Ik ben net thuis van werk en paard, zit nu eindelijk aan mijn avondeten

Ik ga eens even bijlezen hier...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trisca schreef:Al is mijn gewicht nagenoeg gelijk, ben ik in vet afgelopen 1,5 week 7% afgenomen!
anke2002 schreef:Hey! Mag ik ook meedoen met dit topic? Ik ben al een tijdje bezig met gezond eten, maar het afvallen gaat nog niet erg snel. Sinds drie weken ben ik het Sonja Bakker dieet een beetje aan het volgen, maar ik eet wel meer dan wat zij voorschrijft omdat ik het anders echt niet volhoud.
Ik ben 19 jaar, 1.73 en woog vanochtend 65,8. Mijn streefgewicht is 60 of 61 kilo.
Tha_Niekje schreef:Ik hou het zelf bij in een excel bestandje en zoek dan per product waarvan het niet op de verpakking staat (bij het meeste wel) op hoeveel kcal het is
denice schreef:ik merk dat ik de laatste tijd gewoon supertrek heb in een bruine boterham ipv snoep
Mocca schreef:Zo ik voel me even lekker k*t.
Had net een mondeling op school over een scriptie die ik geschreven heb voor kunstgeschiedenis. En ik wist echt NIKS meer. Zelfs de periodes haalde ik door elkaar. Voelde me echt zo k*t toen ik daar zat. Twee leraren me aan te kijken, met medelijden haast, omdat ik gewoon niks wist.
En tja, uiteindelijk kreeg ik mijn cijfer, een 3.
Dus zit me nu vol te eten.
Sylhouet schreef:Wat een rust hier zeg....
...
Overdag was het nog zo druk!
!
Nienke_ schreef:Het is nog lang geen pasen Syl. Je hebt nog tijd zat om ze te eten. Hoe langer je er mee wacht hoe meer je er uiteindelijk van gaat genieten.
trisca schreef:Iemand nog ideeen voor een literatuuronderzoek? Nog dingen die je altijd hebt willen weten? Dit is je kans![]()
Mijn lijst van mogelijke onderwerpen tot nu toe (moet nog een keuze maken):
- Het HPV virus ( de nieuwe inenting en baarmoederhalskanker)
- De ziekte van Raynaud ( veel voorkomend, weinig erkend)
- Hormonen als behandeling baby met downsyndroom
- Zwangerschapsbraken nuttig?
- Smaak kind wordt gevormd in baarmoeder
- Daling cholesterol door vitamine B3
- L’ oreal: minder rimpels, meer stevigheid? (weet wat je smeert)
- Kankertherappie: stand van zaken
- Waarom is gapen aanstekelijk (heb ik mezelf altijd afgevraagd)
Maar zal dit onderwerp uitgebreid genoeg zijn voor een literatuuronderzoek ??
- Veroudering: De zoektocht naar eeuwige jeugd
- Blauwtong
En nu eerst die mango!!!!![]()