O: 2 boterhammen (cornedbeef), plak ontbijtkoek
T: appel
L: 2 boterhammen (worst), ontbijtkoek
T: komkommer
A: ?
T: nectarine
Beweging: zweten op tentamens.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Ilse wat heb je een magere lunch.
Ik ben vanochtend lekker de paarden gaan doen, met de auto want het zag er te donker uit. Half uurtje buitengereden met Amo, en Amica even gelongeerd.
En net een half uur gefietst om toch beweging te krijgen.
Ilse schreef:O:![]()
O/T: Kelloggs Country Store met magere melk, Yakult light
L: Magere kwark (200ml), Cup a Soupje, 3 cream crackers
T: Appel, 3 digestive bisquitjes
D: Zak patat met mayo, grote pizzapunt ham/kaas (parkpop)
ladyjoy schreef:Mijn zondag:
O: 2 ontbijtcrackers van LU, plakje kaas
T: 1.5 AH Evergreen
L: roti (roti, aardappelen, kouseband, kool, gekookt ei)
A: 3 pannekoeken
T: halve galia meloen
T: 1 fanta, 1 cocktail, appel, 1 plak ontbijtkoek
Beweging: 20 min fietsen, 1 uur en 3 kwartier sporten (1 uur cardio, 45 min krachttraining: rug, armen, buik), half uur huishoudelijke taken, salsa dansen (feestje in Zandvoort).
gollempje schreef:waarom is iedereen zo op gewicht? ik heb liever dat ik er goed uit zie en niet weet wat ik weeg, dan dat ik me blind staar op een gewicht wat misschien niet of wel goed voor me is. spieren wegen ook zwaarder dan vet, grote kans dat je nog geen eens zoveel afvalt als je zou willen!
als ik hetzelfde als nu zou wegen, strakker in m'n vel zou zitten en me er goed bij voel, dan hoef ik geen vijf tot 10 kilo kwijt hoor! iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe ze het doet, maar staar niet blind op cijfers! want dan ben je nooit tevreden! (hierdoor heb ik vroeger een lichte vorm van een eetstoornis gehad).
net even lopend naar dorp, terwijl ik altijd snel de fiets of heel soms de auto pak! heerlijk met m'n mp3-speler op. zweetbandjes gekocht voor spinning voor morgenga nu lekker m'n meloen eetklaar maken
Marrie schreef:Hoe bevalt spinning? Lijkt me zo ontzettend gaaf om te doen, lekker zweten
gollempje schreef:Marrie schreef:Hoe bevalt spinning? Lijkt me zo ontzettend gaaf om te doen, lekker zweten
Ik vind spinning helemaal leuk! Degene waar ik les van krijg, doet het heel erg op kracht, dus ook zwaar fietsen en op je armen hangen enzo. Je hebt ook instructeurs die doen het alleen op snelheid, maar dat vind ik een beetje saai! Ik doe het ook maar één keer in de week hoor, da's wel genoeg. Daarnaast doe ik al te veel andere dingen
denice schreef:goedemorgen allemaal.
vanmorgen was ik flink zwaarder!!! ik schrok me dood! ik was net zo lekker laag en weer een kilo omhoog gegaan!
ik baal ervan en ga dus weer netjes verder.
dit weekend ga ik geen snoep aanraken. ik ben er klaar mee, het verpest alles!!
mijn dag:
O: magre yoghurt, 1 cracker rookvlees, 2 kiwis
T: appel
L: 2bb ?
T: x
D: groente vlees aardappels
ik ga zo naar mijn oma.
man ik baal echt van dat ge jojo!