Henzz schreef:Ik eet nu weleens All Bran Volkoren Flakes met Biogarde Yoghurt i.p.v. 2 boterhammen als ontbijt. Is dat vergelijkbaar?
Eh, geen idee, moet je eens uitrekenen hoeveel beiden zijn...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Henzz schreef:Ik eet nu weleens All Bran Volkoren Flakes met Biogarde Yoghurt i.p.v. 2 boterhammen als ontbijt. Is dat vergelijkbaar?
Ziet er wel naar uit dat er zo een dikke plensbui komt maar ach, ik lig dan toch in het water dus ben al nat

Gemillimeterd kan ook heel sexy zijn, inderdaad sizzy die jongen van Step up is delicious
. LittleAnn schreef:Mijn favo gespreksonderwerp: Mannen
Ik hou van mannen met vlechtjes of dreads :D Gemillimeterd kan ook heel sexy zijn, inderdaad sizzy die jongen van Step up is delicious
Komt vast van al die brie van gister, eigen schuld dikke bult maar ik baal er wel van! Had mezelf voor morgen 75.5 als doel gesteld. We zullen zien!
Humphrey schreef:Hm mijne is in Gent. Heb geen idee waar in Nederland Delft juist ligt, dus dacht dat je mss even de grens overkwam ofzo.
. 
ladyjoy schreef:Dan neem ik je van t weekend mee naar de Bijlmer!
Tha_Niekje schreef:Nouja, als je dat al uit de buurt noemt
Wil je niet weten hoe ver ik woon
. En Groningen is noord-Nederland toch? Hebben we laatst nog rugby tegen gespeeld. En gewonnen
. 
Gemma schreef:Hmmmmz ik wacht nog maar even met zwemmen, hoosbui is nu en ik wil wel droog over komen
Humphrey schreef:Tha_Niekje schreef:Nouja, als je dat al uit de buurt noemt
Wil je niet weten hoe ver ik woon
Voor een 10 km- loop is het toch een eindje rijden. En Groningen is noord-Nederland toch? Hebben we laatst nog rugby tegen gespeeld. En gewonnen
.

. Henzz schreef:Ik hou ook niet zo van vlechts/dreads maar bij sommige mannen hoort het gewoon!
. Ik eis foto's
.
. Leuke krullen trouwens! Henzz schreef:Feyenoord fan, no way! Kom ongeveer uit Eindhoven dus ik denk dat ik dan voor een andere club ben!