Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leffroi schreef:Indonesische nassi. Beetje misluktwant ik had de rijst verkeerd gekookt (of te weinig water toegevoegd, het is maar hoe je het bekijkt) dus het was wat plakkerig geworden. Maar evengoed was het lekker! Alleen de kroepoek vergeten met boodschappen doen
![]()
[ [url=m/xQbZPB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maanlicht schreef:secricible schreef:[ [url=m/M8gEkV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kip cajun salade, favoriet hier.
Van ei maak ik een wrap, en die vul ik met sla en rauwkost. Daar over kip die ik zelf gepaneerd heb met veel cajunkruiden. Overheen sausje van halfvolle fritessaus, mosterd en wat honing. Echt super lekker!
Deze ga ik zeker onthouden!
Hoe doe je het paneren?
NikkiDeKerf schreef:Aah wij hebben een Dille & Kamille om de hoek, dus ik ga dat groentenboek zeker onthouden![]()
Een ovenschotel met aubergine, kikkererwten, tomaat & koriander, recept van de groene meisjes, erg lekker! Met zelfgebakken pestobrood (met groene olijven en zongedroogde tomaatjes erin) en homemade hummus![]()
[ [url=m/hdeIYG.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uHJ6m3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Supervixen schreef:[ Afbeelding ]
Lunch vandaag. Salade van veldsla en wortel met gegrilde groene aspergetips, courgette en oesterzwam, met een gekookt eitje.
Eefske schreef:Oeh. Recept voor de 4 kazen lasagne?
BloemBloem schreef:Supervixen schreef:[ Afbeelding ]
Lunch vandaag. Salade van veldsla en wortel met gegrilde groene aspergetips, courgette en oesterzwam, met een gekookt eitje.
Jij bent gewoon thuis neem ik aan?
Ik zat ordinair aan een boterham met leverworst op werk, zou
een moord doen voor jouw salade
KletsKoekje schreef:Vandaag iets nieuws geprobeerd, echt verrukkelijk! Had ik nooit verwacht haha. Manlief en Kids vonden het ook lekker.
[ [url=m/ETOima.jpg]Afbeelding[/url] ] hier nog zonder de kaas zodat je beter kunt zien
[ [url=m/AnN5ID.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VWUxgv.jpg]Afbeelding[/url] ]