volbloed6 schreef:en wat hebben jullie vandaag allemaal al gesport?
wat is sporten eigenlijk
nee hoor, dat was een geintje.
maari k fiets al naar me werk en dat is mijn sport.
plus dat UITSLAPEN mijn sport is.
dussse tja.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanavond ga ik weer een kwartier of half uur lang oefeingen doen en morgen misschien sporten op het centrum. Mocca schreef:O: 2 volkoren boterhammen (.5 plakje achterham/boterham)
T: plakje ontbijtkoek
L: 2 volkoren boterhammen (.5 plakje achterham/boterham)
T: bakje magere joghurt (met vlokken)
A: bietjes, aardappels en kalkoen.
T: appel

Mocca schreef:En net lekker joghurt met (flink wat) vlokken op, maar mocht eventjes want ik ben zielig; vanmiddag naar de tandarts én naar de dokter voor een prik.
LittleAnn schreef:Mocca schreef:En net lekker joghurt met (flink wat) vlokken op, maar mocht eventjes want ik ben zielig; vanmiddag naar de tandarts én naar de dokter voor een prik.
En verder moest ik mijn oorbellen uitdoen, en ik heb zo'n leuke oorbel bovenin mijn oor, maar dat is zo'n ieniemienie ringetje dat ik die dus nu niet meer dichtkrijgt met mijn worstenvingers. 
]

Ik heb er maar 2, zo blijkt het, maar ze staan allebei flink beroerd dus dat wordt hakken.
[hoe bedoel je wishfulthinking
] 
En als ik dan vertel dat ik ze écht niet wil (had een sterk moment
) voel ik me ook zo rot, want ze koopt ze speciaal voor mij, "om me mee te verwennen", en als ik ze niet opeet heeft ze ze voor niks gekocht. Ze zegt zelf ook; "ik weet wel dat je niet te veel wil snoepen, maar 1 keer in de week zo'n broodje kan toch wel?" Ja mam, 1 keer in de week wel, maar het punt is dat jij elke dag wel iets lekkers hebt, dan is het boterkoek, dan gevuld speculaas, nu weer dit.
omdat ik vroeg gelunched had)
)

kimftNinja schreef:Vervelend zeg van je verstandkiezen. Ik wilde toen ook weten of ik verstandkiezen had, gelukkig bleek op de foto dat ik er geen 1 had. Ik heb kwa mijn gebit wel veel geluk, ook geen beugel gehad. Maar in ieder geval veel succes waarneer moet je ?
Maar de tandarts zegt dat de kies eerst door het tandvlees moet komen, anders moet de kaakchirurg te erg hakken (
), dus daar wacht ik even op.
Inge_83 schreef:Zijn er nog meer Sonja Bakker mensen?
Annetje schreef:Vandaag tot nu toe:
o/l (11 uur): boterham, pistoletje met sla, komkommer en ui
t: appel, heel wat knappertjes en een speculaasje
d: pompoensoep, 2 boterhammen, plakje ontbijtkoek en een stukje van zo'n stokbroodje met heeeeel erg vette knoflooksmurrie erop
En ik heb Wouter Bos gezien. Vet man