Geen idee hoeveel calorieen er in zelfgemaakte pizza zitten. Vast minder dan in een gekochte Wordt een vegatarische, dus dat scheelt ook weer callorien Gewoon die bodem maken (met een pakje) en dan tomatenpurree erop en allemaal groenten (in groeten zitten bijna geen cal) en wat kaas erover en klaar.
Ik heb al een foto gezien van haar date, jij altijd met je suri's Ik ben ook aan het daten, deze date neemt het geloof ik wel heel serieus, wil elke dag afspreken ofzo! Maar wel heel leuk, leuke jongen, knap, lief, attent en kan dansen. Mij hoor je niet klagen hiihih LJ wat gaan jullie eigenlijk doen? Siz hoe gaat het met die van jou?
mijn dag: o: twee krentenbollen t: mineola t2: 3 digestive l: spaghetti met groenten, vegetarisch vlees en 2 salades t: sultana a: broodje met kaas en krentenbol
beweging: huis opruimen en eerste dozen inpakken of uurtje priveles geven.
Oeh gala in berlijn, klinkt goed! Had je je roze jurk weer aan? Ik doe heeeeeel rustig aan vanwege de nog verse breakup, wel al wat leuke dingetjes gedaan, uit, wat drinken, naar het strand...foto op hyves voor de geinteresseerden
nou, ik heb dit tot nu toe op: o: bruine boterham pindakaas + 3 glazen melk (had dorst ) t: sultana hartig l: 2 bruine boterhammen kaas en ham, appel en pakje drinken (dubbel friss) en net nog een kiwi, zo'n gele!
Ho ho meiden chilll, wat mij betreft blijft het bij vriendschappppp, heb helemaal geen zin meer in liefde en alles eromheen, heb mijn portie wel weer gehad voor de rest van mijn leven, nee bedankt
Ik heb echt niet te klagen over aandacht momenteel, als bijen op de honing....Nu in de pauze komt er een neef van mijn collega kennis met me maken, mijn collega had gewoon mij foto's laten zien aan hem haahhha, echt te erg! ben benieuwd
Ik ga een Dragstar kopen ook. Dat wil ik tenminste wel graag. Maar het is nog een vrij nieuw model dus eigenlijk nog niet helemaal mijn prijs... Maaarrrrr... Ik heb er een gezien in andere kleuren van een motorzaak ergens in het zuiden en daar kan je zo'n betaalplan gaan doen, en hier in Leeuwarden bij de Motoport staat er ook een weet ik, een oranje, ook heel vet, en die kan ook met een betaalplan betaald worden. Als ik daar nou eens info over ga vragen als ik vrijdag weer rijles heb, en het is gewoon goed geregeld enzo, overweeg ik dat misschien ook wel...
Betaalplannen vind ik altijd wel spannend. Als je dat ding in de prak rijdt (en dat hoeft niet eens jouw schuld te zijn) zit je nog wel met een groot bedrag wat je af moet betalen.
Ja, dat is waar, dus daarom wil ik er ook heel heel heel goed over nadenken of ik dat wel wil doen. Aan de andere kant is het ideaal. Ik kan anders namelijk voorlopig nog niet een motor in één keer betalen, en ik heb straks wel dat rijbewijs en wil van de zomer ook lekker kunnen toeren op een fijne motor... Dan kan je natuurlijk een huren, maar dat is toch anders en ik ben wel van het vertrouwd raken met dingen, heb ook een hekel aan 'vreemde' auto's rijden, dus dat is voor mij ook niet echt ideaal... Twijfel twijfel dus...
Hmm ik zoek een leuke haf/tinker/fjord, moet wel lekker braaf zijn zodat ik er leuke dingen mee kan doen enzo. Maar ja, laat ik maar eerst wachten op mijn geleidehondje
Jeej! Ik zit op mijn nieuwe computer! Nadat mijn laptop dus was gecrashed, maar gelijk een nieuwe pc besteld, aangezien het toch al in mijn hoofd zat om een nieuwe te kopen. En nu zit ik er dus op ^^