Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:Sizzy schreef:En LittleAnn?
Hey lieverds!!!Sorry dat ik een tijdje niks heb laten horen... Het ging even een tijdje niet goed met mij qua eten, ik ben ongeveer 4 kilo aangekomen... Ik kon het even niet meer aan om te blijven posten in het topic
Nu gaat het weer beter, ik eet weer gezond en ik sport ook weer veel en zit weer beter in mijn vel, dus wat mij betreft kom ik weer gezellig met jullie meeposten...
Hoe gaat het hier
Annetje schreef:Wahaha Myra dat is wel heel ergZo erg kan je dag toch niet geweest zijn?
Ik ga nu op weg naar Tilburg (in t-shirtje ja) op naar de friet en Fall Out boy!
![]()
Citaat:T= sinaasappel, kiwi, handje studentenhaver, 7 dadels
T= 2 beschuit hagelslag, 3 beschuit honing, 1 beschuit ossenworst, 1 beschuit 20+ kaas, 2 knackerbrod 1x ossenworst, 2 rijstwafels, 4 brosse koekjes
Myra schreef:Dat bedoel ik
Nu heb ik een licht ondergewicht dus vind ik het niet erg, maar ik wil wel juist een strakkere buik en slankere bovenbenen...
Nog ff doorzetten Myra
LittleAnn schreef:hahahah ja maar meteen weer met de billen bloot![]()
o: magere kwark met allbran
t: eierkoek en appel
l: twee bruine broodjes met klein plakje kaas en veel komkommer
t: eierkoek
a: volkoren pasta met courgette, ei, tomatensaus en kaas
Ey leuk Annetje, ik woon in Tilburg
Myra schreef:Die buik die er niet is als ik me goed voel en nog niet heb gegeten na het hardlopen (op foto buik beetje aangespannen he), maar die er overduidelijk zit na het eten etc.. en als ik op mijn zij lig. Blubber, jak