Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:Hmm, ik lees altijd dat aardbeien ook wel in de halfschaduw kunnen...
Maar ik was er al bang voor, alleen is die bak zo geweldig geschikt voor aardbeien, hij staat alleen op een waardeloze plek.
Mjetterd schreef:anneliesdj schreef:Hmm, ik lees altijd dat aardbeien ook wel in de halfschaduw kunnen...
Maar ik was er al bang voor, alleen is die bak zo geweldig geschikt voor aardbeien, hij staat alleen op een waardeloze plek.
Half schaduw kan volgens mij wel. Maar jij hebt het over volledige schaduw.
Maar je kan het altijd proberen natuurlijk.
In een bak zeg je? Waarom verplaats je de bak dan niet?
8nnemiek schreef:Mjetterd, je weet dat aardbeien lichtkiemers zijn? De zaadjes moet je echt óp de grond leggen, en liefst in de zon zetten.
Maar hier zijn ook lang niet alle zaadjes uitgekomen vorig jaar.
highwaykind schreef:Voor wie nog een Meyer lemon wil - http://www.ebay.com/itm/meyer-lemon-1-y ... fe=sidebar
Heb daar ook mijn plantje van gekocht, prima verpakt, en plant zag er erg goed uit. (heeft inmiddels alle bloesems open, en maakt nieuwe takjes aan).
Ik heb mijn aardbeien vaak aan de schutting hangen - daar krijgen ze maar een deel van de dag volle zon..
8nnemiek schreef:Mjetterd, je weet dat aardbeien lichtkiemers zijn? De zaadjes moet je echt óp de grond leggen, en liefst in de zon zetten.
annelies, wat heb je nog meer over? Framboos heb ik genoeg, maar misschien zit er nog wel iets leuks bij wat ik ergens kwijt kanEn ik heb zelf ook veel te veel!
annelies, wat heb je nog meer over? Framboos heb ik genoeg, maar misschien zit er nog wel iets leuks bij wat ik ergens kwijt kanEn ik heb zelf ook veel te veel!
anneliesdj schreef:Haha ik heb het over complete struiken mop
liljebo schreef:highwaykind schreef:Voor wie nog een Meyer lemon wil - http://www.ebay.com/itm/meyer-lemon-1-y ... fe=sidebar
Heb daar ook mijn plantje van gekocht, prima verpakt, en plant zag er erg goed uit. (heeft inmiddels alle bloesems open, en maakt nieuwe takjes aan).
Ik heb mijn aardbeien vaak aan de schutting hangen - daar krijgen ze maar een deel van de dag volle zon..
heeft die niet veel warmte nodig? (denk dat het bij ons daar te koud voor is?)