Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Katja schreef:Ik heb een H en kan heel prima leuke bh's vinden. Nadeel is alleen dat je er zoveel voor moet betalen.
katiavl schreef:Katja schreef:Ik heb een H en kan heel prima leuke bh's vinden. Nadeel is alleen dat je er zoveel voor moet betalen.
Wendy15 schreef:Ik heb nog nooit echt 'gedate'Lijkt me ook wel heel spannend
Ex kende ik uit de vriendengroep en op een gegeven moment wel gaan 'daten' om het zo maar even te noemen, maar toen kenden we elkaar al langer
En die daarvoor die kende ik via stage, hahaha hij kwam steeds langs omdat ie mij leuk vond.. Daar had ik al vaker mee staan babbelen enzo.. Op een gegeven moment had ie wel 2 paarden geregeld en samen gaan rijden en daarna naar het strand wezen wandelen enzo.. Maar toen wist ik nog niet dat het een date was en hij mij leuk vond![]()
Ik dacht dattie gewoon wilde paardrijden en dat ik meemoest omdat ie paarden van m'n stage had gehuurd
![]()
katiavl schreef:Weet je wat me eigenlijk tegensteekt, overal waar ik kom, wat ik ook doe. Moeten mensen ongevraagd commentaar geven dat ik niet meer mag afvallen.
Ik snap het echt niet en ben het zo beu, vandaag 4 keer gehoord. Dat is echt het gemiddelde en dat is niet overdreven.
Er zijn hier mensen die veel minder wegen dan mij, mijn vriendinnen wegen ook allemaal veel minder.
Waarom zagen ze zo? Ben het echt beu