Net geweest bij Spoiler:
steakhouse carnal, maastricht
en ben echt superpositief! Werd netjes ontvangen in het superdrukke restaurant, en mocht er werd gevraagd of ik het warm of koud wilde. De beschrijving van wat je zou krijgen was duidelijk (en dat ga ik morgen eten, dus ik koos voor koud). Ontzettend netjes ingepakt en meegekregen, de hele bediening wenste me in alle drukte nog smakelijk eten alvast!
Foto hieronder zal voor sommigen niet zo smakelijk zijn, maar het is echt heel veel
Ruim 2 porties (het is alleen maar vlees, geen andere stoofvulling oid). De bak staat op een a4tje ter vergelijking, tweede foto heb ik de helft (voor de vriezer) in een normaal formaat chineesbakje gestopt. Ik ben echt superblij voor €4,99
Spoiler:

Het is dus een ''vlees''restaurant en voor het perfecte formaat steak snijden ze best veel kostbaar vlees weg, wat niet meer gebruikt kan worden voor restaurantverkoop, wat ze nu dus verkopen via tgtg in de vorm van zelfgemaakt stoofvlees (dit gerecht staat ook niet op de kaart). Ik blij met een luxe stoof met kwalitatief hoogstaand vlees. Zij blij dat ze hun ''restproduct'' nog om kunnen zetten in waarde.
Spoiler:
Ze hadden natuurlijk ook gewoon dit gerecht wel op hun kaart kunnen zetten, maar dat zal wel niet bij het concept passen ofzo
edit: foto's in spoiler, zijn nogal groot
Laatst bijgewerkt door Aight op 29-10-19 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt