Pakketten van de coop zijn geannuleerd, maar nog wel 2 van de spar kunnen reserveren. Weer eens een andere winkel. Straks eens zien of ik al die broden nog in de vriezer kwijt kan....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SkyMarian schreef:2 volwassenen en 1 kind van 9 jaar. Bij ons vervangt het prima 70-90% van de wekelijkse boodschappen zo lijkt het. Ik heb de afgelopen week enkel wat kleine aanvullingen gekocht. Nou heb ik wel bijna dagelijks een pakketje opgehaald, waarvan 1 x vd bakker.
Laura82 schreef:Hier 2 volwassenen en 2 kinderen, maar ik haal sowieso niet vaak genoeg een pakket om de wekelijkse boodschappen te vervangen.
Maar heb al een aantal keer pakketten gehad waarvan ik geen volledig maaltijd kon samenstellen (bijv alleen maar groenten) dus dan zal ik toch nog van alles bij moeten halen.
En het is me nog niet gelukt een bakkers bon te scoren.
Maar goed, ik vind het vooral leuk voor het verrassingseffect en voor soms, ik ben te veel gehecht aan mn eigen ingrediënten/gerechten en recepten om volledig via too good to go te doen
PSvanLot schreef:Met dagelijks een pakketje zou ik idd ook wat meer kunnen vervangen. Maar dan ben je nog ongeveer 35 euro pw kwijt pw?
De pakketten missen voor mij toch wel cruciale dingen om een volledig ontbijt/lunch/diner samen te stellen.
SkyMarian schreef:Wordt er niks aangeboden Amethyst_ of zijn er vooral veel kapers op de kust.![]()
Bij ons gaat het redelijk vlot qua verkoop vd pakketten, maar op mijn werkplekken zijn ze vaak niet te slijten zo lijkt.
Wat heb je nog in de vriezer liggen Prairy waarvan je het niet weet?
SkyMarian schreef:Wordt er niks aangeboden Amethyst_ of zijn er vooral veel kapers op de kust.![]()
Bij ons gaat het redelijk vlot qua verkoop vd pakketten, maar op mijn werkplekken zijn ze vaak niet te slijten zo lijkt.
Wat heb je nog in de vriezer liggen Prairy waarvan je het niet weet?
Anoniem schreef:Dat begrijp ik natuurlijk ookHoe kan iets nou de standaard zijn als het hele concept is gebasseerd op verspilling tegen gaan? Dit pakket was een hele mooie, maar de volgende keer kan het ook maar net aan de waarde zijn en 7 zakken andijvie ofzo.