phormicola schreef:Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit zal vergeten iets te eten
Ik ook niet idd, ik voel mij op een gegeven moment altijd beroerd worden als ik niets eet.. Net als vandaag, haha.
O: havermout (50 gram) + melk
T: 1 bekertje chocomelk uit de automaat
L: 2 kaassoufflés, paar aardappelbolletjes uit de oven, ketchup en een beetje mayo
A: 3 pistoletjes, 2x pindakaas 1x sandwichspread, komkommer, 1 bakje soya vla
T: 15 kersen

Beweging: veeeeeeeeeeeeel lopen haha :) morgen weer een betere dag. Ging de route voor school oefenen, van alles liep uit. Als ik dat had geweten had ik fruit o.i.d. meegenomen. :p Misschien maar standaard in mijn tas gooien voortaan

wat ga je doen dan? Voor introductie kamp?
.
Maar ik zal denk ik nooit meer zo'n mooie D worden als ik op m'n 14de had. 

Ik heb momenteel een slappe (maar nu dus stevigere) 80B, voordat ik begon aan te komen had ik een prachtige, stevige 75D
Gelukkig heb ik nog wat reserve haha maar het is niet meer wat het geweest is. 

Ik ben ook van een mooie volle cup naar een triest B'tje gegaan. Maar sinds ik sport zijn ze écht wel steviger geworden, en het vet er rond is geminderd, waardoor de vorm van de tietjes zelf mooier geworden is. Dus dat is tenminste dan wel positief. In sommige jurkjes/shirtjes zou ik heel graag van die valse kipfilets stoppen, maar dan ben ik weer bang dat die er eens uitfloepen, ofzo