Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fleur_yen schreef:Mooie lijstjes weer meiden
Hier een raar dagje, lang op stal met alleen een handje studentenhaver bij me, dus de volgende echte maaltijd na m'n ontbijt (9u) was pas rond half 5.
O: 50 gr havermout, 8 gr tarwezemelen, rozijnen, notenmix, 5 gr chia, appel, 1x koffie met geklopte melk
B: 5 km mountainbiken, 1u dressuurles, stalwerkzaamheden
T: grote hand studentenhaver
B: 45 min nog een andere gereden, stukje wandelen
D: cappuccino
B: 5 km weer terug met de mtb
'L': kwark met peer, cacao nibs, 5 gr lijnzaad, 4 dadels, 5 paranoten
A: spinazie/kaas rondo, roerbaksel van bloemkool, rode paprika, feta, mosterd en zo'n 45/50 gr quinoa, was ik helemaal vergeten erbij te zetten
D: 1x koffie met geklopte melk
B: uur turnen
T: 4 wortels met hummusdip, bak kwark met een appel en 3 dv aardbeien
T2: 1 vk cracker, 1 plak roggebrood met 10 gr pindakaas, appel, 10 gr amandelen, blokje 86% chocola
Hele dag door water gedronken
Is veel te weinig voor wat ik heb bewogen (1700 tegenover 2800) maar ik heb op dit moment echt behoorlijke buikpijn, dus ik denk niet dat ik nog veel meer binnen kan krijgen, al ga ik zo nog wel een poging wagen voor toch maar een cracker oid.
xEmily schreef:O: Spiegelei van twee eieren, 60g champignons, plak 48+ kaas ; kiwi
T: Appel ; halve mandarijn
L: Zelfgemaakte "muesli" ( 20g havervlokken - 9g lijnzaad - 25g amandelen - 25g rozijnen -> in de blender ^^)
T: Banaan ; mandarijn
A: Salade: 120g ijsbergsla, halve appel, 150g zalm, een rode paprika.
T: Halve appel, 10g walnoten
T: Paar chipjes (ik schat zo'n 5), naturel van crackitoEiwit 72g - khd 154g - vet 60g - vezel 25g - natrium 0,86g
Nogal weinig vezels ..