Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katja schreef:Was best een goed idee geweest maar alles zit al in vriezer, koelkast, pan en maag.
Maar even denken...
-een pizza met een soort stoofvlees erop van een chique merk. Dat ding was al €6,50 en hij is helemaal niet zo groot
-bakje pastasalade
-bakje met ei, hummus, spinazie en wortel. Dat was mijn lunch
-kipvinken
-pompoen hutspot (pompen en ui)
-een vegan groentecurry met rijst van Uit de keuken van Maass
-bak met rundvlees reepjes met gerookte paprika en champignons van de slagersafdeling
-halve aardbeienvlaai
Denk dat dit het was. Die rundvleesreepjes ben ik super blij mee. Moest mijn pakket bij de slager ophalen en daar zag ik ze liggen en ze zagen er zo lekker uit maar ook wel serieus aan de prijs dus dat die in mijn pakket zaten is wel een feestje.
Het is een vrij grote Jumbo met een heel uitgebreid assortiment en dat zie je in het pakket ook wel terug. Beetje anders dan anders dingen die erin zitten en best wel luxe en prijzig.
Katja schreef:Wauw, ik heb echt een bizar pakket van de Jumbo. Heb net even alles bij elkaar opgeteld en kom op ruim €33,00 uit als waarde. Meeste dingen tot vandaag houdbaar en een paar tot morgen. Alleen de kipvinken zien eruit dat ze heel graag vandaag klaargemaakt willen worden. De rest kan wel een dagje extra hebben zo te zien.
Karin schreef:Katja schreef:Wauw, ik heb echt een bizar pakket van de Jumbo. Heb net even alles bij elkaar opgeteld en kom op ruim €33,00 uit als waarde. Meeste dingen tot vandaag houdbaar en een paar tot morgen. Alleen de kipvinken zien eruit dat ze heel graag vandaag klaargemaakt willen worden. De rest kan wel een dagje extra hebben zo te zien.
Wow!Welke Jumbo is dat?
Pascalle90 schreef:Ik heb de laatste tijd af en toe pakketten gehaald. Vandaag deed ik normaal boodschappen en moest ik bijna €40 afrekenen voor 1 tas vol (wel vlees en vis erbij) en ik dacht echt bij mezelf.. hier kan ik 8 pakketten van kopen en dan heb ik waarschijnlijk nog 4 keer zo veel als nu ook
Karin schreef:Ik had hem nu gekocht omdat ik er toevallig langs kon rijden maar als dit de standaard is dan wil ik best een stukje omrijden als ik vanuit mijn werk naar huis ga.Als ik volgende week weer eens thuis eet ga ik het er ook een keer op wagen. Ik kom weinig in die hoek, maar dit klinkt wel als de moeite waard!
Katja schreef:Karin schreef:Ik had hem nu gekocht omdat ik er toevallig langs kon rijden maar als dit de standaard is dan wil ik best een stukje omrijden als ik vanuit mijn werk naar huis ga.Als ik volgende week weer eens thuis eet ga ik het er ook een keer op wagen. Ik kom weinig in die hoek, maar dit klinkt wel als de moeite waard!
En het ophalen tussen 10 en 18 maakt het ook wel makkelijker om het even tussendoor te pakken.
Jellie schreef:Ik had vandaag voor het eerst bij de La Place gehaald en voor mijn man een Big Mac bij de Mac die er naast zit..
Uiteindelijk heb ik de Big Mac op![]()
![]()
Er zat namelijk een broodje kruidenkaas in als 'hoofdgerecht' en ik lust dat echt niet![]()
Verder zat er een smoothie in, ik denk met kiwi. Daar ben ik allergisch voor dus die neemt manlief zo ook.
Erg lekkere gegrilde groenten, 2 broodjes zonder beleg, een kaasstengel, stukje bananenbrood en een soort appelkoek.
Op zich best mooie dingen maar een stalgenootje had pasgeleden wel een leuker pakket dus ik had er iets meer van verwacht. Smaken verschillen natuurlijk en dat is ook het spannende hieraan.
Ik ga het zeker nog eens proberen.