Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
420BlazeIt schreef:Hoe denken jullie dat dit recept smaakt?
http://happyhealthymama.com/buffalo-chickpea-salad-sandwich.html
Dit zijn allemaal nieuwe ingrediënten voor mij (kikkererwten, hete saus, blauwe kaas, selerij), totaal geen idee hoe het zal smaken. Houmous vind ik niet lekker, maar dan zijn ze fijngemalen (melige smaak en melige textuur). Smaken kikkererwten op deze manier bereid heel anders?? Het ziet eruit als een eiersalade eigenlijk, ziet er best lekker uit.
Gaby schreef:Ik ga dit topic ook volgen.
Ik heb al tijden de wens drie keer per week vegetarisch te eten en ik kom er niet aan toe. Ik ken weinig recepten met eieren. Vleesvervangers van Tivall e.d. vind ik heerlijk, maar het is bij mij net eten bij de Chinees: heerlijk en drie uur later heb ik weer honger.
Daarom wil ik de komende maand minstens vier keer veganistisch koken (en liefst ook de elf maanden daarna elke week een nieuw veganistisch recept koken).
Vandaag kookte ik Tomaten-linzensoep. In plaats van naanbrood, heb ik, nadat ik de soep geblenderd had, gekookte bulgur toegevoegd. Heerlijk gerecht.
Malenka schreef:Ik ga hier ook volgen. Ik ben al zo'n 18 jaar vegetariër en steeds bewuster bezig met ecologisch eten. Dus alle restjes gebruiken (stronk, blad, schil, pitten),veel lokaal en seizoensgebonden kopen. We hebben zelf kippen en eten daar de eieren van. Melkproducten gebruik ik wel. Vooral omdat ik anders niet zou weten waar ik b12 uit zou moeten halen. Vitaminepillen slik ik niet.
MarlindeRooz schreef:Koeien geïnjecteerd? Daar zou ik graag een bron van hebben. Heb daar nog nooit iemand over gehoord...
MarlindeRooz schreef:iddKoeien geïnjecteerd? Daar zou ik graag een bron van hebben. Heb daar nog nooit iemand over gehoord...