Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 18:49

Vandaag mijn eerste bakkers pakket van bakker voskamp
Afbeelding

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:20

De app werkt waardeloos de laatste tijd

Afbeelding

En dan klik ik erop

Afbeelding

-O-
Laatst bijgewerkt door joyce_eddy op 30-10-19 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:21

Mijn pakket bij de vomar bestond uit 2 verse pizza's, een mokkaschnitte, maaltijdsalade kip en een stuk geitenkaas. Prima dus!! De pizza's en het gebak in de vriezer gegooid, komt altijd wel weer van pas!

Dat pakket van de Jumbo is wel bizar uitgebreid ja. Wat goed!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:38

Bij deze bakker is er een limiet, maar als ik nu nog een keer op kopen klik kan ik wel een 2de kopen dus weet niet of het echt heel goed gaat werken :=
Afbeelding

Ohh toch niet, haha verder kijken dan m’n neus lang is

Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:41

Bij mij werkt de app ook niet perfect. Een van de bakkers sprong steeds om van ‘verkoop gestopt’ naar ‘niks meer te redden’ en terug, en uiteindelijk bleef hij staan op niks meer te redden. Ik weet niet of er uiteindelijk pakketten verkocht zijn, er staat niet ‘uitverkocht’ bij. Al de hele week niet.

Heb nu bij een andere bakker weer eens besteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:41

Ik krijg heel vaak die donut te zien ipv een lijst :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:48

Wel nu net 2 bonnen voor mn vaste AH weten te scoren :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 21:35

Katja schreef:
Was best een goed idee geweest maar alles zit al in vriezer, koelkast, pan en maag.

Maar even denken...
-een pizza met een soort stoofvlees erop van een chique merk. Dat ding was al €6,50 en hij is helemaal niet zo groot
-bakje pastasalade
-bakje met ei, hummus, spinazie en wortel. Dat was mijn lunch
-kipvinken
-pompoen hutspot (pompen en ui)
-een vegan groentecurry met rijst van Uit de keuken van Maass
-bak met rundvlees reepjes met gerookte paprika en champignons van de slagersafdeling
-halve aardbeienvlaai

Denk dat dit het was. Die rundvleesreepjes ben ik super blij mee. Moest mijn pakket bij de slager ophalen en daar zag ik ze liggen en ze zagen er zo lekker uit maar ook wel serieus aan de prijs dus dat die in mijn pakket zaten is wel een feestje.
Het is een vrij grote Jumbo met een heel uitgebreid assortiment en dat zie je in het pakket ook wel terug. Beetje anders dan anders dingen die erin zitten en best wel luxe en prijzig.

Oh dat zijn wel aparte producten, gelukkig vallen ze bij jou in de smaak! Die rundvleesreepjes kan ik me zo voorstellen. Dat soort dingen heb ik in het algemeen ook wel eens en dan is het net alsof je gewoon een kadootje krijgt <3

De app weet het vaak in de spits van de verkoop even niet meer inderdaad. Nou zit ik meestal te vernieuwen tot hij online komt en spring er dan bovenop, maar daarna zie ik inderdaad vaak dat ie het ff niet meer weet of ie nou wel of niet uitverkocht is. Meestal levert aanklikken op dat hij werkelijk op is maar dat de app dat gedeeltelijk nog niet doorheeft.

Mijn Jumbo pakket vanmiddag, prima pakket, helaas voor ons echt veel glutenhoudende producten dus voor ons niet zo geslaagd, wel is alles goed terecht gekomen hoor, no worries, no food wasted! En de hutspot vanavond was lekker :D
Afbeelding

Vanavond bij de Coop een voor ons beter pakket! Alleen de broodjes weggegeven, de koekjes kunnen nog een tijd mee en gaan tzt naar een vriendin die te ver weg woont om het verse spul mee te delen, dus dit soort zaken spaar ik dan op. De rest is allemaal bruikbaar voor ons, heel fijn <3
Afbeelding

Morgenavond weer een pakket bij Coop kunnen krijgen. Benieuwd wat we overmorgen eten :P Morgen eten we (duh) hutspot haha.

SkyMarian

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 21:39

Mooie pakketjes weer. Zo relaxt dat je nauwelijks hoeft na te denken over de vraag ‘wat eten we vandaag’. :))

Zit nog te wachten op een pakket voor morgen wat net wat dichterbij is als degene die er nu op staan. :D

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 22:45

Ik had vandaag voor het eerst bij de La Place gehaald en voor mijn man een Big Mac bij de Mac die er naast zit..
Uiteindelijk heb ik de Big Mac op -O- :P
Er zat namelijk een broodje kruidenkaas in als 'hoofdgerecht' en ik lust dat echt niet :(:)
Verder zat er een smoothie in, ik denk met kiwi. Daar ben ik allergisch voor dus die neemt manlief zo ook.
Erg lekkere gegrilde groenten, 2 broodjes zonder beleg, een kaasstengel, stukje bananenbrood en een soort appelkoek.
Op zich best mooie dingen maar een stalgenootje had pasgeleden wel een leuker pakket dus ik had er iets meer van verwacht. Smaken verschillen natuurlijk en dat is ook het spannende hieraan.
Ik ga het zeker nog eens proberen.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 23:00

Lang leve de mac. _O-
Het verrassingseffect vind ik idd 1 van de leukste dingen. Alleen een beetje onhandig bij een voedselovergevoeligheid.

Morgen 2 pakketten ophalen bij de coop ‘om de hoek’. Samen met mijn zoon op jacht. De heren zitten al sinds zondag elke dag aan het gebak. :+

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 23:00

Katja schreef:
Wauw, ik heb echt een bizar pakket van de Jumbo. Heb net even alles bij elkaar opgeteld en kom op ruim €33,00 uit als waarde. Meeste dingen tot vandaag houdbaar en een paar tot morgen. Alleen de kipvinken zien eruit dat ze heel graag vandaag klaargemaakt willen worden. De rest kan wel een dagje extra hebben zo te zien.

Wow! *\o/* Welke Jumbo is dat?

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 23:11

leuk dat hier een topic van is! :D
de bakker bart is hier een favoriet, en doen wij 1x in de zoveel tijd om ons brood in de vriezer aan te vullen :))
Plus heeft vaak ook wel leuke dingen :)

de Hema was bij ons een flop.. 4 goedkope dingen ( bij elkaar nog geen 5 euro) en een onvriendelijke medewerker :=

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 23:41

Zeker niet ontevreden met onze eerste box! :D
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 00:00

xZiva_ schreef:
de Hema was bij ons een flop.. 4 goedkope dingen ( bij elkaar nog geen 5 euro) en een onvriendelijke medewerker :=

Heb je dat ook gemeld bij TGTG zodat ze het kunnen verbeteren en jij je geld terug kon krijgen?

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 00:02

Leuk dat er een topic is! Ik woon in de UK, het lijken hier minder vaak supermarkten en vaker restaurants te zijn.
Heb morgenavond pizza, ben benieuwd :D Eerste keer.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 00:27

Alwiene schreef:
xZiva_ schreef:

Heb je dat ook gemeld bij TGTG zodat ze het kunnen verbeteren en jij je geld terug kon krijgen?

ik kon geen klacht indienen.. app weigerde steeds -O-

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 00:36

Ik heb de laatste tijd af en toe pakketten gehaald. Vandaag deed ik normaal boodschappen en moest ik bijna €40 afrekenen voor 1 tas vol (wel vlees en vis erbij) en ik dacht echt bij mezelf.. hier kan ik 8 pakketten van kopen en dan heb ik waarschijnlijk nog 4 keer zo veel als nu ook _O-

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 07:40

Karin schreef:
Katja schreef:
Wauw, ik heb echt een bizar pakket van de Jumbo. Heb net even alles bij elkaar opgeteld en kom op ruim €33,00 uit als waarde. Meeste dingen tot vandaag houdbaar en een paar tot morgen. Alleen de kipvinken zien eruit dat ze heel graag vandaag klaargemaakt willen worden. De rest kan wel een dagje extra hebben zo te zien.

Wow! *\o/* Welke Jumbo is dat?

Larenseweg.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 07:44

Als ik volgende week weer eens thuis eet ga ik het er ook een keer op wagen. Ik kom weinig in die hoek, maar dit klinkt wel als de moeite waard!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 07:46

Pascalle90 schreef:
Ik heb de laatste tijd af en toe pakketten gehaald. Vandaag deed ik normaal boodschappen en moest ik bijna €40 afrekenen voor 1 tas vol (wel vlees en vis erbij) en ik dacht echt bij mezelf.. hier kan ik 8 pakketten van kopen en dan heb ik waarschijnlijk nog 4 keer zo veel als nu ook _O-

Dat heb ik ook inderdaad :')

Ik vind gewoon boodschappen doen echt niet leuk meer, terwijl ik vroeger rustig een uur of langer kon ronddwalen :(

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 10:01

Karin schreef:
Als ik volgende week weer eens thuis eet ga ik het er ook een keer op wagen. Ik kom weinig in die hoek, maar dit klinkt wel als de moeite waard!
Ik had hem nu gekocht omdat ik er toevallig langs kon rijden maar als dit de standaard is dan wil ik best een stukje omrijden als ik vanuit mijn werk naar huis ga.
En het ophalen tussen 10 en 18 maakt het ook wel makkelijker om het even tussendoor te pakken.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 10:17

Ik vind dit concept gewoon geweldig! Ik krijg soms producten die ik zelf niet zou kopen. Gelukkig ben ik zelf een hele makkelijke eter, dus het meeste komt gewoon op. :D

En alles wat ik niet op eet, geef ik aan de buren of mijn moeder. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 10:23

Katja schreef:
Karin schreef:
Ik had hem nu gekocht omdat ik er toevallig langs kon rijden maar als dit de standaard is dan wil ik best een stukje omrijden als ik vanuit mijn werk naar huis ga.
En het ophalen tussen 10 en 18 maakt het ook wel makkelijker om het even tussendoor te pakken.

Hoe kan iets nou de standaard zijn als het hele concept is gebasseerd op verspilling tegen gaan? Dit pakket was een hele mooie, maar de volgende keer kan het ook maar net aan de waarde zijn en 7 zakken andijvie ofzo. :+

Jellie schreef:
Ik had vandaag voor het eerst bij de La Place gehaald en voor mijn man een Big Mac bij de Mac die er naast zit..
Uiteindelijk heb ik de Big Mac op -O- :P
Er zat namelijk een broodje kruidenkaas in als 'hoofdgerecht' en ik lust dat echt niet :(:)
Verder zat er een smoothie in, ik denk met kiwi. Daar ben ik allergisch voor dus die neemt manlief zo ook.
Erg lekkere gegrilde groenten, 2 broodjes zonder beleg, een kaasstengel, stukje bananenbrood en een soort appelkoek.
Op zich best mooie dingen maar een stalgenootje had pasgeleden wel een leuker pakket dus ik had er iets meer van verwacht. Smaken verschillen natuurlijk en dat is ook het spannende hieraan.
Ik ga het zeker nog eens proberen.

Oehhhh ik ben juist gek op die kruidenkaas! :9 Ze verkopen die nu ook bij Jumbo.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 10:38

Het is gelukt! na veel swipen, refresehen had ik gister een pakket van bakker bart voor 4 euro.

5 broden?! en 5 harde duitse bollen en 5 driehoekjes! super blij mee, normaal kan ik geen 5 broden in mn vriezer kwijt _O- maar schijnbaar issie aardig leeg want nu zit mn vriezer tjok vol brood