Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Girley_

Re: Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 11:44

Ik vind Mac ook niet lekker gelukkig Haha!

o: magere kwark met fruit n fibre
t: 1 pruim
l: tomaten-komkommer-gekookt ei met een bruin broodje
t: pruim, appel en yoghurtje
a: nasi met groenten en chicken

Vanavond uurtje Pilates Lachen

Als ik dit nou eens een keer vol zou kunnen houden...*zucht*

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 11:48

ladyjoy schreef:
LittleAnn schreef:
Oeehhhh Feestje was leuk gisteren, ben samen met Jadyjoy helemaal uit mijn dak gegaan Lachen Helaas ben ik wel vetgemest door haar surinaamse tante, en vanmiddag ook weer een paar speculaasjes op.

Lekker lekkerrrrrrr!

Ik ben echt uberblij dat ik geen surinaamse tante heb, ik zou VET worden ik zweer het Knipoog

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 12:39

Zo twee tentamens gehad, heb heel ff pauze. Heb een capuccino gehad en een esprechock. Had ik echt ff nodig.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-06 12:41

Ben je nu eigenlijk al bezig je eten op te voeren Annetje? Lachen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 12:50

LittleAnn schreef:
LittleAnn schreef:
Oeehhhh Feestje was leuk gisteren, ben samen met Jadyjoy helemaal uit mijn dak gegaan Lachen Helaas ben ik wel vetgemest door haar surinaamse tante, en vanmiddag ook weer een paar speculaasjes op.

Ik ben echt uberblij dat ik geen surinaamse tante heb, ik zou VET worden ik zweer het Knipoog

Jaa daarom ben ik ook een dikkie dik Tong uitsteken

Mensen vroegen trouwens allemaal aan mn vriend toen we weg waren of we zusjes of nichtjes waren omdat we zoveel op elkaar leken....

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 12:54

Goeiemorgen allemaal Lachen
zo net al ff 40 minuutjes gefietst, moest ff wat tranquigel halen, ik ga straks mn paardje scheren Nagelbijten / Gniffelen ben benieuwd hoe ze reageert, maar heb voor de zekerheid dus maar wat verdovends gehaald Knipoog

Mijn dag:
O: magere yoghurt met cruesli light, plakje ontbijtkoek met becel light
T: - (laat ontbeten)
L: 1 volkorenbroodje met becel light en kipfilet, 2 wasa crackers met abrikozenjam en geboortemuisjes met becel light, 1 ontbijtcracker van vitalu met aarbeienjam
T: 2 mandarijntjes, eventueel nog handje pinda's of een liga evergreen
D: vis/vlees en groente
T: eventueel wat yoghurt.

Lijkt veel, maar veel kcal is het niet Lachen
totaal kcal zonder diner:
Totalen op basis van de calorietabel: 117.53 21.53 14.01 673.90
Omgerekende kilocalorieën: Wat is dit? 470.14 86.14 126.09 682.37
Percentages: Wat is een goede verhouding? 69% 13% 18% 100%

beweging:
fietsen 70 minuten, eventueel nog even lopen.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 13:24

ladyjoy schreef:
LittleAnn schreef:

Jaa daarom ben ik ook een dikkie dik Tong uitsteken

Mensen vroegen trouwens allemaal aan mn vriend toen we weg waren of we zusjes of nichtjes waren omdat we zoveel op elkaar leken....

Wat leuk Lachen zo'n gast vroeg het ook aan mij toen je drinken aan het halen was Lachen Die foto heb ik op pp2 niet meer kunnen vinden, weet jij toevallig waar die fotograaf van was?

En je bent echt geen dikkie dik hoor meis je ziet er goed uit Lachen

*totaaaaal offtopic Lachen *

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 13:28

ff offtopic Tong uitsteken

Oke een klein beetje dikkie dik Knipoog
Haha wat voor gast dan?? Dat is familie hoor!
Oooh en iemand vroeg of we paardrijden omdat we ons haar hadden gevlochten! Iemand wel eens zo'n domme redenering gehoord?

Nee, heb hem ook niet gevonden.. en ook niet op fiestainfo, partyvibes en link2party dus ik zou het niet weten! Jammer, want dan konden we hem in dit topic plaatsen Lachen

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 13:38

Oei weer slecht weekend achter de rug, nouja maandag was ook niet al te best met dat patatje pindasaus bij de Febo Scheve mond

O: Banaan/verse jus, 2 volkoren boterhammen
T: -
L: 2 volkoren boterhammen met halvarine
T: Fruit, grote kioskcappuccino denk ik
A: Soep/salade

Vandaag precies drie uur onderweg met het openbaar vervoer, vind ik altijd lastig qua eten...daarna echt geen puf meer om echt eten te maken dus.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 13:44

FlairS schreef:
Jullie zijn niet zwak,jullie moeders zijn zwak.Sorry hoor!Ik vind het niet eerlijk als je moeder weet dat je wat aan je gewicht wil doen en ze doen dan dit soort acties(of jullie moeten al slank zijn en zij het niet nodig vinden dat jullie afvallen).Jullie worden duidelijk niet serieus genomen.Jammer.Ik zou er veel voor over hebben als ik mijn dochter zover zou kunnen krijgen als ze echt ging proberen af te vallen.Hier in huis is in ieder geval,op een zakje Amsterdamse korstjes na,niks te halen.Wat ze buitenshuis doet ben ik natuurlijk niet bij.

Mijn moeder vind me in principe wel goed zo, maar ik ben weer wat aangekomen dus er moeten een paar kilo's af, en dat snapt ze niet, of wil ze niet snappen. Scheve mond

Eergisteren heb ik het nog gezegd: Mam koop nou niks lekkers voor mij! Nee hoor, zou ze niet doen. En gisteren, hup, appeltaart. Willen ze me vet hebben ofzo. Koe

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 13:53

Inderdaad op de achterkant van de placemat bij de Mac staan de calorieen, een gemiddelde McChicken bevat 350 calorieen, vond ik nog meevallen Bloos! (maar ik had honger, is dat een excuus? Schijnheilig )

Ilse schreef:
Ik heb wel een zwak voor de Mac, maar kom er ook niet echt vaak verder ofzo Haha!

Planning:
O: Kom All Bran Plus met magere yoghurt (+zoetstof) en 1 Dora koekje Clown
T: Mandarijntje
L: 2 volkorenboterhammen met filet americain en zonnaturajam, 3 plakjes kipfilet, flink handje Schuddebuikjes Bloos
T: ?
L: ?
Laatst bijgewerkt door Ilse op 07-11-06 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 13:57

Mocca schreef:
Mijn moeder vind me in principe wel goed zo, maar ik ben weer wat aangekomen dus er moeten een paar kilo's af, en dat snapt ze niet, of wil ze niet snappen. Scheve mond

Eergisteren heb ik het nog gezegd: Mam koop nou niks lekkers voor mij! Nee hoor, zou ze niet doen. En gisteren, hup, appeltaart. Willen ze me vet hebben ofzo. Koe

Mijn moeder is ook weer zo dat als ze zelf heel erg zin heeft in chocolade, ik met haar mee moet eten. Ze is zelf ook aan het afvallen / veel afgevallen en wéét dat het niet goed is om dit soort dingen te vreten, maar als ik dan met d'r meevreet, voelt ze zich wat minder schuldig Haha! Achja, ik kan het haar niet kwalijk nemen, ik doe hetzelfde Bloos samen vreten maakt het wat minder erg....

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:01

Even de schuddebuikjes toegevoegd *LOL*

volbloed6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:08

Zijn er ook mensen die meedoen met SOnja Bakker? SOrry heb het verhaal niet allemaal helemaal gevolgd. Ik hoef ook niet af te vallen want ik heb een sportlichaam. Maar ben gewoon benieuwd aangezien ik sportlessen heb gegeven Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:16

Haha Ilse schuddebuikjes zijn echt lekker he. Bloos Hier gaat er ook af en toe een handje in, net met de lunch nog. Scheve mond

@ volbloed6; geen Sonja Bakker voor mij, te weinig caloriën dus niet erg gezond.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:19

Geen Sonja bakker voor mij, veeel te weinig calo's!

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:28

Oooh en mijn moeder heeft een zak drop voor me achtergelaten, al is dat meer voor mijn keel. 4 dropjes gepakt en verder maar laten liggen...niet echt trek in ook moet ik zeggen.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:29

Sonja Bakker is ook niets voor mij, ik vind het echt iets voor mensen die zelf niet na kunnen denken.

volbloed6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:30

LittleAnn schreef:
Geen Sonja bakker voor mij, veeel te weinig calo's!

Mn moeder doet het, alleen klopt haar dieet in sommige delen niet. Het ontbijt is te weinig colorieen aangezien ik altijd geleerd heb dat je moet afbouwen dus 's ochtends zoveel mogelijk eten, in de middag rustig aan, en het diner/avondeten zoveel mogelijk laten staan. Verder veel water drinken en training is heel belangrijk. Ik ben van mening dat je er zonder training niet komt.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:38

Ik denk dat veel het hier met je eens zijn volbloed!
Dat is volgens mij het enige wat werkt, eten matigen en veel bewegen. En idd, ontbijt is heel belangrijk.
Ik doe dus ook geen sonja bakker (volgens mij niemand hier in dit topic), ten eerste omdat het te weinig calo's zijn en ten tweede omdat ik van mening ben dat ik heel goed zelf kan bepalen wat gezond is en wat niet, ik wil gewoon kunnen eten wat ik zelf wil en geen voorgeschreven dagmenu.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:08

Mijn dag Lips are sealed

o: beetje all bran plus met yoghurt, plak ontbijtkoek met boter, knackebrod met sandwichspread
t: appel, pringles Lips are sealed
l: 2 geroosterde boterhammen met tomaat en kaas, plak ontbijtkoek met boter
t1: bakje yoghurt met fruit n fibre, 2 koetjes repen Lips are sealed
t2: plak ontbijtkoek met boter en appel ofzo? *edit* we hebben mandarijnen in huis Haha!
a: macaroni
t: yoghurt, fruit
Laatst bijgewerkt door Spetterlover op 07-11-06 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

volbloed6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:10

Ik weet nog wle dat als ik iemand trainde die ongeveer 1.65 was en rond de 80 woog dit werd voorgeschreven

- 's ochtends 3 bruine boterhammen halverine en 30+ kaas
- 's middags 1 bruine boterham met magere ham en 2 volkoren crackers met smeerkaas 30+
- tussendoor 1 appel en 1 sinaasappel
- 's avonds vermijden van pasta, deegwaren, frituur etc maar voorkeur was grill en veel groente
- 's avonds warme thee werd aanbevolen met een biscuitje ofzo

Het sport schema was weer afgesteld op het eetpatroon
Per dag werd dan een groepsles aangeboden Naarmate je meer ging eten ging je ook meer sporten. Die vrouw van 1.65 woog na 20 weken 63 Haha!

Met sporten bereik je ook strak zijn. Ik train 6 dagen in de week 2 a 3 uur per dag Haha! hihi Maar allemaal groepsles, ik vermijd spieropbouwers aangezien het anders lelijk gaat worden. Maar ik kan veel eten en normaal en kom niet aan. Puur allleen door training

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-06 15:11

Mijn dag:

O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T:-
L: bruin pistoletje filet americain met gekookt eitje en kopje groentensoep
T: evergreen oid
D: ?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:21

ik geloof niet in het sonja bakker dieet.
ze heeft namelijk heel veel teksten uit haar boeken overgenomen van andere boeken.
( kan ze dus niet zelf bedenken)

maar het lastige is dat ik nou ik helemaal op dieet ben, gewoon verslaafd ben aan het volstouwen en das lastig Huilen

zo lekker is de mac indd niet, maar komt gewoon dat ik geen lege maag meer heb ( geen hongergevoel dus)
en zonder de mac is dat heel erg lastig.

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:59

Zo daar ben ik ook weer.. ben de laatste dagen niet meer hier geweest. Heb ook echt slecht gegeten de laatste paar dagen, ben gewoon boos op mezelf dat ik weer heb toegegeven. Maar goed vanaf nu gaan ik er weer voor.

O: Boterham met kipfilet en een appel
T: Banaan
L: Broodje met kaas
T: Sultana
D: Stampot wortelen met een stukje kip