2 volkoren crackers met jonge kaas en een glas drinkontbijt
zo een banaan en voor vanavond zag ik andijvie liggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FlairS schreef:Als ik bekijk wat de meesten van jullie op een dag eten vind ik dat nog steeds veel te weinig.
Mocca schreef:FlairS schreef:Als ik bekijk wat de meesten van jullie op een dag eten vind ik dat nog steeds veel te weinig.
En toch vind ik nog steeds dat ik niet echt weinig eet.
Ik neem drie gewone maaltijden per dag. 's Ochtends ontbijt ik gewoon met joghurt en cruesli, en dan een flinke bak. Dan eet ik tussen de middag als ik thuis ben 2 boterhammen. 'Vroeger' at ik er meer, maar ik probeer het met twee te doen, omdat ik gewoon genoeg heb aan 2 boterhammen, en de rest meer voor de lekker is. Als ik dan rond drie uur alsnog honger blijk te hebben neem ik nog een boterham, maar dit komt haast nooit voor. Meestal neem ik rond een uur of 4 een koekje of een stuk fruit.
Avondeten neem ik gewoon een flinke portie. Dus flink wat aardappels (ik hou echt van aardappels), flink wat groente en een stuk vlees. Daarbij appelmoes en jus. Toe een schaaltje joghurt.
En dan rond 8 uur vaak een stuk fruit, en om half 11 meestal een koekje of wat noten.
Nou, zo weinig vind ik niet dat ik eet.Ik honger mezelf niet uit, en neem ook gewoon lekkere dingen.
Sizzy schreef:Fijn dat het zo goed gaat Belsjeje mag toch wel gewoon water etc drinken? Ivm je droge mond
Mocca schreef:Planning:
O; Schaaltje magere joghurt met cruesli
T; 1 café noir koekje, stuk komkommer
L; 2 volkoren boterhammen, 1 appelstroop, 1 corned beef
T; Stuk fruit (denk een appel)
A; Nog geen idee
T; Nog een stuk fruit (denk een kiwi)
Ilse schreef:O: Kom Fruit n Fiber met 0% vet melk
L: 2 bruine bollentjes waarvan 1 met een plak 20+ kaas en wat Becel light en 1 met filet americain en een kiwi.
T: 2 cracottes met Linesse en bananenstroop en een glas sojamelk (moest het even uitproberen)
D: Brocolli, zilverliesrijst en 2 catalaanseworstjes (sauzijsjes) en een bakje Optimel vla/yoghurt
Citaat:Iemand trouwens een idee of sojamelk lekker is? Dat mag ik nl ook 300ml per dag ofzo, maar dat is een tas. Als dat lekker is kan ik daarmee ontbijten
Evy schreef:O: volkoren boterham met vruchtenhagel
T: 2 mandarijnen
L: halve roggebrood met kaas (ranzig!) en cracker met jam
T: paar druiven en bakje magere yoghurt
D: bloemkool denk ik...
VanillaQueen schreef:Maar moet je nu juist aankomen of afvallen FlairS?
Zo, ik ga een balansWEEK houden, ik heb echt een schandalig weekend gehad...
Vandaag:
O: 2 plakjes ontbijtkoek, cappuccino
- Uur fitness -
T: Banaan [meteen daarna], hele grote beker thee [rooibos-honing om precies te zijn]
Mocca schreef:Planning:
O; Schaaltje magere joghurt met cruesli
T; 1 café noir koekje, stuk komkommer
L; 2 volkoren boterhammen, 1 appelstroop, 1 corned beef
T; -
A; gekookte aardappels, spinazie, gehaktcordonbleu
T; Kiwi
VanillaQueen schreef:VanillaQueen schreef:Maar moet je nu juist aankomen of afvallen FlairS?
Zo, ik ga een balansWEEK houden, ik heb echt een schandalig weekend gehad...
Vandaag:
O: 2 plakjes ontbijtkoek, cappuccino
- Uur fitness -
T: Banaan [meteen daarna]
, hele grote beker thee [rooibos-honing om precies te zijn]
L: Knackebrodjes, glas optimel, beker cup a soup
T: Appel, klein bekertje optimel
A: Echt geweldig.... 4 aardappels[mijn oppasadres houdt niet echt rekening met het feit dat ik vegetariër ben......fijn hoor]
En nu een beker caffiato honing, best "slecht" maar gezien mn gebrekkige avondeten moet het wel kunnen.