Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Supermarkt pakketen zijn voor mij niet interessant ook omdat ik een moeilijke eter ben met daarbij groente heb ik weinig aan aangezien ik mijn vriezer al vol heb van groente van de moestuin. Van het brood van Bakker Bart eet ik nog steeds.
Wat ik wel regelmatig bij de supermarkt doe is afstruinen op 30%/35%/50% stickers. Kan ik namelijk producten goedkoop kopen die wel voor mij interessant zijn.
Marcella schreef:Wat ik wel regelmatig bij de supermarkt doe is afstruinen op 30%/35%/50% stickers. Kan ik namelijk producten goedkoop kopen die wel voor mij interessant zijn.
Aight schreef:Welke facebookgroep zitten jullie in voor recencies over magic boxen?
SkyMarian schreef:Hoezo mag je geen negatieve feedback geven op die groep Alwiene? Ongefundeerd gal spuwen is wat anders, maar een kritische noot is toch niks mee.![]()
Yes pakket bij de bakker gescoord.
Alwiene schreef:Aight schreef:Welke facebookgroep zitten jullie in voor recencies over magic boxen?
Ik ben het actiefste bij deze nu nog kleine maar hard groeiende groep https://www.facebook.com/groups/1008214762858712/
En zit sinds kort ook nog bij 2 grotere groepen. Er zijn er genoeg maar weet dat er ook 1 is waar je niets negatiefs mag zeggen dus daar heb je qua recensie waarde weinig aan dan