Pfff was nog wat aan het afwerken aan mijn nog lang niet gedane samenvatting. En nu voel ik me echt zo draaierig als iets en misselijk. Dus ben lekker aan het dumpen op boursin. Ofwel heb ik weer last van extreme dumping, ofwel heb ik er gewoon teveel op gesmeerd. In ieder geval gaat weer lekker nachtje worden
SuSem
Geplaatst: 22-04-09 07:49
Goedesmorgens Vandaag wel lekker op tijd wakker, vriendje gaat zo de deur uit naar z'n werk.. ik ben nu dus ook al wakker...
Vriendje zit al een tijdje te zeuren dat ik naar de moet , maar wat ie niet weet, is dat ik voor vandaag 10.00 een afspraak heb gemaakt, ben benieuwd hoe de verassing vanavond valt ..
Ik ga zo eerst maar eens stofzuigen denk ik, t is nu wat koeler, gister kon ik niet eens in de woonkamer zijn, de zon stond er de hele dag op, niet normaal zo warm het daar was
èèèèn WW: 57,6 (2 weken geleden 58,3)
Wendy15
Geplaatst: 22-04-09 08:01
Mogguh dames Ik ga tóch weer een poging doen m'n dagen te posten en me er aan te houden. En in momenten van zwakte kom ik wel hierheen
O: Special K met vanille yoghurt en volkoren boterham met boter en 20+smeerkaas T: Appel L: 2 volkoren bothammen met kipfilet en een volkorenbeschuit met eiersalade T: Plak ontbijtkoek met boter D: weet nog niet T: 2 rijstwafels met kipfilet
Ontbijt en lunch wel goed? Ik moet zo werken van half 9 tot half 12 En dan van 1 tot 3 Maar dan zit het ochtendtussendoortje en m'n lunch heel dicht bij elkaar, zit misschien een half uurtje tussen, vandaar. Vanmiddag zal ik nog even kijken dan wat ik nog kan nemen
8:30: grote bak special K (denk 2 kopjes) met magere aardbeienyoghurt 10:30: koffiekoekje denk ik (bij de kapper ) 12:00: 3 volkoren boterhammen, 2 met halvarine en kipfilet, 1 met halvarine en pure hagelslag 14:30: banaan 16:30: ? 18:00: bami 20:00: 2 beschuitjes met halvarine en 30+ kaas
lesilla
Geplaatst: 22-04-09 08:34
Ben ook al wakker tweede dag dat ik moet werken tot één uur en ongewild om zeven uur wakker word.
En mijn buik doet super veel pijn, dus ga me morgen wegen. Vorige keer was het toch ook donderdag.
Katia, het is niet erg om 's nachts te eten als je langer doorgaat hoor. Je moet gewoon om de 2.5/3 uur wat eten. Als je tot laat zit te werken, blijft dit gelden. Misschien kun je dan alleen beter wat anders dan Boursin kiezen.
Wendy, ik vind het tweede deel van je dag wat mager. Misschien een extra Ttje 's morgens?
Sanne, lekker naar de kapper!
En weer geen veulen.. De melk was wel spierwit gisteren! Kling is ook helemaal uitgezakt, en gisteren had ze er voor het eerst een beetje last van. Ik ga nog steeds voor vrijdag.
Katia, ik eet dan ook vaak nog wel wat hoor Probeer ook altijd iets anders te nemen dan boursin, maar ik ben echt gek van toastjes.
Mijn dag voor vandaagh: o: magere yohgurt met allbran, kopje kruidenthee t: plakje ontbijtkoek l: 3 vk, 2 met 30+ kaas 1 met kipfilettuinkruiden, met komkommerschijven t: appel t: beker melk a: sperziebonen, kip en rijst t: plakje ontbijtkoek denk ik
bew: 35 minuten hardlopen
Ben vanmorgen naar de tandarts geweest en heb een gaatje én ontstoken/geirriteerd tandvlees Moet dus twee keer terugkomen, kan dat soort dingen helemaal niet wachten he Kost me veel te veel van mijn kostbare tijd
Vervelend Sakkia! Ik heb sowieso een hekel aan de tandarts, dus ik zou gelijk boos worden wanneer hij zegt dat ik twee keer terug moet komen. Kan dat niet in 1 keer? Mijn vorige tandarts deed alles in 1 afspraak, ideaal!
Gisteren naar dirty dancing geweest, hele leuke musical! Vond alleen de film leuker, die kerel had meer body :p Vanmorgen had ik ontzettend veel moeite met opstaan, heb me verslapen. Gevolg is dat ik nu 1 bekertje activia gehad heb en voor de rest geen ontbijt! Baal als een stekker, was net zo goed bezig.
Nee tegenwoordig is dat niet meer zo Vroeger idd wel, maar ze maken nu nieuwe afspraken omdat zodat andere mensen niet erg lang hoeven te wachten. Maar goed vervelend is het wel Heb ook wel wat beters te doen een hekel aan de tandarts heb ik niet hoor
Sizzy
Geplaatst: 22-04-09 10:01
Mornin'
Haha, sok ze maakt het nu wel erg spannend
Katia, balen van je buikpijn, hopelijk ben je er snel vanaf.
Mijn dagplanning: O: activia yoghurtje, 2 bb met sandwichspread en slankie met tomaat t: appel L: 3 bb met sandwichspread en slankie met tomaat/augurk t: nog geen idee eigenlijk, straks ff naar supermarkt D: ?
Bew: paardrijden vanmiddag, verder heel de dag scriptie werken
Ik ben beetje moe, had gisteravond een discussie met pap en schoonzus.., en is een beetje laat geworden 2 tegen 1 was het dus.. Maarja, was niet echt iets schokkends, t ging over winterdekens .
Ik heb voor vandaag niet een echte planning, maar het wordt wel een nette dag ..