Ik heb een nieuwe planning gemaakt met mijn dietiste (nou eigenlijk ik zelf, zij is er erg tevreden mee) en ik eet dan steeds om de 2 uur iets kleins wel zo goed he.
Goedenavond Er wordt hier druk gekletst zie ik, er is zelfs sprake van een meeting? Jammer dat ik er niet bij kan zijn, woon midden in Belgie Misschien voor de Belgische bokkers? Katia?
Mijn dagje: o: 1 pannenkoek(was vééls te laat uit mijn bed, heb genomen wat er nog over was ) met suiker t: banaan(reden is dat ik zoveel banaan eet omdat ik last heb van flauwtes en de diëtiste me zei dat ik een aantal weken een banaan moest eten) l: 2 boterhammen met kipcurry + yoghurt t: mandarijn a: lasagne t: ???
bew: uurtje paaldansen!!!
Zo dames, ik ben overtuigd, ga morgen een lesje spinning proberen! Ben ontzettend benieuwd
Wendy15
Geplaatst: 20-01-09 19:21
benangelique schreef:
voorthuizen is wel een eind uit de slinger, amsterdam is prima te bereiken. auto is niet gratis, maar kost niets extra; lease-auto!
Amsterdam kan ik eventueel wel een keer heen reizen Ben ik ongeveer 2 uur onderweg
noor, als je hulpt wilt met de organisatie laat je me dat maar weten oke? paulien, iedere 2 uur eten is sowieso heel goed. hopen dat dit gaat helpen bij je! ingrid, ook naar obama gekeken (en aan het kijken?). mooie woorden, maar die had bush ook...
net nasi gegeten, maar dat viel een soort verkeerd. zat klem in mijn slokdarm en had dus na een half bordje genoeg. net een banaantje gegeten en over een uurtje sporten. hopen dat dat goed gaat, want heb nu een uur later gegeten dan gisteren. na het sporten neem ik nog wel wat yoghurt of fruit.
ItsMe2
Geplaatst: 20-01-09 20:29
Ik ga morgen weer naar de sportschool. Vorige week was wel grappig, ik was klaar met sporten, en was mij aan het omkleden. Komt er iemand de kleedkamer binnen lopen, en zegt in 1x heel blij: Ellen, wat heb ik jou lang niet gezien. Ik wist echt niet wie het was . Was het een oud klasgenootje :Y Dus morgen gaan we een keer saampjes
Mijn planning voor morgen:
Ontbijt: Kellogs cornflakes met yoghurt, en een kopje thee met een beetje suiker. Tussendoor: Alleen een flesje water en een snack a jack, ben rond die tijd namelijk in de sportschool Lunch: 2 of 3 vk boterhammen met halvarine en broodbeleg, kopje thee met beetje suiker, en een stuk fruit Tussendoor: Kopje koffie of thee met beetje suiker, en wat er bij nog geen idee!! Avondeten: ?? Wat de pot schaft Tussendoor: 2 glaasjes lightdrinken en een koekje.
Beweging: 40 minuutjes fietsen, en een uurtje rustige fitness!
Aantal calorien: Ik kom zonder broodbeleg en zonder avondeten aan 638 calorien. Dit is echt niet veel ofwel Maar als ik echt alles eet zit ik echt vol!
je eet idd veel te weinig ellen! misschien eens bij een dieetiste langs?
ik ga nu naar de sportschool, morgenochtend ook denk ik en daarna naar utrecht en aan de bak met de studie. tot later!
ZusJacobs
Geplaatst: 20-01-09 20:55
Ellen, dat is echt veelste te weinig Zit je dat echt vol? Was jij degene met de maagverkleining gedoe? Kan niet alles onthouden hoor Een paar van jullie gebruiken toch ook een site om de calorieën te meten? Waar doen jullie dat? Mijn planning voor morgen: Ontbijt:Bakje cornflakes Tussendoor:niks alleen groot glas water Lunch:schoolkoek tussendoor:schoolpakje drinken hè na school bij thuiskomst:twee sneetjes met salami of Chorizo avondeten: wat er gekookt wordt. Kleine maal Niet zoals de mannen Vandaag op school weer niks kunnen eten, was me eten weeris vergeten Bij thuiskomst twee sneetjes met kaas gegeten en avond eten: beetje rijst met blindevink, ofzoiets
Ga morgenochtend ook lekker naar de sportschool denk ik which reminds me..even kijken of ze morgenochtend evt spinnen doen!
Ja Uk, wil ook wel helpen met organiseren hoor, geen probleem! laat maar weten!
ZusJacobs, je avondeten is niet echt veel ofzo heb je daar genoeg aan?
Dag vandaag was beetje raar, door veel spanning eigenlijk niet echt trek, en toen ik honger had bleek het brood op te zijn
Oftewel: O (7.45u): Yoghurt met muesli T: (11.30): sultana L: (14.30): 2 bb filet americain, 1 bb chocopasta D: (17.45): kip kerrie met rijst T: 2 stukjes chocola
ItsMe2
Geplaatst: 20-01-09 21:38
@ ZusJacobs, nee dat was ik niet Dat zijn Paulien (Madeira_) en Katiavl als ik het goed heb. Maar wat kan ik dan nog meer eten? Ik val niet echt veel af ( heb ik het gevoel, morgen weet ik het echt) en eet volgens jullie helemaal niet veel!! Niet dat ik nu boos ben op jullie, maar ik weet gewoon niet meer wat ik verkeerd doe!
het kan juist zijn dat je doordat je zo weinig eet weinig tot niets afvalt he, je lichaam heeft ook kcal nodig om te functioneren!
Nu zijn er in dit topic meiden die daar veel meer vanaf weten dan ik, maar als je regelmatiger kleinere hoeveelheden eet, en gezondere dingen zoals meer fruit, volkoren boterhammen ed, is dat allicht beter en hou je je spijsvertering op gang!
Karin_88
Geplaatst: 20-01-09 21:43
Goedenavond allemaal.. Vandaag voel ik me minder lekker.. Toch 'gezond' proberen te eten..
Ochtend: Niks, het kon echt niet.. Wel een kopje thee. T: 2 cracottes, 2 glaasjes water.. L: 6 of 7 cracottes (*meergr) met smeerkaas (niet gelet op light, maar het gaat mij meer om een gezond patroon dan echt de calorieen (*sorry, krijg de trema niet op de e op deze laptop) A: ratatouille, knoflookbroodje D: - T: Paar dropjes om mijn keel te verzachten, glaasje ijsthee..
Bew: Hele dag lesgeven, lopen en met kinders bezig zijn
Ik ga nog maar wat vocht naar binnen bunkeren... Is echt weer te weinig..
@ Karin, ik heb eventjes in je profiel gespiekt, maar het is mij even ontgaan of jij gewoon gezond wilt eten, of dat je echt wilt afvallen . Als ik de foto's in je profiel zie, dan hoef jij niet echt af te vallen
Nee, dat klopt.. Ben hier al eens eerder geweest en staat geloof ik halverwege vorige post, het is meer om het gezonde patroon erin te krijgen dan afvallen, dus af en toe wat niet-lights is niet erg vind ik, als ik maar niet teveel ongezond eet en onregelmatig... Ik ben gister geprikt of ik Pfeiffer heb, heb een onwijs lage weerstand laatste tijd en voel me ook rot, dus ik wil er weer wat patroon/structuur in brengen
Nou ik had niet echt honger en nu nog steeds niet krijg beetje griepje denk ik alles is er net ook weer uit gekomen heel erg ebdankt nog voor de site trouwens, ga er ook maar eens checken iedereen nog succes hè !
oh Karin, nou hopen op positief nieuws. en dan bedoel ik dat je geen pfeiffer hebt hè! Ik denk dat ik mij over een tijdje ook ga laten prikken, voel me beetje raar laatste tijd.. iig veel succes!
O: magere yoghurt met fruit'n fibre t: - (laat ontbeten) L: 2 bb met sandwichspread en kopje groentensoep t: 2 bb met sandwichspread t: 2 kikkers (snoepjes) D: rode curry met rijst t: iets van vruchtenyoghurt oid
Wendy15
Geplaatst: 20-01-09 21:59
Vandaag verjaardag gevierd met nog wat familie en kennissen Weer veelste ongezond gegeten Weet niet meer wat precies en hoe laat, maar ongeveer: 2 bruine boterhammen met boter en slanki 20+ smeerkaas, bruine boterham met huzarenslaatje, 3 glazen melk, blokje 48+ kaas, 3 toastjes met brie, 1 toastje met bressot, 2 kleine stukjes chocoladevlaai, volkorenbeschuit met honing, kopje kippensoep, glas halfvolle chocolademelk
Volgens mij was dat 't wel En net een les conditietraining in de sportschool gedaan
Madeira_
Geplaatst: 20-01-09 22:12
Heey meiden!
Zou ik mijn planning maar is neergooien?
O: yoghurt met muesli, beetje zoetstof T: 1 cracker met jam L: 2 crackers met 1x rookvlees 1x pindakaas 2x boter T: 2 crackers 2x ardenneworst 2x boter + chocomelk light D: aardappels (gekookt) stukjes hamblokjes en dopewrten T: nog niet, maar ze zitten hier crackers te eten.. hmmm!!
Phant0m
Geplaatst: 20-01-09 22:48
waaah help.. Daisy is van der paard ´afgevallen´ naja eigenlijk afgestapt, hing nog een beetje banketstaaf aan der nek ! haha had 1 sprong niet goed ingeschat... maar nu weet ik wel zeker dat ik moet afvallen een aantal kilo, want mn buik zit in de weg met opstappen !!!!!!!
jullie planningen zien er wel allemaal goed uit, krijg er wel veel ideeen van in ieder geval..
Tuurlijk phantom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Ik ga tukkie doen, morgen weer om 7u de wekker, heel de dag werken op de VU. Tussendoor nog even vergaderen met projectgroepje tijdens de lunch. En 's avonds lekker naar Gadget
zie hier heeeele, heeele slechte dagen voorbij komen dames! zo schiet zj op de dag van ellen maar ze eet zelf nog veel en veel minder en zo kan ik nog wel een rijtje mensen noemen die de 1100 kcal op een dag niet eens haalt. jullie helpen op die manier je lijf om zeep, leggen je spijsvertering stil en in plaats van vet ga je spieren verbranden. na een poosje eet je weer normaal en de kilo's schieten er keihard weer aan. meiden kom op, dit topic is om gezond te eten en niet om te laten zien op hoe weinig je wel niet kan leven.
zo, mijn hart is gelucht. commentaar? ik hoor het graag
net gesport, heerlijk! was een zware step-les en het zweet liep in straaltjes van mijn rug en hoofd. heerlijk vind ik dat. daarna nog even in de zonnecabine en nu op de bank mijn vochtvoorraad aan het bijwerken wilde morgen ook gaan sporten, maar dat is wat te veel van het goede na 2 dagen sporten na 1 jaar niets doen... vrijdag moet ik ook al ivm die kiloknallers...