Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 23:16

Net geweest bij
Spoiler:
steakhouse carnal, maastricht
en ben echt superpositief! Werd netjes ontvangen in het superdrukke restaurant, en mocht er werd gevraagd of ik het warm of koud wilde. De beschrijving van wat je zou krijgen was duidelijk (en dat ga ik morgen eten, dus ik koos voor koud). Ontzettend netjes ingepakt en meegekregen, de hele bediening wenste me in alle drukte nog smakelijk eten alvast!

Foto hieronder zal voor sommigen niet zo smakelijk zijn, maar het is echt heel veel :O Ruim 2 porties (het is alleen maar vlees, geen andere stoofvulling oid). De bak staat op een a4tje ter vergelijking, tweede foto heb ik de helft (voor de vriezer) in een normaal formaat chineesbakje gestopt. Ik ben echt superblij voor €4,99 *\o/*
Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

Het is dus een ''vlees''restaurant en voor het perfecte formaat steak snijden ze best veel kostbaar vlees weg, wat niet meer gebruikt kan worden voor restaurantverkoop, wat ze nu dus verkopen via tgtg in de vorm van zelfgemaakt stoofvlees (dit gerecht staat ook niet op de kaart). Ik blij met een luxe stoof met kwalitatief hoogstaand vlees. Zij blij dat ze hun ''restproduct'' nog om kunnen zetten in waarde.
Spoiler:
Ze hadden natuurlijk ook gewoon dit gerecht wel op hun kaart kunnen zetten, maar dat zal wel niet bij het concept passen ofzo

edit: foto's in spoiler, zijn nogal groot
Laatst bijgewerkt door Aight op 29-10-19 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 23:42

Die tahina van mazaa is voor op je brood, SkyMarian. Of als dip bij groente.

Lekkere pakketjes weer allemaal!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 23:46

Weet ik Imre :j het is meer de vraag of ik de buikpijn er voor over heb. Kan niet zo goed tegen knoflook. :')

Oh lekker zo’n bakkie stoofvlees. :9

Imre

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 23:46

Ooh! Jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik het wel halen! Mazaa = <3

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 23:48

Ze hebben mooie producten. Helemaal eens. Ga wel eens checken hoeveel knoflook er in zit. :))

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 23:54

blauw00gje schreef:
Bakker Bart
€ 3,99
-1 heel bruin brood
-1 half bruin brood
-2 donuts
-5 kaasstengels
-5 harde broodjes

[ [url=m/Moo2vC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hema
€ 5,00
-2 halve bruine broden
-1 half wit brood
-1 (bosbessen?)vlaai
-5 kaasstengels
-1 amandelstaaf
-1 gevulde speculaas staaf
-1 zakje borrelnoten

[ [url=m/LjcSmg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben meer dan tevreden *\o/*

Je bent in je eerste opsomming gewoon een heel stokbrood vergeten, t is maar goed dat er beeldmateriaal bij zat :+

Ik was bang dat ik ivm alle aandacht voor tgtg in het nieuws vandaag misschien geen bon zou kunnen scoren maar heb er gelukkig weer 1 voor de Coop morgenavond. Vanavond slastamppot gegeten van vnl. Tgtg ingrediënten, was heel lekker!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 09:39

Maar dames, als je te veel sla hebt, kan je dat ook tot stamppot om toveren he. :D

Ik had vorige week 2 zakken ijsbergsla. Veel te veel. Ik heb een stamppotje a la andijviestamp gemaakt en dat was dus gewoon onwijs lekker. Dit blijft natuurlijk wel wat knapperiger dan andijvie. Maar prima te doen hoor! :))

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 10:17

Alwiene schreef:
blauw00gje schreef:
Bakker Bart
€ 3,99
-1 heel bruin brood
-1 half bruin brood
-2 donuts
-5 kaasstengels
-5 harde broodjes

[ [url=m/Moo2vC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hema
€ 5,00
-2 halve bruine broden
-1 half wit brood
-1 (bosbessen?)vlaai
-5 kaasstengels
-1 amandelstaaf
-1 gevulde speculaas staaf
-1 zakje borrelnoten

[ [url=m/LjcSmg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben meer dan tevreden *\o/*

Je bent in je eerste opsomming gewoon een heel stokbrood vergeten, t is maar goed dat er beeldmateriaal bij zat :+

Ik was bang dat ik ivm alle aandacht voor tgtg in het nieuws vandaag misschien geen bon zou kunnen scoren maar heb er gelukkig weer 1 voor de Coop morgenavond. Vanavond slastamppot gegeten van vnl. Tgtg ingrediënten, was heel lekker!

Zal mijn enthousiasme wel zijn geweest :') _O-

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 10:23

Ik ga vanmiddag mijn eerste supermarkt pakket ophalen. De supermarkten die meedoen op mijn route hebben allemaal zo’n late ophaaltijd en dat vind ik niet handig. Als ik pas om 19.30 thuis kom met dingen die dezelfde dag gebruikt moeten worden.
Vanmiddag kom ik langs een supermarkt waar je al vanaf 10.00 je pakket kunt halen.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 10:25

Sla werkt idd prima als stamp of als broodvulling. :j
Straks naar de bakker en zo waar een keer weer gewoon naar de winkel om de gaten in de bedachte maaltijd op te vullen. Vanavond de aardappelpartjes met de kipfiletreepjes. Morgen zijn we met zijn tweeën en dan gaan we de maiskolven en de gehaktballetjes eens proberen.

Wie koopt er vaak meerdere pakketten van 1 winkel? Ben wel benieuwd naar de ervaring qua hoeveelheid/ houdbaarheid en snelheid van het wegwerken van alles. Broodbeleg kost hier nog het meeste moeite om op te krijgen. Vleeswaren nu allemaal maar ingevroren. Er wordt wat royaler belegd (goede keuze ook _O- ) en mijn zoon zit in de ik ben ruig dus dat ga ik gewoon op mijn boterham plampen fase ipv chocopasta.
Ook maar eens zien of ik wat vleeswaren in een gerecht verwerk krijg. :+

Oh dat is een mooie ophaaltijd Katja. Vind ze ook vaak laat, maar meestal lukt het wel om het nog een dagje te bewaren. Of ik maak het gelijk klaar en warm het de volgende dag op. Erg handig met al die sportmomenten rond etenstijd.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 10:34

Gisteren inderdaad voor het eerst slastamp gegeten nav de sla in tgtg pakket. Was prima!
Afbeelding

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 10:39

Ahhh, goed om te zien dat anderen dat ook doen. Het is gewoon net andijvie stamp. Ik vind het net zo lekker, haha :')

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 10:44

Wij doen het vaak id zomer met kropsla. Heel mooi stamppot en zacht van smaak. Eventueel met gerookte kip en/ of pijnboompitjes. Zongedroogde tomaten of olijven gaan er ook prima in.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:00

SkyMarian schreef:
Wie koopt er vaak meerdere pakketten van 1 winkel? Ben wel benieuwd naar de ervaring qua hoeveelheid/ houdbaarheid en snelheid van het wegwerken van alles. Broodbeleg kost hier nog het meeste moeite om op te krijgen. Vleeswaren nu allemaal maar ingevroren. Er wordt wat royaler belegd (goede keuze ook _O- ) en mijn zoon zit in de ik ben ruig dus dat ga ik gewoon op mijn boterham plampen fase ipv chocopasta.
Ook maar eens zien of ik wat vleeswaren in een gerecht verwerk krijg. :+

Ik doe dat wel altijd met groente en fruitpakketten.
De meeste dingen houden zich nog prima een weekje in de koelkast. Ik kijk dan goed naar wat er slap gaat hangen of bruin wordt, dat gaat dan als eerste op (na het voorgesneden spul, dat is minder lang houdbaar). Als er echt te veel slecht is dan vries ik een deel in. Ik heb veel ijs gemaakt de afgelopen week!
Dingen als yoghurt eet ik ook met gemak een tot twee weken na de datum nog.
Vlees eten we niet, maar zou ik inderdaad gewoon invriezen.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:12

Precies zo 8nnemiek. Zolang het nog frips er uit ziet en ruikt gaan we er vast niet gelijk dood aan. Tht datum gaat 9 vd 10 keer nergens over. Beetje gezond nuchter verstand ... hoop ik :=

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:14

Net voor het eerst in maanden weer eens een pakket gehaald.
4 Halve broden van de bakker. Heb ik er drie van ingevroren.
1 pak jodekoeken.
En 2 taartpunten. Al aan begonnen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:22

Oeps ik zou mij houden bij mijn Coop pakket voor vanavond. Maar toen zag ik dat er nog allemaal bonnen vrij waren bij een Jumbo 1 plaats verderop (Jumbo's hier doen niet mee). Op te halen tussen 10 en 13 uur, dus vandaag nog te gebruiken. En toen kon ik het niet laten :')

Ging trouwens wat mis met de betaling waardoor ik hem dubbel gedaan heb, heb al een berichtje naar TGTG gestuurd, iemand ervaring of ze dit netjes oplossen?

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:35

XxLMMxX schreef:
En 2 taartpunten. Al aan begonnen.

_O- _O- _O-

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 11:40

Ik heb een pakket van de Coop vanavond! Ennnnnn onze bakker in het dorp doet mee *\o/*
(alleen wel ophaaltijd onder werktijd :Y) )

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 13:31

Blij met de bakker. *\o/*
3,5 brood, bolletjes en 2 gebakjes. :9

Afbeelding

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 14:41

Ik ga vanavond voor het eerst een box halen bij de La Place.. ik ben benieuwd!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 17:19

Wauw, ik heb echt een bizar pakket van de Jumbo. Heb net even alles bij elkaar opgeteld en kom op ruim €33,00 uit als waarde. Meeste dingen tot vandaag houdbaar en een paar tot morgen. Alleen de kipvinken zien eruit dat ze heel graag vandaag klaargemaakt willen worden. De rest kan wel een dagje extra hebben zo te zien.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 17:26

Katja schreef:
Wauw, ik heb echt een bizar pakket van de Jumbo. Heb net even alles bij elkaar opgeteld en kom op ruim €33,00 uit als waarde. Meeste dingen tot vandaag houdbaar en een paar tot morgen. Alleen de kipvinken zien eruit dat ze heel graag vandaag klaargemaakt willen worden. De rest kan wel een dagje extra hebben zo te zien.

Klinkt goed heb je er ook beeldmateriaal bij? :+

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 17:57

Hier ook een fijn pakket van de jumbo in Smilde.
-rosbief
-kant en klare maaltijd stamppot zuurkool
-krieltjes 600 gram
-gesneden andijvie
-mini zakje sperziebonen
-ovenschotel kip/paprika
-roomboter speculaas

Lekker en bruikbaar!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 18:05

Alwiene schreef:
Katja schreef:

Klinkt goed heb je er ook beeldmateriaal bij? :+
Was best een goed idee geweest maar alles zit al in vriezer, koelkast, pan en maag.

Maar even denken...
-een pizza met een soort stoofvlees erop van een chique merk. Dat ding was al €6,50 en hij is helemaal niet zo groot
-bakje pastasalade
-bakje met ei, hummus, spinazie en wortel. Dat was mijn lunch
-kipvinken
-pompoen hutspot (pompen en ui)
-een vegan groentecurry met rijst van Uit de keuken van Maass
-bak met rundvlees reepjes met gerookte paprika en champignons van de slagersafdeling
-halve aardbeienvlaai

Denk dat dit het was. Die rundvleesreepjes ben ik super blij mee. Moest mijn pakket bij de slager ophalen en daar zag ik ze liggen en ze zagen er zo lekker uit maar ook wel serieus aan de prijs dus dat die in mijn pakket zaten is wel een feestje.
Het is een vrij grote Jumbo met een heel uitgebreid assortiment en dat zie je in het pakket ook wel terug. Beetje anders dan anders dingen die erin zitten en best wel luxe en prijzig.