Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 15:58

Poison schreef:
Maar eigenlijk als ik het zo bekijk... wat is nou een "handje" snoep of "schaaltje" chips...
Ik heb net ook een handje nootjes gehad en 9 blokjes chocola nou ik vond het best knap van mezelf dat ik het doorbij kon houden.
Want als ik een vreetbui heb gaat daar 15x zoveel doorheen.

Super hoor! Ja
Ik kan dat gewoon echt niet Verdrietig als ik eenmaal begin, ben ik niet meer te stoppen.. gisteren heb ik écht zóóó'n giga-vreetbui gehad.. Bloos en tja, vanochtend op de weegschaal kwam het schuldgevoel, verdorie gewoon 1,5 !!! kilo eraan Huilen
Vanochtend een half uur hardgelopen, en daarnet een half uur op de hometrainer, en verder gewoon gezond proberen te eten.. hopelijk is het morgen wat minder..

_Scarlet_ : Heerlijk gevoel is dat hé, zeker als je het niet verwacht!
Succes verder! Cool

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 17:23

het weekend is altijd het lastigst, wanneer je op school bent heb je ook niet zoveel tijd om te eten, maar met vrijde dagen.. *zucht* vandaag ging het niet zo goed, chocola gegeten... naja mag ook wel een keertje, vanaf zondag ga ik er weer tegenaan Lachen ook ga ik nu hardlopen Lachen Lachen

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 17:39

hehehe .. ja vandaag en gister heb ook ik gruwelijk gezondigd Haha! Haha! maar dat mag wel een keertje.. van daag sta ik mezelf om de kater te verwerken nog even van vettigheid toe en morgen met frisse moed weer verder.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 18:18

Na 2 weken fase 1 van SB en nu een halve week fase 2, ben ik al ruim 5,5 kilo kwijt Lachen
En ik heb nog geen moment honger gehad en de trek naar iets zoetigs lijkt echt helemaal weg.
Ik had niet verwacht dat dat zou gebeuren maar ik mis echt geen chocolade of koekjes.
's Avonds wat nootjes of een stukje kaas is voldoende als 'snoepen'.
Wel ben ik blij dat in fase 2 weer fruit gegeten mag worden *LOL*

Moet zo nog koken, ik denk dat het vandaag maar eens kalkoenfilet met asperges wordt met een zelfgemaakt sausje en een lekkere salade... Vingers aflikken Vork

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:12

klinkt goed Marije.. ik ben met SBD nu 4 kilo kwijt ik moet nog een paar dagen fase 1 ..maar goed vandaag dus ff niet dus ik kijk even welk effect mijn zindigen heeft Haha!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 09:36

Gaat wel hard zeg met het SBD !! Met WW gaat het opzich ook best snel, maar wel af en toe vreetbuien, dus heel hard zoetigheid nodig.. als dat eens zou verdwijnen...

Gisteren weer heel hard m'n best gedaan en er was vanochtend weer een kilo af van de 1,5 kilo van de giga vreetbui Bloos
Nou gaan we alleen vanavond BBQen, dusja, vandaag zal het ook wel niet lukken.. maar goed, dan na het weekend maar weer op 't rechte pad Knipoog
heb echt zin om te BBqen, zolang geleden alweer Vork

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 12:03

gelukkig weer een kilo kwijt,nu 63 kilo!!
in totaal 6 eraf nu 4,5 week

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 14:50

goed man!!!

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 18:03

goed he,ben erg trots op mezzelf!!

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 23:08

ja, ik zou een voorbeeld aan je kunnen nemen, bij mij kunnen er ook wel 6 kilo's af Dromen dat zou mooi zijn als dit me lukt. Heb je nog tips?

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 23:09

ja, echt goed! ik wou dat ik dat kon, bij mij kunnen er ook wel 6 kilo af. hoe heb je dit gedaan? heb je nog tips? ik sport drie keer per week anderhalf uur, daarnaast rijd ik ongeveer elke dag, dus volgens mij wel voldoende beweging, maar nu de rest nog

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:35

Ik ben vandaag ook begonnen met mijn dieet. Het ziet er ook best lekker en gezond uit. Ik hoop niet dta ik er veel honger voor hoef te lijden maar ik denk wel dat dat wel een beetje mee gaat vallen.

Ik weeg nu 69 kilo en ik wil eigenlijk wel terug naar 60. Ik ga trouwens nu ook gewoon 3 keer in de week sporten om een beetje strakker in mijn velletje te komen.

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 10:24

Gister ook weer flink gezondigd, ik had verjaardag. Maarja, t is al iets beter als eerst: ik heb me dit keer eens niet misselijk gegeten Knipoog
Ik ben gistermorgen ook voor het eerst gaan hardlopen, heerlijk gevoel geeft dat! ik was de hele dag lekker fit enzo ik had alleen een blaar en pijn aan mn heup Haha! (verkeerde beweging denk ik)
En nu lekker spierpijn, tenminste het gevoel alsof ik iets heb gedaan.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 10:27

Dat hardlopen werkt echt heel erg goed. Ik ben van plan dat ook weer goed te gaan oppakken. Maar ik ben we een beetje een mietje want als het regent laat ik al snel verstek gaan.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 10:44

Kga met mn moeder het 'sla/vis dieet' doen. (H)

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 10:47

Hoevaak moet je dat doen per week ongeveer als resultaat wilt zien?
Ik denk dat ik het ong 1x per week met mn vriend doe en dan 1 of 2x per week alleen, smorgens voordat ik naar school ga ofzo.
Maar met zn 2-en is natuurlijk altijd leuker! en het bos bij hem in de buurt is veel geschikter ervoor. daar zijn veel meer harde paden enzo.
het bos hier is vooral ruiterpad met dus wat losser zand. Maarja, krijg je wel spieren van Haha!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 10:54

Nou ik denk dat je met 3 keer in de week al een heel eind komt.
De andere avonden kun je ook gewoon na het eten gaan wandelen!! Niet hardlopen maar wandelen, ben je wel in beweging en de spieren kunnen ook even herstellen van het hardlopen wat je de dag ervoor hebt gedaan!!

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 10:58

Wandelen doe ik al best veel.
Ik loop een paar keer per week zo'n 20 minuten met mn pony is stevig tempo. (vaak geen tijd om te rijden).
Ik heb net mn stage klaar van 9 weken waarbij ik heel veel moest lopen, en mn benen zijn een stuk dunner geworden!
Want in het begin toen ik wou afvallen werd alleen mn bovenlijf dunner, maar sinds die stage ook mn benen.
Maar ik hoef eigenlijk geen dunnere benen, liefst wat gespierder.

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 11:15

hoe ik het doe? gewoon gezond eten ,1 keer in de week mag ik italiaans bolletjes ijs van mezelf 2bolletjes,en s,weekends ovenfriet.
dat is voor mij zondigen.
voor de rest veel water!!
ik werk nu ook harder dan eerst,want ben bezig met op m,n werk met opleiding tot manager,moet veel doen en veel lopen.
werk 40 uur in de week,en is best zwaar.
dus dat zou ook wel meehelpen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 11:23

In het weekend heb ik wel gezegd dat ik dan een patatje mag eten maar niet zo veel en gewoon met een grote berg sla er bij. Meestal eet ik ook geen kroket of frikandel maar een loempia. En ik eet alles met rode saus Haha!

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 17:32

Ik ben weer afgevallen, ondanks ik gister veel gezondigd heb Verward
Ik voel me vandaag ook veel dunner heel raar haha.
Misschien omdat ik gister heb hardgelopen en vandaag paardgereden, en t mooie weer erbij Clown Pling

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 17:53

Oeioei
4 handjes Japanse zoutjes op Bloos
Nou ja
Toch al 40 minuten gefietst vandaag, en straks nog 40 minuten naar wu shu fietsen en dan 2 uur sporten
Dus dat gaat er wel af Tong uitsteken

Argh, ik zou die laatste paar kilo er wel af willen kíjken gewoon!

Poison, volgens mij is hardlopen écht heel goed, heb van meer mensen gehoord dat ze stante pede afvallen als ze lopen Knipoog Mja, dat lukt mij nooit...

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 18:30

Hier gaat het eventjes niet zo lekker.. we hebben gisteren geBBQd en vandaag moest de rest van het vlees op, dusja, heb gewoon lekker meegegeten.
Ben wel flink aangekomen, maar goed ik weet waar het van is...
Komt vast wel weer goed Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 18:57

ik was vanmorgen 56,5 kg maar dat komt omdat ik het weekend weg was, bij mn vriend, en dan gaan we overal heen enzo, naar het strand, ergens op een terrasje zitten en dan ga ik tenminste niet de hele dag lopen eten, maar over 2 dagen is er vast weer 1,5 kg aan ofzo.. Scheve mond
ik hou het nooit vol, vandaag ook weer 3 wat grotere chocolaatjes.. Scheve mond

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:07

Hoe groot ben je Spetterlover?
3 chocolaatjes (ook wat grotere) is toch niks? Daar wordt je echt geen kilo zwaarder van Haha!