Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kenso0wlover

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:03

Ik heb trouwens gisteren een boek gelezen ( The truth about food ) en er stonden echt zoveel handige dingen in. Pling

Bijv. dat zuivel helpt met afvallen, en dat een glas water voor de maaltijd drinken eigenlijk nutteloos is aangezien water gewoon dwars door je maag gaat ( Je kan beter tijdens de maaltijd wat water drinken, het voedsel zwelt hierdoor op, en je zit sneller vol )

Maargoed vond het erg interessant allemaal, zal binnekort het boek er eens bijpakken en wat feitjes wegzetten Lachen

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:03

Tha_Niekje schreef:
Goedemorgen allemaal!!
Voel me nog steeds blegh... Neus zit helemaal dicht, voel m'n hele hoofd gewoon drukken, keelpijn is gelukkig wel grotendeels over...

Ondanks dat toch op de weegschaal gestaan, maar verwachtte er niet te veel van (en terrecht)
vorige week; 65,9
vandaag; 66,2
Nouja, zit nu nog veel aan de thee met suiker en honingdrop... Als ik weer van die verkoudheid af ben en me weer lekker voel, ga ik weer aan de slag!! Knipoog

Misschien is snot wel erg zwaar en ben je daarom aangekomen Clown

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:04

Nienke_ schreef:
Tha_Niekje schreef:
Goedemorgen allemaal!!
Voel me nog steeds blegh... Neus zit helemaal dicht, voel m'n hele hoofd gewoon drukken, keelpijn is gelukkig wel grotendeels over...

Ondanks dat toch op de weegschaal gestaan, maar verwachtte er niet te veel van (en terrecht)
vorige week; 65,9
vandaag; 66,2
Nouja, zit nu nog veel aan de thee met suiker en honingdrop... Als ik weer van die verkoudheid af ben en me weer lekker voel, ga ik weer aan de slag!! Knipoog

Misschien is snot wel erg zwaar en ben je daarom aangekomen Clown

Hahaha misschie wel... maar het wordt iig aangemaakt met vocht dat er niet uit komt Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:04

Vooral als heel je hoofd vol snot zit Ja Haha!

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:05

Klinkt interessant!
kenso0wlover

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:05

Dat is niet best als bijna alles in je hoofd uit snot bestaat Aniek.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:06

Sizzy schreef:
Vooral als heel je hoofd vol snot zit Ja Haha!

Nou dat zittie zeker... sterker nog, heb het gevoel alsof het door m'n hele lichaam zit en al m'n spieren belemmert te bewegen Nagelbijten / Gniffelen

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:06

Nienke_ schreef:
Dat is niet best als bijna alles in je hoofd uit snot bestaat Aniek.

Ach, zit toch niet zoveel in Schijnheilig Tong uitsteken

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:08

Wat zit er niet in? (snot of eehhh....)

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:14

Nienke_ schreef:
Wat zit er niet in? (snot of eehhh....)

Andere dingen Knipoog Wat het snot in de weg moet zitten Tong uitsteken

Goh, dit gaat weer nergens over... Ik ga naar stal, poging doen tot rijden Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken
Doei doei Doei!

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:22

Doei!!!

Ik sta macaroni te maken voor matthijs en de stagiere. Voor mijzelf chili con carne (55 kcal per 100 gram vegetarisch) En voor de loonwerkers die hier bezig zijn heb ik pizza's in de oven!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:27

ik zal ook even wat gaan eten.
Denk dat ik mijn samenvatting en mijn presentatie wel zo goed als definitief heb Vork

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:30

Hihi Knipoog

Belsje gaat goed, weegt nog steeds evenveel maar zit momenteel tot over haar oren in het werk met thesis, projectwerk en sollicitaties voor stage volgend academiejaar Knipoog.
Ik eet ondertussen wel vrij gewoon, alleen geen aardappels en af en toe pasta. Brood enkel smorgens. En gewicht blijft stabiel. Als het op school weer wat minder druk wordt, ga ik nog even op dieet om er een kilootje of 5 bij af te krijgen.
Sporten is momenteel wel aangepast ook: maandag aquagymen (ongelooflijk grappig), rest van de week een uurtje cardio en kinesis + krachttraining over de andere dag en elke dag een setje balbuikspieroefeningetjes Haha! . Vet%s e.d. worden in de fitness ook geregeld nagekeken en ik ben gezond bevonden Haha!.

Verzorgpaardje gevonden en mee moeten stoppen, omdat ik met drie hernia's zat, waarvan 1tje gevaarlijk.

Lees hier af en toe wel eens Knipoog. Jullie doen het goed! Volhouden binnen een paard maanden kom ik weer meedoen Knipoog. Voor de nieuwelingen ik ging van "ik woog bijna 100" naar een "ik weeg nu nog maar 69 kilo" voor iemand van 1.70. Nog iets te veel, maar wel acceptabel Vork
Nu afwassen en project afwerken.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:33

Hallo mensen ,

Ik ben deze week begonnen met zwemmen (1x per week) met een vriendin en we willen dit vol blijven houden. We hebben gelijk een uur doorgezwommen dus heb nu wel wat spierpijn maar het is wel heel erg leuk om te doen.Bovendien verbrandt het ook redelijk wat calorieen. 738 cal voor een uur met mijn lengte en gewicht. Ik ben nog niet echt aan het afvallen maar ik kom wel al steeds meer in een wat gezonder patroon

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:44

Wat goed Belsje!

Iris
Ik denk dat het vast heeeeel goed gaat morgen. Ik ga morgen naar de hengstenshow van Post in Tolbert dus ik zal niet in de zaal zitten om je aan te moedigen.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:48

En ik kan ondertussen ook nog een ongelooflijk zielig verhaaltje vertellen, dan heb ik weer een rede om dadelijk een paaseitje te eten :p.

Bots tijdje geleden op iemand op een vage site, blijkt de veearts te zijn van een bokkertje. Dus ok, dan heb je toch een beetje het idee dat hij je niet gaat vermoorden Haha! . Dus afgesproken :p

Filmje gaan kijken leuk en best wel gezellig. Tijd later staat ie - op valentijn überhaupt - hier voor de deur met een fles baileys en vier kaarsjes Clown (je zou als meisje toch al voor minder gaan denken dat ie je wel leuk vindt). Kotgenootje vond het zéér verdacht, maar ik ben naïef en zag er geen graten in. Nog wat later afgesproken, maar kon niet doorgaan. Krijg ik naar mijn hoofd gesmeten dat ik mijn beloftes nooit nakom. Koe
Dus dan uiteindelijk nog eens afgesproken, die dag beland ik op spoed dus savonds compleet opgezwollen van mijn allergische reactie naar daar. Ook helemaal gaga van al die medicatie die ze erin gepompt hadden. Keigezellig en eindelijk heeft ie me een kusje (tis da’k ni meer wou en daar blijven slapen ging me ook te ver) gegeven Duivel (mag ik dan veronderstellen dat ie me leuk vond?)

En toen kwam de domper :p

Nogmaals afgesproken, en hij zou ineens hier blijven slapen. Want dat ging laat zijn en blabla. Ok, dus ik wacht en wacht ... maar geen persoontje. Boze sms gestuurd en in bed gekropen. Dag nadien beweerde hij een spoedgeval te hebben gehad. Ok, het kon.

TOEN had ik onraad moeten ruiken.

Weekend erop weer afgesproken. Ik zou langsgaan en hij ging dat goedmaken van de week ervoor. Ik bel dus aan, niemand thuis, auto weg ... En sinsdien niets meer gehoord. Behalve dat hij een emotioneel zware periode zou doormaken. Allemaal geveinsd volgens mij natuurlijk …

Mannen … op leeftijd dan nog Haha!

En nu project :p

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:52

Leuk je te zien Belsje! Doei!

Zo, vanochtend naar de dokter geweest: Ze had geen idee van wat het kon zijn. *LOL* Kreeg een formuliertje mee om bloed te gaan prikken, dus dat heb ik gelijk maar gedaan.. Moest 4 buisjes! Bloos!
Ze raadde me wel aan om, mocht ook het bloed geen uitsluitsel geven, eens te proberen weinig tot geen koolhydraten te eten bij het avondeten gedurende een week of 4.. Dus dat gaan we dan ook maar proberen.
Vanochtend ook al naar de bakker geweest, alle boodschappen gedaan en lekker gezonnebankt. Ja

De film was erg leuk! Geen bioscoopfilm imo, maar ik vind eigenlijk alleen superheftige actie films zoals de gladiator echt bioscoop waardig. Maar goed, Music & Lyrics is een erg vermakelijke film, leuke meiden film. Knipoog
Zitten wel wat voorspelbare momenten in, maar goed, dat weet je met dit genre.

Niet gesport dus gisteravond, en maandagavond helaas ook niet omdat ik zo'n pijn had. Vanavond had ik eigenlijk moeten oppassen, maar dat gaat niet door, dus ik kan vanavond lekker naar springles! Dat is altijd veel beweging met mijn paard. Sigaar
Morgen wel weer 2 uur sporten.. Vind het wel jammer dat er deze week niet zoveel van komt, maar ach, moet ongesteld worden, en een weekje wat minder is wel goed voor het herstel denk ik. Ja

O: 40gr brinta + 15gr lijnzaad. Actimel light en water/thee.
T: 3 aardbeien en 150 ml griekse yoghurt.
L: Roggebroodje met zalm en alfalfa, 1x meergranen + bertolli boter + 10gr jam, 1x meergranen + bertolli boter + achterham. 1x krentenbolletje.
T: Appel
T: Mandarijn 2x
A: Dat worden dus groentes en een salade.. Ach gut

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:57

O: magere yoghurt fruin n fibres
ontbijtkoek
L: krentebol, 2 bb slankie

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:07

Da's idd wel vaag Belsje!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:07

Zo ik ben er ook weer, op naar het gezonde leven Haha!

O: fruit 'n Fiber met magere melk, flesje Yakult light
T: Grote krentenbol
L: 300 ml magere kwark met een banaan, Cup a Soup prei
T: Fruitjes, plakje ontbijtkoek
D: Ik meen spagetti Vork

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:08

Erg vreemd verhaal Belsje Haha!

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:11

sokje87 schreef:
Moest 4 buisjes! Bloos!
.. Ach gut

Geluukig is dat maar 1 prik hé Sokje!

Ik wil nu wel eens gaan eten maar matthijs is nog steeds niet in huis. Inmiddels is er weer een bus met leerlingen gearriveerd. Leuk hoor excursies. VIP en Wodan krijgen volop aandacht. Op dit moment staan er ongeveer 15 leerlingen voor het hek.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:12

Sylhouet schreef:
Tinkerloos schreef:
Ik hou me deze week aan een normaal eetpatroon,(kwart ontbijt,koekje als lunch,en gewoon warm eten als avondeten) en ga vanaf maandag er weer stevig tegen aan.

Bloos!
Meisje, is dit alles wat je eet?
Een kwart ontbijt (wat is een heel ontbijt dan?) een koekje en warm eten?
Meid, ik schrik ervan !!

Lees alsjeblief de links die in de allereerste post op pagina 1 van dit topic staan....
Hierin staat wat je lijf minimaal nodig heeft om te kunnen functioneren, (rond de 1200-1400 Kcal) zónder beweging, dus enkel en alleen voor de fitale lichaamsfuncties....
Ook kun je via die links berekenen wat je binnen moet krijgen om nog netjes maar verantwoord af te vallen.

Succes meid, en probeer op een gezonde manier af te vallen en een normaal eetpatroon aan te leren,
want dit gaat niet werken Lachen !
Uhm,dat is wat ik de afgelopen weken gegeten heb ja.
250 gram kwark als ontbijt,
2 time-out koekjes als lunch,
en 500 gram kwark als avond eten,of twee bapao's,of 2 boterhammen met een gekookt ei.
En daar viel ik wel mee af,en had geen honger en geen licht gevoel in mijn hoofd zoals ik dat normaal gesproken wel heb als ik bijna niet eet.(omdat ik het druk heb bijv.)

Dit is wat ik at voordat ik aan het lijnen ging:
Als ontbijt 6 geroosterde boterhammen met dik boter en veel suiker en een banaan of appel erbij.
Als lunch 6 witte boterhammen met dik boter en ontbijtkoek als beleg .
Tussen door nog koekjes,(ik denk wel een hele rol) en snoep.
Als avondeten aardappels met veel jus,vlees,en groente.
(en dan 3 keer opscheppen,en meer eten als mijn man)
En dan na het eten,achter de pc of bij een film:(elke avond hoor) koekjes,drop,1 hele zak chips.

Ik kwam heeeel langzaam aan met wat eerst allemaal ik at,en nadat ik de 75 kilo voorbij ging was ik het zat.
Ik moest er wat aan doen.

Ik heb echt voor mijn idee genoeg aan 250 gram kwark als ontbijt,en ik zou er nu niet eens meer nog meer in krijgen,want ik zit daarna echt vol.
Ik kom net uit mijn werk(3 uur huishoudelijk werk) en nu eet ik dus die 2 time-out koekjes,en niks meer tot vanavond.
(oke,misschien een appel)
Nu eet ik gewoon met de pot mee,maar vanaf volgende week ben ik toch wel van plan om dan de aardappels maar weg te laten,en een klein stukje mager vlees te eten,met veel groente,en dan alles zonder jus.
En geen koek en snoep en chips meer.

Oja,ik rij weer paard sinds kort,dus dat is voor mij de extra beweging.
Verder werk ik elke dag in de huishouding,(ga er op de fiets heen) en dan mijn eigen huishouden nog.

Misschien is het niet veel wat ik eet,maar ik heb er wel genoeg aan.
Moet ik dan meer eten??
Maar val ik dan wel af?
Ik eet denk ik als ik lijn iets van 600 calorieen,en nu kom ik denk ik aan de 1000.
(en dan eet ik voor mijn gevoel echt veel)

Maar ik zal de link gaan doorlezen,en hoop van jullie ook tips te krijgen.
(ik was niet in de veronderstelling dat ik iets fouts aan het doen was..) Bloos

Als ik zie wat sommige hier eten op een dag dan valt mijn mond open,daar val ik echt niet van af denk ik,dan kom ik juist aan. Bloos!

Ik ken Mocca Ilse en Jaduuh al,gezelli.
(misschien zitten hier nog meer bekenden,maar die waren me even nog niet opgevallen dan)

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:12

[quote="trisca
Heb van de week over haar gedroomd. Realiseerde het me pas later. In mijn droom was ik op de grote dat vergeten een kapper te regelen. Iemand deed mijn haar later toen ik wakker werd herkende ik ineens het gevoel van haar handen door mijn haar.. Zij stond daar achter mij. Krijg nu nog een raar gevoel in mijn maag als ik terug denk aan deze droom. Zal het iets betekenen? Ach gut
[/quote]

Wat dat betreft ben ik er 1 die gelooft dat er hierna ook is, en ik geloof ook dat overleden personen af en toe een kijkje nemen bij een naaste die hier is, en ze ook helpen.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat je moeder weet dat jij het nu moeilijk hebt, ondanks dat het ook een fijne periode moet zijn, en jou dus op deze manier troost. Zij staat achter je!

Heel veel sterkte, ik weet wat het is om je moeder te moeten missen! Ach gut

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:15

Mijn god, 2 time out koekjes als lunch??? Die eet ik als tussendoortje. 600 kcal per dag?? Dat is echt gevaarlijk laag, jouw lichaam kan daar niet op functioneren, je organen krijgen te weinig voedingsstoffen binnen en wanneer je straks weer normaal gaat eten, komt het er driedubbel zo hard weer aan.

Ik schrik hier echt heel erg van, jouw eetpatroon is ernstig ongezond.... Gestoord