Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mocca schreef:Ik ben weer lekker bezig.
Net een plak cake, suikerwafel, koekje, chocolaatje en appel op.
Sizzy schreef:LA: hoe laat moet je morgen verdedigen?
Mocca schreef:Dat is het rotte van 'aan de lijn' doen.
Ik ben de hele dag met eten bezig, continu, non stop, 24 uur per dag. Enige waar ik aan denk is eten. Wat mag ik wel, wat mag ik niet, hoeveel calorieen zitten hier in, zou ik dit nou wel doen, moet ik niet nog extra sporten vandaag. Op een gegeven moment slaan de stoppen door en ga ik veel te veel eten, veel meer dan dat ik 'vroeger' gedaan zou hebben. Toen at ik wel meer dan nu, maar dan niet ineens zo veel, gewoon meer verspreid.
LittleAnn schreef:Sizzy schreef:LA: hoe laat moet je morgen verdedigen?
16.00Dus dan werk ik eerst tot 13.00, dan naar huis, douchen, omkleden en dan is het zo ver... pffff ik ben zo zenuwachtig!
Nette dag trouwens sizzy!
Ik herken dat wel moc.... maar was het wel lekker?
LittleAnn schreef:Ik herken dat wel moc.... maar was het wel lekker?
Sizzy schreef:Eerlijk gezegd vind ik jouw planningen ook niet echt 'vullend' te noemen Mocca?Misschien eens wat meer gaan eten, zodat je later minder trek hebt om te snaaien.
Als lunch bijvoorbeeld: 2 bb kipfilet/corned beef lijken mij niet vullen. Ik eet ook wel 2 bb, maar wel met een flinke laag huttenkase en tomaat, daarbij nog wat rauwkost of een soepje.
Sizzy schreef:LA: hoe laat moet je morgen verdedigen?
Mijn dag vandaag:
O: magere yoghurt met allbran plus en d'light jam
t: nectarine
t: alpro light (soort reep a 70 kcal)
L: 2 bb met huttenkase/tomaat, kopje tomatensoep
t:rauwkost met yoghurtdressing
t: appel
t: mueslireep
D: ?
t: ?
Bew: stage
Sizzy schreef:Zoals je zegt: komkommer zit niks in, vult dus ook niet zo erg.
Ik vind het echt niet zo gek dat je steeds vervalt in snackenPlan je dagen eens standaard in op 1500/1600 kcal, misschien gaat dat beter.