zoals Valless Milner of die met champignon.
Verder kan je misschien beter vleesvervanger introduceren in een gerecht ipv in een burger. Ik ben al bijna mijn hele leven vega en ik heet zelden burgers.
Quorn vega gehakt vind ik lekker, die van de ekoplaza ook trouwens. Door de pasta, ovenschotel, gevulde paprika etc. 'Kip'-stukjes van valless en quorn zijn lekker in een wrap of ander mexicaans gerecht. Dat zijn vleesvervangers die ik zelf veel gebruikte.
Ben nu meer vegan-georienteerd dus eet nu geen qourn en valless meer maar je moet ergens beginnen toch?
Amber_anne schreef:Eten jullie ook de mayonaise van Jean baton of hebben jullie andere vegan mayo?
8nnemiek schreef:Jaloers!
Hoe smaakt ie?
Ik kwam laatst bij de Action deze schattige ijsvormpjes tegen..
Alpro yoghurt erin en voila, vegan ijshoorntjes![]()
[ [url=m/hfLuVp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Héérlijk!