Wow Patriesja, wat een verandering, je voelt je zeker nu goed in je vel?
Vandaag had ik een etentje met mijn werk, dus het goed eten ging niet zoals geplanned. Vanochtend wel even gewogen: 62.4. Dit is dus mijn begingewicht en ik wil graag naar de 55. Ik moet ook zeggen dat ik ook merkte dat het goed voor me is om echt regelmatig en gezond te eten, geen vreetbuien meer, geen last van m'n darmen, zuivere huid en ook vrolijker. Alleen in het begin doorzetten is zo moeilijk voor me.
ik voel me zó goed...ben energiek... voel me gezond... zie er gezond uit... Begin is idd moeilijk maar toen ik daarover heen was kon ik echt alles aan..
Hey dames ik heb geen tijd om alles te lezen, hoop dat het goed gaat met iedereen!!
Mijn dag was weer waardeloos, ik moet echt nodig boodschappen gaan doen maar omdat ik geen auto kan rijden kan ik niks gaan halen...
Mijn dag: o: beetje muesli met mango en yoghurt t: pakje koekjes (4 kleintjes) l: twee kleine pita broodjes met light kaas t: pakje koekjes a: twee maispannekoekjes met light roomkaas en tomaat
Pfffff ik weet het het is waardeloos.....morgen nieuwe dag....
O: 2 mb, leverpastei, achterham, glas sinaasappelsap 15 minuten lopen naar de bushalte, 6 trappen op en neer T: Lu Time Out 10 minuten lopen naar de bushalte L: 3 mb, philadelphia light, snijworst, glas optimeldrink 15 minuten lopen naar huis T: Appel T: ? D: ? anderhalf uur badmintonnen T: ?
Goeiemorgen! Is het niet raar als ik m'n fototoestel meeneem naar de paarden? Ik wil zo graag foto's hebben want ik heb echt spijt dat ik van vroeger niet meer foto's heb, zeg maar, maar ik vind het zo raar om zomaar foto's te gaan nemen
Mijn planning: O: 2 bb met kaas T: banaan L: 2 bb met worst T: eierkoek T: boterham met kaas A: ?, moet ik nog halen
Nog even over Sonja Bakker. Er is niks mis met de opzet van dit dieet, veel mensen vinden het erg prettig om een houvast te hebben. Maar het is gewoon bewezen dat het te weinig voedingsstoffen bevat. Tuurlijk mag je heel gevarieerd eten, maar dat wil niet zeggen dat je voldoende binnenkrijgt
Ontbijt: Magere bio yoghurt met allbran. Sneetje brood met fruitstroop, actimel T: Activia yoghurtje naturel Maar 89kcal per bakje, weinig suikers... Goeie zaak Lunch: 2-3 sneetjes brood met ? T: ? T: ? Diner: ?
Avondeten zal in 2 delen moeten, ik zit tot laat op school en moet dan gelijk door om te gaan sporten. Eet denk ik een broodje voor het sporten en dan nog wat na het sporten.
ik kom net mn bed uit hoef pas 13u te beginnen...heerlijk na 3 dagen vroeg opstaan en ook maar 2 uurtjes maar wel tussenuur ertussen... echt dit rooster is zoo bagger...gelukkig zeggen de docenten het ook allemaal: er heeft in 18 jaar nog nooit zo'n chaos geheersd op de HEBO we zijn er blij mee en tot overmaat van ramp is degene die altijd alles weet en overal antwoord op heeft ziek, dus er heerst bij diverse mensen paniek
maar goed, zal wel weer goedkomen
mijn dagje: O: yoghurt met muesli, glas optimel, gekookt eitje T: - (die sla ik wel over, heb net mn ontbijt achter de kiezen en moet beetje op tijd eten tussen de middag) L: 4 bb filet americain en ei T: evergreen T: appel D: gebakken aardappeltjes met ? (moet nog boodschappen doen, denk boontjes of sla ofzo en dan tartaartje oid T: bakje kwark
qua beweging, klein halfuurtje fietsen van en naar school misschien nog even naar de stad op de fiets.
Hahaha, probeer je Bonanza na 't rijden op de foto te zetten, krijg je dit soort foto's: Stoor me niet zo met dat klikding!
Dat was dus mijn beweging vandaag, deze stevige knul wat laten zweten 't Rijden ging wel lekker, was gewaarschuwd dat hij ontzettend had lopen kloten bij de andere verzorgster, was ervandoor gegaan en een beetje gaan steigeren... Nou heb ik bij Bonanza al wat verzet gezien, maar steigeren? Krijg nog rijfoto's, ben benieuwd zal er vast niet uitzien, het was grotendeels echt een gevecht om em erbij te houden en niet de hele tijd richting stal te laten gaan.
Net lekker een banaan op, zo douchen en dan nog wat lezen voor m'n onderwijs straks. Jippie.
@Patriesja: super zeg! wat een verschil die foto's!! Ben je nu al wel op je streefgewicht? En eet je nu dan wat meer?
Ik ga ook maar meedoen, zoals gezegd mogen er wel wat kilootjes af Ben 1.65m en weeg nu 69kg. Ik wil iig naar de 63 en als het even gaat 60. Wat denken jullie haalbaar met mijn lengte? Of ben ik dan te fanatiek??
heey allemaal laat ik mij ook weer een keertje melden !! wat gaan jullie hard joh jeetje heb filnk moeten bij lezen
Ik zit nu op de derde week van SB en ben 2 kilo kwijt. ben vorige week er slecht geweest zat een beetje in een geldprobleem waar ik niks van snapte en achteraf gelukkig ook niks van klopte waardoor( wat is dat toch bij vrouwen ) Ik totaal geen zin had in SB en alles wat los en vast zit heb opgegeten
Nu baal ik hier als een stekker van waardoor ik even ben blijven staan opgewicht ! Ook door de winter in aankomst weer veel de scooter gepakt waardoor alleen elke dag paardrijden er nog in zit.. (waar ik jammer genoeg niks van kwijt raak !)
Ik ga dus hier in de buurt maar eens een groepsles volgen op de vrijdag avond denk ik voor een sport op de sport school. zelf fitnissen vind ik niet leuk waardoor ik niet ga en het alleen maar kost !! mensen nog suggesties voor een leuke groepsles..?
Ik meld me ook weer even. Het valt niet mee om af te vallen Vind het toch wel heeeeel langzaam gaan Ik eet gezond ik beweeg en drink voldoende, daar kan het dus niet aan liggen. Toch zie ik je weegschaal niet echt minderen
Wel fijn om te lezen dat het met (bijna) iedereen goed gaat.