Wat heb jij deze hele dag gegeten? Deel II!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 22:44

phormicola schreef:
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit zal vergeten iets te eten _O-

Ik ook niet idd, ik voel mij op een gegeven moment altijd beroerd worden als ik niets eet.. Net als vandaag, haha.

O: havermout (50 gram) + melk
T: 1 bekertje chocomelk uit de automaat
L: 2 kaassoufflés, paar aardappelbolletjes uit de oven, ketchup en een beetje mayo 
A: 3 pistoletjes, 2x pindakaas 1x sandwichspread, komkommer, 1 bakje soya vla 
T: 15 kersen :9

Beweging: veeeeeeeeeeeeel lopen haha :) morgen weer een betere dag. Ging de route voor school oefenen, van alles liep uit. Als ik dat had geweten had ik fruit o.i.d. meegenomen. :p Misschien maar standaard in mijn tas gooien voortaan :D

Steenbok12

Re: Wat heb jij deze hele dag gegeten? Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 22:51

Route voor school oefenen? :P wat ga je doen dan? Voor introductie kamp?

Ik kreeg van m'n moeder straks het heerlijke compliment: jeetje je hebt ook geen tiet meer over he? :') .
Merken jullie dat ook? Mijne zijn ook echt wel wat kleiner geworden sinds ik afgevallen ben, alhoewel ik heel tevreden ben nog :P

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 22:51

KarinvdM schreef:
O: Havermout, speltvlokken, chia, maca, hennepzaad met griekse yoghurt, soyamelk en DV zomerfruit
T: Handvol druiven, banaan, stukje Lovechock
L: Salade met kropsla, bleekselderij, komkommer, cherrytomaat, paprika, zalm en dressing en een handvol druiven
T: Galiameloen en een paar aardbeien met een beetje slagroom
A: Roergebakken biefstukpuntjes met champignons, paprika en sperzieboontjes met wat Oystersaus erover. :9 Twee verschillende zelfgebrouwen rabarbertoetjes na.
T: stukje Lovechock
D: (groene) thee, alpro vanilledrink en slimpie

Nog meer lovechock... Het is geloof ik wel duidelijk wat mijn zwakke punt is qua snoepen. <<)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 22:55

Ik wil het niet over mijn tieten hebben :') Al lijken ze nu eindelijk, na jarenlange theezakjes, eindelijk weer wat steviger te worden :j Maar ik zal denk ik nooit meer zo'n mooie D worden als ik op m'n 14de had.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 22:57

Had jij ook een ES' gehad? En zijn ze daarom kleiner geworden?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:10

ChantalSmook schreef:
Route voor school oefenen? :P wat ga je doen dan? Voor introductie kamp?

Ik kreeg van m'n moeder straks het heerlijke compliment: jeetje je hebt ook geen tiet meer over he? :') .
Merken jullie dat ook? Mijne zijn ook echt wel wat kleiner geworden sinds ik afgevallen ben, alhoewel ik heel tevreden ben nog :P

Nee kan bijna niets zien dus ging de route van huis naar school oefenen met mijn geleidehond + trainster :)

Bij mij zijn ze ook een stuk gekrompen door het afvallen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:11

Ik denk niet dat ik ooit een ES heb gehad, maar wel een flink gestoorde houding ten opzichte van voeding, en dat is nog steeds niet over :n

Ik heb ooit een BMI van 31 gehad, dus vandaar dat mijn boobies wat leger zijn dan toen ik jonger was :+ Ik heb momenteel een slappe (maar nu dus stevigere) 80B, voordat ik begon aan te komen had ik een prachtige, stevige 75D :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:13

Oh echt? Ben je al lang slecht ziend? Hoe lees je hier nu mee dan? :)
Wel fijn een hulp hond. Zijn jou andere zintuigen daardoor ook sterker ontwikkeld?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:14

Wauw jeetje dat scheelt nogal in cup maat zeg!! Naar nu nog voor je gevoel gestoord ja? Hoe merk je dat nog terug dan?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:16

Absoluut, mijn verhouding tot eten is niet ongecompliceerd. Ik neig naar overeten danwel te weinig eten. Ik eet niet uit mezelf wat m'n lichaam nodig heeft, ik moet dat bijhouden. Ik ben inmiddels de hoop aan het opgeven dat het ooit nog een tweede natuur wordt. Ik heb zo'n vermoeden dat ik een aantal verbindingen flink kapot heb gemaakt in de tijd dat ik zo dik werd/was.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:35

Tiet was bij mij ook het eerste wat er af ging helaas. ;( Gelukkig heb ik nog wat reserve haha maar het is niet meer wat het geweest is.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:40

O: Bakje magere yoghurt, Vol Vezel cruesli met noten, lepel honing. Glas sinaasappelsap.
T: -
L: 1 tosti kaas (volkoren boterhammen), beetje curry. 1 volkoren kapje boter/pure chocovlokken.
T: Tros witte druiven. Zwarte koffie 1x.
T2: Banaan.
A: 1.5 bord fusilli pasta met rode pesto saus (kipfilet, 3 kleuren paprika's, champignons, cherry tomaatjes, rucola sla, crème frêche) en een beetje geraspte kaas. 2 glazen limonade.
T: bakje magere kwark bosbessen.

Voor mijn doen niet extreem veel :P

mandy358

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:46

mandy358 schreef:
mandy358 schreef:
Mijn alles mag dag!

O: schaaltje magere yoghurt met appel en kaneel erdoor, vk knackebrod met appelstroop
B: 20 km fietsen
T: kleine banaan
B: 4,5 km hardlopen
L: 1 vkbb kaas tomaat sla, blokje kaas, 2 vk knackebrod met dun laagje becel en vruchtenhagel, 1 vk beschuit met pindakaas

Maar straks komt vriendinnetje en dan gaan we koekjes bakken :+
Dus tussen lunch en avondeten werd: 2 stoepkrijtjes, 1 framboosje, 1 plak ontbijtkoek, te veel zelfgebakken koekjes! :9 (naturel, speculaas en chocolade cream oreo snipper koekjes)

A: restje zilvervliesrijst met chicken tonight saus, kibbeling met knoflooksaus, zelfgemaakt pizza broodje ( 1 ovenbroodje tomatensaus kaas champignons paprika ) wat aardbeitjes en ananas
B: 1 km fietsen paardjes voeren 1 km lopen
T: stukje chocola, 3 koekjes (1 zelfgemaakte die nog over was en 2 granen koekjes), heel klein beetje vanille yoghurt met 1 el cruslie, volkoren beschuit met pindakaas en hagelslag, half plakje ontbijtkoek, schijfje ananas 1 framboos 1 aardbei
D: water en thee

@ChantalSmook, ja dat is inderdaad ook waar!

*lijstje afgemaakt*
Ik schaam me dood tussen al jullie mooie lijstjes! Maar heb mezelf verplicht deze alles mag dag ook bij te houden wat ik eet EN in dit topic te plaatsen. Pff wat eet ik 's avonds dan ook een rare combinaties? *schaam schaam*
Oeps.. :=

Is het werkelijk zo dat soms een slechte dag niet erg is? Heb hiervoor 10 dagen niets ongezonds gegeten had ik gister getelt. En las dat je zo af en toe best flink wat slechts mag eten om je lichaam wakker te schudden?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 00:23

Ja hoor, dat is geen enkel probleem, helemaal niet als je op dieet bent :)

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 09:00

O: witte boterham met halva jam. En thee
T. Spelt boterham met een gekookt eitje en 0% suiker aanmaak limo
T. Appelkruimel gebakje en thee
L: Volkoren pistolet met een gekookt eitje en optimel drink
T: brandnetel thee
A: 2 boekweit pannenkoeken en een bord sla/rauwkost
T: klein soft ijsje :D

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 09:41

O: 50 gr havermout
T: 2 crackers net sandwichspread
T: 2 mandarijnen en misschien nog wat fruitsalade
L; 3BB met kipfilet/kaas/sandwich spread
T: 2 mandarijnen
A: bietjes, aardappelpuree en vegaburger van o.a. Zongedroogde tomaat en pesto
T: wijntjes en misschien wat lekkers(feestje)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 09:46

O: VB met 2 plakjes kaas-grillworst
T: nectarine/kiwi
L: 3 vb met 6 plakjes kaas-grillworst
T: Banaan
T: Volkoren cracker met smeerkaas 20+
D: Frietjes met frikadel speciaal
T: -

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 09:49

-- dubbel post
Laatst bijgewerkt door Jespri op 28-06-13 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 09:52

Jespri schreef:
Vul hem later aan.

O: 40 gram havermout met 250 ml melk en 1 eetlepel rozijnen en als drinken nog een glas jus d'orange. 408 Kcal.

Totaal:
Energie 408 kcal
Vet 7,4 g
Verzadigd vet 3,3 g
Eiwit 15,9 g
Koolhydraten 66,4 g
Vezels 4,4 g

Ik vond de havermout vandaag niet zo lekker. :n
Had hem gister ongekookt in een bak yoghurt gedaan dit was goed te eten, alleen nu met melk even in de magnetron gezet.
Vond dit niet lekker. :n Maakt het uit of het je het opwarmt of niet? Eet het liever rechtstreeks uit het pak en koud.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:06

Ik vond het toen ik het voor het eerst warm at ook niet lekker, nu vind ik het heerlijk.
Ook lekker met kaneel er doorheen. :9

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:18

Ik moet ongesteld worden en ik ben vreselijk aan het pms-en, dus ik zal jullie nu ook mijn fouten laten zien :))

Gisteren:
O: 80 gr havermout, 1 banaan, 20 gr appelstroop, 5 gr cacao
B: Ripped in 30 Level 2
T: 1 sinaasappel, 1 roggecracker, 1 plak Koe/Geit kaas
L: 500 gr roeryoghurt, 2 volkorenbeschuitjes, 2 bananen
B: 12km fietsen, 2u lesgeven
T: 3 roggecrackers, 3 plakjes Koe/Geitkaas, 120 gr komkommer, 100 gr cherrytomaatjes
B: 12km fietsen
T: appel, 120gr komkommer
A: 200 gr gekookte zilvervliesrijst, grote simpele salade van sla, komkommer, tomaat, azijn, 18ml olijfolie, broccoli-kaascarré
T: sinaasappel
T: 2 volkoren boterhammen, 1 plak kaas, roomboter (hier voelde ik me al beter :+ )
T: Tosti geitenkaas, pesto, chilisausdippie
T: dubbele boterham, dikke laag roomboter, hagelslag en pindakaas

oorspronkelijk: 2309kcal
uiteindelijk: volgens mij tegen of over de 3000kcal, ik ga het niet uitrekenen _O-

Vandaag ga ik niets afwegen (alles ENORME portie _O- ) en ik heb zondag-schransdag even verplaatst naar vandaag. Ik zal alles bijhouden wat ik eet, dat had ik belooft :j

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:07

ChantalSmook schreef:
Oh echt? Ben je al lang slecht ziend? Hoe lees je hier nu mee dan? :)
Wel fijn een hulp hond. Zijn jou andere zintuigen daardoor ook sterker ontwikkeld?

Klopt, al mijn hele leven, ik kijk met een vergrotingsprogramma :D. Ik denk wel dat mijn gehoor beter/meer gebruik :).

Mijn dagje :D :
O: 2 boterhammen, 1x belegd met dun laagje halvarine + sandwichspread, 2 beschuitjes met halvarine + ham
T: 15 kersen :9
L: ik wil 50 gram havermout + melk + 1 banaan eten :D
T: 1 gekookt ei, 1 cracker met mager beleg
A: weet niet wat wij eten? + bakje soja vla
T: komkommer + appel ofzo

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:49

Chantal: Ik had er een stuk of tien gemaakt uit 2 bananen, 100 gram havermout en er nog een paar grof gemalen walnoten doorheen gedaan. Kwartiertje in de oven en klaar :9
Honing of iets in die richting kan er ook nog doorheen.

Jespri: Ja kun je gewoon in de supermarkt kopen, staan heel veel soorten sojaproducten.
Zelf pak ik altijd de ongezoete versie, maar die vond ik in het begin echt niet lekker dus ben
begonnen met de normale sojamelk en rijstmelk.
In de magnetron vind ik zelf ook niet echt lekker. Bij mij wordt het dan helemaal geen papje.
Dus ik kook het nu gewoon. Paar minuutjes water/melk opwarmen. Havermout erin,
en dan minuut of tien zachtjes laten doorkoken :)
De eerste keer dat ik warme havermout had gemaakt, kreeg ik bijna niks op en nu kan
ik niet zonder haha :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:00

Chantal: Hier ook tietproblemen -O- Ik ben ook van een mooie volle cup naar een triest B'tje gegaan. Maar sinds ik sport zijn ze écht wel steviger geworden, en het vet er rond is geminderd, waardoor de vorm van de tietjes zelf mooier geworden is. Dus dat is tenminste dan wel positief. In sommige jurkjes/shirtjes zou ik heel graag van die valse kipfilets stoppen, maar dan ben ik weer bang dat die er eens uitfloepen, ofzo :+

Gisteren:
O: 80 g havermout (deels spelt), sojamelk mild, el soja vanillevla, el lijnzaad, glas sojamelk light, latte macchiato (anderhalve espresso)
B: 3km stappen
L: 120 g meergranenbroodje, selderijsalade, tomaat, komkommer, augurk, tuinkers
B: 3km wandelen
T: 2 kleine bolletjes sorbet (citroen en sinaas) op een hoorntje van de ijscoman
B: anderhalf uur badminton (redelijk rustig)
A: met vrienden in het sportcenter: handje chips, cola zero, kervelsoep (met 1 klein wit broodje en 1 snee donker brood met roomboter), couscous met veel groenten, dadels, rozijnen, abrikozen; vanille milkshake

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:03

Van mijn borsten is ook erg weinig over, ooit een 80D, nu een 80B (en theezakjes, al is het wel minder geworden) na 40 kg afvallen, maar ik ben er wel blij mee hoor. Ze zitten me in ieder geval niet in de weg.

Mijn lijstje vandaag;

O; Overnight oats met vanilleyoghurt, 1 banaan, 1 el lijnzaad en 1 el jam.
T; Peer
L; Volkoren penne, 300 gram italiaanse roerbakgroenten, gehakt en wat tomatensaus (zelf gemaakt).
T; 1/2 komkommer en 1/2 paprika met wat hummus
A; 2 dikke sneden speltbrood met kipfilet. Salade van ijsbergsla, kipfilet, mango en komkommer
T; Bakje kwark met noten en wat cranberry's

B: Als het droog wordt nog even een uurtje paard trainen
B: Chris powell workout level 1 & 2