) dat dit volgens Amber is.Ik maak zelf muesli van speltvlokken, lijnzaad etc. en dan voor het lekkere/zoete er wat vers fruit door.
Amber maatk bv zelf amandelpasta voor op brood, ook zou je wat Huettenkäse met komkommer kunen doen of humus oid.
Gestoomde groente doet het hier goed, trouwens, had ik ook niet verwacht, want mijn man is heel, heel erg lastig met eten.
Wat ook goede kanten heeft, want hij eet al 20 jaar niks kant-en-klaars en eet ook geen brood dat in de vriezer geweest is o.i.d.
Wel even lekker op smaak brengen met wat kruiden bv en dan wordt gestoomd hier prima gegeten
.Ik vond trouwens bij de Sligro gepofte quinoa van Nature Crops (iemand plaatste die link al eens voor quinoa recepten), toch wel gemakkelijk om wat door de muesli oid te doen, want ik ben heel eerlijk, 's ochtends quinoa gaan maken voor het ontbijt is mij te gek...
Moet om 05:45 eruit, beesten verzorgen, manlief de deur uithelpen en ontbijt en lunch meegeven en een uurtje later dochter klaar maken voor school, vind mijn ochtenden al druk genoeg voordat iedereen de deur uit is, hahahaha.
minder Amber-verantwoord maar wel erg lekker!)
ik hoop vooral mijn energie terug te vinden en van de snaai trek af te komen. Dat gaat met het toegevoegde suikervrije eten al een heel stuk beter. En ik hoop dat de richtlijnen van Amber me helpen de boel te optimaliseren

'S winters stond er op de houtkachel wel 6 verschillende panne te pruttelen. Die lust dat niet die dit niet, die (ikke
)
1 voor 1 hoor

had een leuke stiefzus die het vond en op at
Een keer heb ik haar betrapt en nog ontkennen