[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:20

Wendy: Belated happy B-day!! Nog kadootjes gehad? :D

Paulien: Doe de Helwegen-walk. Borstjes vooruit en lipjes getuit. :P Je moet poep hebben aan wat de rest zegt. Als jij het leuk hebt en je paard ook is het toch prima?

Angelique: Klinkt lekker, dat sporten. :j Er zit volgens mij best wel wat zout in cracottes, voldoende drinken dus. ;)

Daisy: Welkom :)

Katia: Tijger, wanneer zijn die examens van je voorbij? Schiet zo niet erg op met zulke dagen. Ik begrijp het wel hoor, maar denk ook aan jezelf. ;)

Ik had dit weekend twee nieuwe flirts: Ben & Jerry. Die weten tenminste hoe je een vrouw moet verwennen. :P Verder wel netjes gegeten, alleen te druk geweest om hier te posten.
Heb gisteren de stap genomen en ben gaan sporten. Was erg lekker, dus heb me maar ingeschreven. :D Heb zaterdag een date staan met een fitnesstrainer voor een persoonlijk trainingsschema etc etc en heb me ook maar ingeschreven voor die afslankcursus. Wie weet leer ik nog wat bij. Hoef niet echt af te vallen maar ben wel leergierig. Altijd goed als iemand je eetgedrag nog eens doorlicht natuurlijk. Zal m’n bevindingen hier delen. :D
Ze hebben ook een Personal Trainer service bij die sportschool, wellicht dat ik dat ook nog uit ga proberen.

Heb heerlijk gelachen om m’n paard dit weekend. Moest op concours en had me voor 2 rondjes ingeschreven. Fokker hier op stal die me een beetje begeleid had gezegd dat ik het wat rustig aan moest doen, niet in het zweet werken enzo.. Ik had dus heel relaxed losgewerkt, nou dat heb ik geweten.
Eerste rondje waarschijnlijk een baanrecord neergezet, zo hard ging ze. :D Oren strak erop, HIIIEEERRRRR met die hindernissen. Moest ook echt lachen onderweg, op het filmpje kun je echt zien dat ze de hindernissen bijna opvrat. Tweede rondje was eigenlijk niet anders. Ze sprong extra: extra hard, extra hoog, extra afdruk. Kon het bijna niet uitzitten. Uiteindelijk zweette ze niet eens, en was ook niet buiten adem. :P Ik stapte af en ze stond echt supervrolijk te kijken, zo van: Zag je dat, zeg je dat, zag je dat? Ik ben zoooo goed! :P

Maar goed, gaat dus nog prima met big momma. Volgende keer mag ze gewoon weer aan de bak. :D

Ontbijt: Brinta met geitenmelk en honing. Actimel, kop thee
T: Appel, 2 mandarijnen
Lunch: Desembroodje met verse tonijnsalade en komkommer. Kop soep
T: Notenreep
Diner: Kabeljauw en salade met van alles en nog wat erin

Vanavond geen tijd om te sporten, moet paardrijden en daarna oppassen.

benangelique

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:27

eva, dat sporten van jou klinkt goed. ben benieuwd wat ze daar te zeggen over die voeding. ik heb vrijdagavond intake voor de kiloknallers :+
lekker lompe naam, maar daar gaat het niet om. hou jullie op de hoogte!

drinken komt wel goed, heb een theemok van 0.75 l en dan gaat het hard hihi.

geweldig die paarden en dan zeker zo'n lekker drachtig ding! zo zie je maar, als je zwanger bent kan je nog van alles! gisteren stond de instructrice van de sportschool ook een zware bodypump les te geven met haar dikke buik van 8,5 mnd...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:38

Goedemorgen :wave:

Wen, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je het leuk gehad?

Welkom Daisy.

Ben wel bij, maar mijn hoofd is echt niet meewerkend vandaag :n het lijkt wel alsof ik naast mezelf zit :+
Nou ja goed mijn dag van vandaag:

o: groot glas melk en een kiwi (beetje karig, mar kreeg echt even niet meer weg :j )
t: pakje volkoren sultana's
t: sinaasappel en ik denk een stukje kersenvlaai :oo :D
l: 4 vb, 2 met 30+ kaas en komkommer en 2 met filet american pesto.
t: appel
d: stampot spruitjes met een saucijsje

Kom ik (incl. de taart) op 1711 Kcal
23 gram verzadigd vet
60 gram vet totaal.

Wat vinden jullie er van?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:46

veel vetten saskia, vlaai weglaten als je een saucijsje eet.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:51

Hoeveel vetten zou ik dan op een dag mogen eten?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:53

Goedemorgen, geen tijd op bij te lezen, druk met m'n laatste dag stage..!

O: magere yoghurt met muesli
T: pakje evergreen
T: paar stukjes appel en een paar druiven
L: 2 vkb kipfilet
T: 1 vkb kipfilet
T: appel
A: aardappels, schnitzel en groenten
T: 2 kiwi's ofzo

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:59

Goeiemorgen!! :wave: :D
Allemaal nog heeeelll erg bedankt voor de felicitaties :D :+:
Heb het het hele weekend (maar vooral zaterdag :P ) met vriendinnen gevierd en echt zoooooooooo veel lol gehad echt superleuke verjaardag gehad :D Vandaag vier ik het nog met familie en kennissen :)
Heb zaterdag gekregen: Setje met 4 burberryluchtjes :9 , deo van Lacoste, cadeaubon van DA, geld, safari/cola ( :D van een vriendin waarmee ik altijd safari cola dronk :)) helemaal in traditie :P )
En van mn ouders kreeg ik een kaart waarop staat dat ik Seizoen 4 van McLeods Daughters krijg :) (is besteld maar nog steeds niet binnen, als het goed is volgende week :):) )

Ennn vant weekend heeeelll veel patat en kroketten en taart en chips en cola en safari en bier en allemaal slechte dingen gehad := Maar wél zaterdag wezen fitnessen en zaterdagnacht de hele nacht als een malle staan dansen en niet stilgezeten, gister BBB gedaan en stond vanmorgen op de weegschaal: 75,8 dus niet aangekomen verders :D :):) Daar ben ik echt zooo blij mee! Was echt bang dat ik mn met moeite kwijtgeraakte kilootjes er weer aan zou hebben zitten := Dus werd hier vanmorgen wel heelll blij van :D

Oh en ik had zaterdag zelf nog een blousje en een vestje gekocht samen voor 15 euro en echt súperleuk!! En het blousje is maat M en het vestje is maat 38 dus mn dag kon alweer niet meer stuk :D :))
En nog een nette zwarte broek voor 20 euro :Y) (maat 42) en nog een baggy 3 kwarts broek heeeellll stoer afgeprijst van 75 voor 30 euro dus ik had lekker geshopt :D :)) Ohja en nog een shirtje van Mexx om in te sporten voor maar 5 euro :Y) Hahahaha helemaal gelukkig mee allemaal :D :))

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:02

Het vetgehalte is op zich niet zo erg Sakkia, maar het aantal verzadigde vetten is wel erg hoog. Hier kun je berekenen wat je ongeveer aan vetten zou moeten eten.

http://www.healthcalculators.org/calculators/fat.asp

Ik ga met Angelique mee, ik zou OF het saucijsje OF de vlaai weglaten. En vlak de Sultana's niet uit, zit ook nog best wel wat in.

Sanne: Succes vandaag! Dag ziet er prima uit. :j

Wendy: Leuke cadeaus, mcleod’s daughters is leuk! :j Klinkt heel gezellig allemaal. :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:03

Je verjaardag klinkt er gezellig en ongezond hahaha.
Nou ja zo ging het bij mij ook hoor. Ik ben dus wel aangekomen, maar ben ook ongesteld geworden, dus het kan maar zo zijn dat het allemaal vocht is want tussen nu en afglopen zondat een kilo aankomen lijkt me een beetje veel van het goede :D

Oh zo wil ik ook shoppen :j Maar ik heb echt met mezelf afgesproken dat ik helemaal niks meer mag kopen van mezelf :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:03

dat klinkt helemaal goed wendy! lekker is dat he om te shoppen voor kleine maatjes? ik heb een broek gekocht bij de H&M in maat 36! soms klopt er niets van de maatgeving, maar het idee is leuk :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:05

Heb het even uitgerekend en de vetten zijn wel goed :j Moet er 63 hebben.
Zal eens kijken wat er gebeurd als i khet saucijsje er af haal :+ Het is namelijk mijn eigen taart :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:06

SAKKIA schreef:
Hoeveel vetten zou ik dan op een dag mogen eten?

je moet even kijken op de site van de caloriechecker wat zij adviseren daarover, dit is namelijk per persoon verschillend.

ook ik mag niet meer shoppen voordat er 10 kg af is. beetje zonde anders.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:08

Ja was echt helemaal gezellig :D Hahahaha en nog twister gespeeld enzo _O- Té grappig :D
Haha ik mag van mezelf ook niet zoveel meer kopen, maar dit waren echt aanbiedingen die ik niet kon laten liggen en het stond me zoooo leuk :o :D
Haha en kleine maatjes shoppen is idd helemaal geweldig!! :D Maar merk ook wel dat de broeken weer wat minder strak beginnen te zitten :D Blijheid :):)
Ik zal nog wel foto's maken van m'n nieuwe kleertjes :j :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:08

Oke dat wordt het :+
16 gram verzadigd en 40 gram totaal :D
Geen saucijsje voor mij dus vanavond :D

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:12

Ik moet een nieuwe spijkerbroek, die van mij is net wat te versleten om naar mijn werk te dragen. Maar ik mag van mezelf ook geen kleren kopen voordat er wat af is. Hopelijk pas ik dan weer in mijn oude broek die nog hagelnieuw in de kast ligt. :+ Dan zijn we wel 6 kilo verder trouwens, dus zal nog wel even duren.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:22

Sok, dat paard van jou klinkt echt fantastisch haha :D

Wendy, leuke cadeaus!

BA: klinkt goed dat easystep, wanneer ga je weer?

Ik ga zo eens stukje hardlopen, wil het weer op gaan pakken en vandaag ga ik beginnen :D

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:27

briljant verhaal Sok :D leuk paard heb je toch :D

waaah, ik schijt in mn broek := nu nog even documenten doorlezen enzo, en dan om 11 uur de slachting :=

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:28

Succes ingrid met je presentatie! Komt helemaal goed, je kan 't :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 12:09

slachting ingrid? welnee! komt vast goed.
suuz, succes met hardlopen. baal dat ik dat niet meer kan, maar goed sportschool is ook leuk :j morgenochtend ga ik roeien en vrijdagavond steps.
wendy, aanbiedingen kan ik ook niet weerstaan. shirtjes al helemaal niet, want daarin heb ik niet snel een kleinere maat. broeken doe ik dus ff niet.
imre, hoe gaat het met afvallen? heb je al een andere dieetist gevonden?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 12:18

Ik had wel slachtig hahah het was zo vreselijk!

Ik weet ook eigenlijk niet hoe veel vetten op een dag goed is, in mijn dieet moet ik juist volle boter extra bij men avondeten doen. Maar ik doe het amper omdat ik het vaak vergeet net zoals de vezels. :=

Verder hoop ik dat iedereen hun kilo's snel verliezen zodat het shoppen kan beginnen!

Hahaha hesp is inderdaad belgisch! Wou nog ham schrijven maar ben het vergeten :+

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 12:26

was het vreselijk omdat het niet lukte of was het vreselijk omdat het moeilijk was?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 12:34

benangelique schreef:
was het vreselijk omdat het niet lukte of was het vreselijk omdat het moeilijk was?

Allebei, het waren vreselijke vragen. Tot het uitrekenen van de kans hoeveel keer een dobbelsteen op twee gaat vallen.
En daarvan statestieken maken. Ik volg psychologie geen gokopleiding.
En de multiple choice waren vaag en een zware afrekening als je het antwoord fout had.
En vreselijk omdat ik dan weer een hele casus moet maken als ik hier niet voor slaag.

Leven gaat verder en vrijdag nog ééntje en dan bijna gedaan. :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 12:35

@Ingrid, klinkt inderdaad niet als een lekkere nachtrust dat je hebt gehad.. Succes met je presentatie! Laat je ons even weten hoe het was gegaan? :D
@Eva, Helwegen-walk? Hahaha :D Goed dat je gaat sporten! :)
Ik wil dat filmpje wel is zien van jouw paard :+
@Wendy klinkt als een geslaagd feestje! Fijn dat je hebt genoten meis :)
@Katia, succes met je examens meissie.

Ik ben gister geslaagd voor EHBO :D of had ik dat al verteld? :P

Ik ga straks naar Madeira en ga gewoon lekker genieten! Dankjewel Angelique dat je atlijd even recht voor zijn raap bent :)

Ik denk dat als we allemaal ongeveer op streven zijn we een keer een shop dag moeten houden :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 12:45

Nou net weer voor het eerst hardgelopen, merk wel dat m'n conditie zwaar achteruit is gegaan :P heb nu 15 minuten hardgelopen. Best ok voor de eerste keer weer. Het was koud!!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 12:45

@ Paulien: Je moet er gewoon schijt aan hebben wat anderen over jou denken.
Als ik die foto's zie hoe jij rijdt met madeira, echt super!
En ik rijd sinds juli ook mijn eigen jonge merrie, en ik heb ook vaak genoeg gehoord, van joh dat is een jong paard, zul je dat zelf wel doen?
Eens moet toch je eerste keer zijn?
En ja oke, ik ben er 4x redelijk hard afgestuiterd, maar daar leer je van ;)
Als je instructrice zegt dat het goed gaat, dan moet je je daar aanvast houden, zij heeft er immers voor geleerd om te zien of het goed gaat ofniet!
De rest niet, dus laat ze lekker kletsen!

Morgen weer weegdag, ben benieuwd, ik voel me goed!
Dat is iig een goed teken! :)

Mijn dag tot nu toe:
Ontbijt: Kellogs met yoghurt en kopje thee.
Tussendoor: kopje koffie en een stuk fruit, 1 hap roze koek :9.
Zo lunchen, wordt gewoon brood met beleg en een glas melk.