o: magere kwark met fruit n fibre
t: 1 pruim
l: tomaten-komkommer-gekookt ei met een bruin broodje
t: pruim, appel en yoghurtje
a: nasi met groenten en chicken
Vanavond uurtje Pilates

Als ik dit nou eens een keer vol zou kunnen houden...*zucht*
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ladyjoy schreef:LittleAnn schreef:Oeehhhh Feestje was leuk gisteren, ben samen met Jadyjoy helemaal uit mijn dak gegaanHelaas ben ik wel vetgemest door haar surinaamse tante, en vanmiddag ook weer een paar speculaasjes op.
Lekker lekkerrrrrrr!
LittleAnn schreef:LittleAnn schreef:Oeehhhh Feestje was leuk gisteren, ben samen met Jadyjoy helemaal uit mijn dak gegaanHelaas ben ik wel vetgemest door haar surinaamse tante, en vanmiddag ook weer een paar speculaasjes op.
Ik ben echt uberblij dat ik geen surinaamse tante heb, ik zou VET worden ik zweer het
ladyjoy schreef:LittleAnn schreef:Ik ben echt uberblij dat ik geen surinaamse tante heb, ik zou VET worden ik zweer het
Jaa daarom ben ik ook een dikkie dik
Mensen vroegen trouwens allemaal aan mn vriend toen we weg waren of we zusjes of nichtjes waren omdat we zoveel op elkaar leken....
FlairS schreef:Jullie zijn niet zwak,jullie moeders zijn zwak.Sorry hoor!Ik vind het niet eerlijk als je moeder weet dat je wat aan je gewicht wil doen en ze doen dan dit soort acties(of jullie moeten al slank zijn en zij het niet nodig vinden dat jullie afvallen).Jullie worden duidelijk niet serieus genomen.Jammer.Ik zou er veel voor over hebben als ik mijn dochter zover zou kunnen krijgen als ze echt ging proberen af te vallen.Hier in huis is in ieder geval,op een zakje Amsterdamse korstjes na,niks te halen.Wat ze buitenshuis doet ben ik natuurlijk niet bij.
Ilse schreef:Ik heb wel een zwak voor de Mac, maar kom er ook niet echt vaak verder ofzo![]()
Planning:
O: Kom All Bran Plus met magere yoghurt (+zoetstof) en 1 Dora koekje![]()
T: Mandarijntje
L: 2 volkorenboterhammen met filet americain en zonnaturajam, 3 plakjes kipfilet, flink handje Schuddebuikjes![]()
T: ?
L: ?
Mocca schreef:Mijn moeder vind me in principe wel goed zo, maar ik ben weer wat aangekomen dus er moeten een paar kilo's af, en dat snapt ze niet, of wil ze niet snappen.
Eergisteren heb ik het nog gezegd: Mam koop nou niks lekkers voor mij! Nee hoor, zou ze niet doen. En gisteren, hup, appeltaart. Willen ze me vet hebben ofzo.
LittleAnn schreef:Geen Sonja bakker voor mij, veeel te weinig calo's!