Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imd schreef:O: havermout met walnoten
T: cappuccino
L: twee speltboterhammen met phila light, komkommer en rucola
T: 1 speltbh met nutella
A: ?
T: cappuccino met een cracker met kaas
D: 600ml thee, 1 liter water
B: 20 minuten fietsen
Ik ga proberen nog ergens fruit toe te voegen..
Hebben jullie nog een tip voor iets wat telt als echte workout/beweging, niet te veel springen en wat je thuis kan doen? Met een youtube filmpje ofzo, er is niet echt wat leuks op de sportschool vandaag (ik doe alleen vrije lessen, heb geen fitness abonnement) en ik wil toch wat meer bewegen dan dat stukje fietsen. Misschien plak ik wel een stuk aan het fietsen, hoeveel km zou dan een beetje fatsoenlijk zijn voor genoeg beweging?
phormicola schreef:imd schreef:O: havermout met walnoten
T: cappuccino
L: twee speltboterhammen met phila light, komkommer en rucola
T: 1 speltbh met nutella
A: ?
T: cappuccino met een cracker met kaas
D: 600ml thee, 1 liter water
B: 20 minuten fietsen
Ik ga proberen nog ergens fruit toe te voegen..
Hebben jullie nog een tip voor iets wat telt als echte workout/beweging, niet te veel springen en wat je thuis kan doen? Met een youtube filmpje ofzo, er is niet echt wat leuks op de sportschool vandaag (ik doe alleen vrije lessen, heb geen fitness abonnement) en ik wil toch wat meer bewegen dan dat stukje fietsen. Misschien plak ik wel een stuk aan het fietsen, hoeveel km zou dan een beetje fatsoenlijk zijn voor genoeg beweging?
Ik verbrand zo'n 600kcal als ik in een uur tijd 24km fiets, maar ik ben er nog nooit ook maar een mm slanker van geworden. Ik denk dat als je echt op een racefiets gaat sporten en zo dat dat heel anders is!
xEmily schreef:O: Ei/champignons/kaas - rode paprika
T: Appel
L: Havervlokken/amandelmelk/lijnzaad/walnoten/rozijnen
T: 85% choco
A: Boterhammen Pindakaas/jam/hagelslag+boter/kip- rode paprika/sla
T: Rode paprika + sla + fruit
Te weinig groente ... als je paprika en sla groente durft te noemen dan xD
Maar ik ben vnv alleen en mams heeft alleen sla/chinese kool/rode paprika so ...