LittleAnn schreef:Voor mij geen weegschaal ukje! Dat werkt niet voor mij... zou wel oor een digitale gaan!
Mcfleurie en sizzy nette dagMae ik ben trots op je hoor
Mijn dag:
o: drie minibol met worst
t: pannenkoek (tractatie)
t2: vruchtenyoghurtje
l: rijst met salade, kip en bonen
t: vier engelse dropjes
t: halve arepita met kaas (vet)
a: de rest van de arepita met kaas en een tomatensalade
Mijn dag verdient geen schoonheidsprijsMorgen weer netjes! Ik ga straks naar een appartementje kijken hier in de buurt, lijkt leuk!
http://www.marktplaats.an/index.php?node=browse&action=viewad&ad=1735&maxads=5¤tpage=3
De traktaties slaan weer toe LA??

Maarre.. Wil je gaan verhuizen dan? In wat voor huisje woon je nu?
Ziet er echt superschattig uit zeg!! Leuk die kleur!! In het buitenland hebben huizen altijd van die supertoffe kleuren

Ik vind het wel veel huur voor exclusief? Of ligt het aan mij?
Succes met kijken enz

Denbine: Oke! Klinkt best goed dan, die flakes ervan. Ik heb zelf trouwens het idee dat er meer vezels in muesli zitten dan in dat fijne havermout.. Weet iemand dat verder? Wat ik verder eet op een dag zal ik zo ff posten

Larissaxx: Welkom!! Idd, de beginpost is heilig

Ponylovertje: Ook welkom!! (terug

CC: Helemaal mee eens, erg weinig. Weinig fruit en te weinig (goede) vetten.
Nuage: Ja, juist als je bijna niets mag eten lijk je geobsedeerd te raken heb ik wel gemerkt. Als je jezelf heel af en toe iets lekkers gunt, is die drang een stuk minder. Wel goed van de pizza! En die gewichten die je hier hoort, zijn er maar 2 hoor! Iedereen zijn eigen doel

Dobbel: 13.5 kilo in een half jaar is heel goed hoor! Zeker niet langzaam! 0.5 kilo per week ongeveer! Dat is hartstikke knap om zo lang vol te houden!
Ilse: Oeh!! Spannend!!

Humphrey: Wow! Zeker veel beweging! Goed hoor! Met zulke beweging mag je ook nog best een bb extra erbij nemen

Mae: Super dat je zo de goede richting in gaat!!
Dendrofleur: Ik zou echt omvallen met zo'n klein ontbijtje..

Spetter!!: Ik ben ook benieuwd naar je examen!!!
Mijn dagje:
O: melk met havermout
T: appel, ontbijtkoek
L: cup a soup, 3 bb slankie, kip, halvajam, 1 blokje choco
T: banaan, 2 rijstwafels, 1 klein stukje nougat
A: macaroni, magere yoghurt
B: uur fitness!!